Surfogski reviews

Surfogski reviews

4.9

Dårlig oplevelse med Surf og Ski i Odense

Købte sidste år komplet skiudstyr hos Surf og Ski i Odense. Under deltagelse i Vasaløbet knækkede en del af skistaven og på Salomons hjemmeside fremgik det at man kunne få en reservedel. Kontakter Surf og Ski og spørger til om de kan hjemskaffe reservedelen og det vil de undersøge. Efter at have rykket for svar fire gange, får jeg til sidst det svar, at de har haft travlt. Jeg spørger derefter om hvornår jeg kan få svar fordi jeg skal bruge stavene igen og får det svar, at det ved de ikke for de har travlt - umiddelbart efter (i samme samtale) får jeg oplyst at det ikke kan skaffes.

Jeg kontakter selv Salomon og får oplyst at det er en lagervare og at alle butikker kan skaffe den. Salomon henviser til min lokale sportsbutik, som jeg nu beder fremskaffe reservedelen.

Jeg sidder tilbage med en oplevelse af, at butikken i gider ulejlige sig med servicering når det gælder småting, men vil gerne have kundernes penge når det drejer sig om større anskaffelser.

Det er derfor sidste gang jeg handler i Surf og Ski og vil i fremtiden heller kører længere efter en bedre service.

God vejledning og service

Kom ind i surf og ski, hvor jeg ville købe mit første snowboard (plejede at leje). Jeg fortalte ekspedienten mine ønsker, og han vejlede mig til et godt snowboard til on fornuftig pris.
Bindingerne jeg fik havde det så med at gå op når jeg kørte, så jeg gik ind i butikken, og fortalte dem om mit problem, de var hjælpsomme og sendte bindingerne tilbage til K2. Senere fik jeg så et par nye bininger.
Surf og ski Aalborg

Surf og Ski Horsens

En rigtig træls oplevelse! Jeg ringede ind til Surf og Ski Horsens, da jeg kunne se, at de handlede med brugte ski på nettet. Jeg spurgte om de ville købe/bytte mine ski, til en anden model. Vi blev enig om, at jeg skulle komme forbi.
Den ski jeg havde med var sprit ny og bindingerne var ikke monteret, havde dem med i den originale salomon kasse. Okay, det var en 2012 model, men den var stadig helt ubrugt. Jeg ville gerne bytte til par andre ski som kostede 4.400kr, det var en model fra sidste år. -Havde faktisk været forbi butikken og kiggen på dem et par dage inden, og fået et tilbud til 3.200kr. (kunne købe dem på nettet i en butik i kbh til 3.000kr) men synes 3.200 var en fair pris. Nogle gange må man også støtte det lokale. Anyways!! Jeg kommer ind i butikken og en ung mand kigger på mine ski, og siger.. "vi sælger dine ski her inde på nettet til 2.500, med bindinger, så vil give dig 1.900kr for dem. Det vil så betyder at du skal betale 2.500kr for dem du gerne vil have". Straks tænker jeg, hvem tror han lige han er?? Han skal da ikke prøve at snyde mig!! Med det tilbud jeg havde fået forleden, ville dette "tilbud" så betyde, at jeg kunne få 700kr for mine ubrugte ski med en par løs bindinger!? Mit regnestykke siger at jeg skulle have betalt 1.300kr til ham og ikke 2.500kr. Jeg siger pænt nej tak, og forlader stedet..

Jeg ved, at han tænkte, at han kunne snyde mig og lave en god handle for butikken. Hvis jeg havde sagt, havde de helt sikkert grint af mig!!
Det var et rigtigt dumt træk at lave fra ekspedientens side, da jeg faktisk var fast besluttet på, at jeg skulle have købt en hel del nyt udstyr til i år. Og havde kigget på en masse lækre ting på deres hjemmeside, så som selvfølgelig de omtalte ski, men også støvler, handsker, goggels mm. Alt i alt, ville jeg have brugt små 10.000kr inde i deres butik. Men mine penge får Surf og Ski Horsens aldrig nogen af! Hvor er det bare super dårlig stil, at prøve at snyde sine kunder!

Har endnu en gang lært at det er en god ide at kigge priser igennem på nettet. Hvis jeg ikke havde gjort det havde han nok kunne snyde mig??

PS. Det skal så også lige tilføjes at jeg selvfølgelig gik direkte ind på deres hjemmeside da jeg var kommet hjem, og kunne sjovt nok ikke finde den model ski jeg ville have solgt/bytte til 2.500kr? Måske var det bare noget han fandt på, for at give mig så lav en pris som muligt!?

