Surftown.dk reviews

Surftown.dk reviews

6.9

Billigt, stabilt webhotel

Surftown har hostet adskellige sider for mig gennem de sidste år. Det har fungeret upåklageligt. Deres administrationsmodul er lidt outdated, men det fungerer. Prisen er lav og jeg har de sidste år stort set ikke oplevet nedbrud.
Den sidste stjerne kommer når adminmodulet bliver bedre - herunder et hjemmesideprogram der er bedre end det eksisterende.

Større problemer efter flytninger

Jeg har haft Surftown i 5-6 år, og har det meste af tiden været glad for det.
Deres gamle kontrolpanel sucks, og det nye får man ikke adgang til + det gamle ikke kan tilgås via deres hjemmeside. Jeg er blevet flyttet rundt på forskellige servere, fordi serveren ikke understøttede ASP.NET 4.0, og jeg ved flytningen ikke længere måtte bruge Access-databaser - sikke noget pjat - det er stadig en IIS'en som den kører på!

Dårlig support. Rod i deres regnskaber, betød at sitet blev lukket og slettet.

Surftown kunne ikke finde vores betaling og selvom banken bekræftigere at fakturaen var betalt, blev sitet lukket og slettet. Tror bare at jeg finder et andet hotel.

Fejl på fejl på fejl - så nu står jeg til at miste et domæne

Tre fejl i træk hos Surftown betyder, at jeg lige nu står til at miste et .net-domæne - selv om jeg har gjort alt for at beholde det - bl. a. betalt det rettidigt.
Først fik jeg ingen fornyelsesfaktura. Da tiden nærmede sig, og jeg savnede fakturaen, rykkede jeg Surftown, og ganske rigtigt: Udsendelsen var glippet pga en "intern fejl hos Surftown", som begrundelsen lød. Jeg skulle nu have en ny faktura - vi var stadig i god afstand fra det ordinære tidspunkt for indbetaling og fornyelse. Så fik jeg en faktura, der var ca. 25 procent højere i beløbet end den korrekte pris. Klage igen. Så fik jeg en faktura på det korrekte beløb, som jeg straks - og rettidigt - betalte.
Nu opdager jeg så til min skræk, at domænet er blevet lukket pga. manglende fornyelse fra Surftowns side! Jeg har naturligvis klaget og håber på at det straks kan blive retableret - men selv om jeg ikke mistænker nogen for at ville stjæle mit domæne, er tre fejl i træk i samme sag - uanset at der ikke er ond vilje - bare utilgivelig dårlig kvalitet. Så når Surftown nu direkte opfordrer mig til at dele min købs-oplevelse, gør jeg det naturligvis. Og den kan af gode grunde kun være dårlig. Men optimist som jeg er, håber jeg på en snarlig forbedring.

Gennemført og effektiv hjælp

Fik i sidste uge brug for hjælp, da jeg ikke kunne gå ind på mit domæne.
Fik først et skriftligt svar, som jeg ikke helt forstod. Det skrev jeg tilbage.
Ret hurtigt blev jeg ringet op af Surftown, som gik ind på min computer
vi fjernforbindelse og lavede forskellige tests. Nåede frem til at det måtte være min bredbåndsforbindelse der var noget galt med. Henvendte mig til bredbåndsleverandøren, som undersøgte - de kom til at fejlen lå hos Surftown.
Henvendte mig hos dem igen, som tog direkte forbindelse til bredbåndsleverandøren - og så blev problemet løst! Hurtigt og effektivt

meget fin opfølgning på spørgsmål vedrørende hacket E-mail

Idet min mail ser ud til at være hacket, har jeg haft en længere korrespondance med medarbejderne hos Surftown, og det har været en fornøjelse at blive hjulpet gennem denne service.
Desværre kunne jeg / vi ikke løse problemet, og jeg ville ønske, at det havde været muligt, at komme længere med mit problem.
Lige nu virker min mail tilfredsstillende, men jeg kan desværre ikke ændre min kode, så jeg er ikke helt tilfreds med resultatet.
Vi fortsætter dog korrespondancen, så mon ikke det lykkes til sidst. Jeg må sikkert købe mig til noget mere support, men "so be it". Jeg glæder mig til den øgede support, som så forhåbentlig løser mit problem.
Tak for jeres venlighed og support indtil nu.

Ikke eksisterende support - bondefangeri

Har forsøgt at lave en ganske simpel opkobling mellem surftown og Wordpress, som ikke vil lykkes, den står bare og kører ligesom om den ikke kan finde surferen.

Har spurgt support om hjælp - har måtte betale en ekstra beløb på 234 kr for at blive hjulpet af deres support. Men har nu her søndag kl 15.00 stadig ikke hørt en lyd fra dem. Det virker som en bevidst handling at de vælger at lade nye og små kunder stege, for at tvinge dem til at købe extra support eller de dyre erhvervs abb.
Rent bondefangeri.
Dårlig stil og arrogant tilgang til mig som kunde.

Nb deres kundeservice lukker allerede for telefonisk kontakt kl. 16.00 på hverdage..
og er lukket i weekenderne...

NB. De garanterer at skrive tilbage inden 24 time (også i weekenden) nu er der gået langt over 42 timer!!!

God service.

Surftown udbyder webhosting til en rimelig pris. Jeg har altid været fuld tilfreds med stabiliteten og de funktioner, de tilbyder.
Jeg anbefaler ofte Surftown til andre.

fin service

har kun haft en god oplevelse med surftown. ;)

Fremragende, hurtig og personlig support!

