Surfmaroc reviews

Surfmaroc reviews

6.4

Fed location - ærgelige folk

Super fed location lækkert sufrhotel.

Ærgerligt at dem der arbejder der enten ikke formår at tænke selv, ikke taler engelsk eller er konstant stive.

1) Når der nu er højvande kl 16, og man ved der er meget lave bølger hvorfor SKAL vi så af sted kl 10 så vi kan vente 6 timer på stranden, uden mulighed for andet end at vente? - Bare 1 af MANGE eksempler på utrolig dårlig planlægning. (OG man kan ikke lave om på det selv når man prøver at tale fornuftigt)

2) Enten har de slet ikke styr på deres informations flow - ellers prøver de at snyde deres gæster for penge (jeg tror det er en god bladning)

3) Det ligger i et Muslimsk land - og før jeg var der var jeg meget åben og glade for andre kulturer men jeg mødte ikke en eneste i det land som ikke prøvede at hustle os - og alle de andre turister jeg talte med havde den samme oplevelse - og da jeg spurgte en af vores instruktører om hvordan det kunne være at de snød/hustlede/stjal fra turister - og samtidig var muslimer grinede mens han svarede "But you are not Muslims" - så det var den største selvfølge at man kunne snyde og svindle turister, for de var jo bare vandtro.
Jeg må nok sige at det var en øjenåbner - jeg er meget liberal og stemmer Radilakt / enhedslisten - og elsker at møde nye mennesker - Men jeg kan sige at jeg ALDRIG tager til Marokko igen - og kan på ingen måde anbefale Surfmaroc til nogen - den får alligevel 2 stjerner - da jeg tror det er "the lesser of many evils" - så nok det bedste der er i landet... desværre.

4) Den sidste dag fik vi så også lige ekstra regninger på ting som var blevet nævnt blandt en masse gratis ting, men ja ikke specifikt som gratis - men MEGET tydeligt i retroperspektiv at det var konstrueret så det lød gratis

Is Surfmaroc your company?

Surfmaroc Details

Surf Maroc is Morocco’s leading surf company providing unique and unrivalled surfing holidays, incredible service at stunning beachside locations in one of the world’s greatest surfing destinations.

Visit Surfmaroc