Surf og Ski Horsens skal være velkommen til at kontakte mig, hvis de mener de vil undskylde og lave et ordenligt tilbud til mig.. tpm6720@hotmail.com

meget hjælpsomme

Fik meget venlig betjening da jeg skulle købe en gave til min søn. De var også meget flinke med at ville bytte hvis det var nødvendigt.

Rigtig dårlig oplevelse med Surf & Ski Aalborg

Min kæreste og jeg skulle på en forlænget ski-weekend og fortalte ekspedienten (ejeren af butikken) at vi var ret nye og ikke havde nogen stor ski-erfaring. Min kæreste havde aldrig været på ski og jeg havde to gange før. Vi skulle leje ski og støvler i butikken. Efter en del ventetid blev det vores tur og vi forklarede at vi var nye. Han brugte 10 min på at finde et par støvler som vi prøvede de var lidt stramme men sådan skulle de åbenbart være fortalte han. Vi var jo også nye så det var sikkert rigtigt nok tænkte vi. Vi kom på skiferie og fik pakket udstyret ud. Til vores overraskelse var det tydeligt for selv en helt ny skiløber at de ski vi havde fået var meget gamle og ikke behandlet så pænt. Efter to timers skiløb blev vi nød til at stoppe da støvlerne gjorde så ondt på vores fødder. Vi blev derfor nød til at leje nogle andre støvler på ski-stedet. Ekspedienten på ski-stedet to sin tid for at finde støvler til os, som sad OK på vores fødder, men det lykkedes ham. Da vi skulle have vores ski indstillet til de nye støvler var ekspedienten ved at tabe næse og mund da han så vores lejede ski. De ski vi havde lejet ved Surf og ski i aalborg var en 10 år gammel model. De var ikke serviceret i lang tid og vores indbindinger var indstillet til 40 kg som er alt for lidt når vi begge vejer det dobbelte. Desuden var mine ski så slidte at de lå helt fladt på disken. De skal bue under midten af skien. Ekspedienten viste os dette på et par nye ski Da jeg afleverede ski og støvler til Surf & Ski i Aalborg og fortalte hvad jeg havde hørt blev jeg totalt affærdiget med "det passer ikke" og "støvlerne passer alle" - Virkelig ringe service. Jeg kan aldrig anbefale nogen at leje ski i Surf & Ski i Aalborg. Utroværdig service og produkter. Lidt rystende når det er ejeren selv der står for det.

Hvis du er til snowboard, ski og surfing

Jeg har været inde i butikken i Egå, som hedder "surfline". Den er super fed hvis man er til surfing, ski, snowboarding osv.
Jeg var derinde for at finde nogle ting til både min skiferie, og til en ferie hvor jeg skulle ud og surfe, hvilket de gav mig god vejledning i, da jeg dengang ikke havde surfet før.
De gav mig en super god betjening, og jeg vil helt klart anbefale butikken.
Det er dog ikke alle butikker man kan finde inde på surfogski.dk som er lige gode.

I surf og ski, i hvertfald den jeg har benyttet i Rungsted Havn, gives der god service. Der bliver givet tid til kunden.

God service med glad og hjælpsom personale

Jeg har fået en god behandling i surf og ski i vejle. personalet var flinke og hjælpsomme. og fandt ind til mit behov. hvilket gjorde min søgen meget kortere. prisen for et par gode vand ski samt dragt og tilbehør. var til en god pris. :o)

Is Surfogski your company?

Surf & Ski Danmark Details

Surf & Ski er en landsdækkende specialkæde af selvstændige forretninger, der arbejder sammen om at tilbyde alle udøvere af windsurfing, kitesurfing, skiløb og snowboard de bedste produkter på markedet og den bedste rådgivning. Alle ekspedienter i vores butikker er entusiastiske sportsfolk, der ved, hvilken betydning det rigtige udstyr har for udøveren. Vi stiller høje krav til os selv, og gennem uddannelse og ikke mindst som aktive sportsfolk opnår vi den ekspertviden, som du får gavn af som kunde hos Surf & Ski. Hvis du får problemer med dit udstyr, eller blot ønsker et godt råd, er Surf & Ski's personale altid til rådighed. Vi kender udstyret, og vi ved, hvad det skal kunne holde til. Når vi ikke er i butikken, så er vi på vandet eller i sneen.

Visit Surfogski

Call us on: 75220211