Jeg er ovenud tilfreds med den hjælp jeg har fået i forhold til flytning af domæner.
Aldrig før har jeg oplevet så personlig support, som ringer på henvendelser for at informere og afklare opfølgende spørgsmål.

Sløv support, ellers ok.

Har været kunde hos dem siden 2006, og sådan set været godt tilfreds.
Gode oppetider og fornuftige priser.

Er dog ved at være lidt mullen over svartiderne på support.
Det er ret irriterende at køre på 4. dag uden mail, og stadig ikke have fået løsningen på problemet.
*****************
Ændret til 4 stjernet, da support var hurtige og venlige på telefonen :-)

Hej Claus

Godt at høre, at supporten fik fat på dig.
Og ja - Christian er både effektiv og venlig. :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

Surftown er god service - punktum!

Min oplevelse med Surftown er overvejende positiv. Alle oplever nedetid, så man kan råbe og skrige om det hos alle udbydere. Det der er forskellen, er servicen - og den er i særdeles topklasse hos Surftown.

Hej Jens

Tak for din bedømmelse.

Vi er glade for at høre, at du har en god oplevelse med os. Jeg vil lade din ros gå videre til kundeservice. :-)

Rutchebanetur

Jeg giver normalt ikke dårlige anmeldelser med mindre noget er direkte forfærdeligt, og det må jeg altså sige at Surftown er. Deres support svarer på ingen måde, og deres oplyste telefonnummer er til D:E:R - ja, det er rigtigt. Når du forsøger at ringe til surftown, kan du i stedet få lov til at leje en vaskemaskine.
Min side (www.cafepixie.dk) har været nede i 10 dage nu, og jeg har INGEN hjælp fået. Jeg har sendt 3 mails, skrevet på facebook og forsøgt at ringe (ha-ha). Gad vide hvornår den kommer op igen.

Ligeledes synes jeg det er ærgerligt, hvis man skal bruge Trustpilot til at få ordentlig support. Synes ikke brokke-røve (som mig) skal have bedre support end andre.

_________________

Efter jeg havde skrevet denne anmeldelse:

Hej igen Surftown,
Mange tak fordi I fik en supporter til at ringe, men det er ærgerligt, at det er fordi jeg har skrevet en dårlig anmeldelse herinde.
Mht nummeret så tager jeg den på mine brede skuldre - i min iver og panik har jeg læst nummeret forkert. Jeg kan dog oplyse til alle der vil leje en vaskemaskine, at de kan ringe på 70 70 24 24 ;)

---------------------------

UPDATE d. 25. marts:

For helvede! Undskyld sproget. Nu har jeg forsøgt at ringe tilbage uden held, for jeg kan ikke finde vores erhvervskundenummer - kan man virkelig ikke komme igennem til nogen uden det!? Jeg fik at vide at jeg havde fuld support, men det nummer er godt gemt. Nu har jeg skrevet endnu en support sag, men intet svar. Vil I ikke nok svare!?

-----------------------

Update d. 26. marts

Blev ringet op af kundeservice, som fik guidet mig fint igennem det hele. Det var dejligt. Tak. De får tre stjerner i stedet for én - selvom det tog sin tid:)

Hej Nanna

Tak for din bedømmelse.

Det lyder som en rigtig skidt oplevelse, som du har haft med os! Det er naturligvis ikke intentionen, og det skal vi have rettet op på. Det sørger jeg for sker!

Omkring vores telefonnummer, så har jeg tjekket vores hjemmeside. Her finder jeg kun nummeret +45 70 70 24 74, som er vores korrekte nummer. Kan du sende mig et link til den side, hvor nummeret står forkert, til marketing@surftown.com? :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

Surftown giver mening til ordet service

Jeg har nu haft Surftown til webhotel og mail i 8 år og kan varmt anbefale.
Hurtig respons og god hjælp i supportafdelingen.

Hej Morten

Waouw! Tak for den fantastiske anmeldelse!

Det er fedt at høre, at du er glad for vores service. :-)

Fin og hurtig service

Der var lidt vanskeligheder med flytningen af mit domæne , men det blev løst hurtigt og med fin service .
Så alt i alt en positiv service 👍

Hej Chris

Tak for de pæne ord.

Jeg er rigtig glad for at høre, at du har haft en god oplevelse med servicen herinde. Jeg vil lade din ros gå videre til support-drengene, som du har været i kontakt med. :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

kort suport og middelmådigt administrationspanel

Jeg blev ringet op af Surftown i dag, og fik en god snak med dem. De lader til at have et ønske om at forbedre tingene. Så det glæder jeg mig til at se.
--------------
Svar fra deres support er ofte meget korte og efter min opfattelse mangelfulde. Det nye administrationspanel er heller ikke specielt imponerende.

Hej Thorkild

Tak for din anmeldelse.

Vi vil naturligvis gerne forbedre vores service - målet er jo, at du en dag skulle have lyst til at give os 5 stjerner. Som jeg har lovet dig, så har jeg nu sørget for at kontakte de relevante parter herinde. Tak for dit feedback. :-)

Jeg går efter prisen

Da jeg i sin tid valgte Surftown, var det efter at have fravalgt B-One.
9 kroner om måneden, var lige til at overskue, når mit primære ønske var at få en lille hjemmeside, og en helt masse mail-adresser.
Selvfølgelig har der været mindre nedbrud - Det har Danske Bank også, på trods af at jeg betaler mange tusinde kroner til dem hver eneste måned.
Alt i Alt et godt produkt, til en god pris (der selvfølgelig altid gerne må være lavere :-)
Til brokkehovederne: DU FÅR HVAD DU BETALER FOR, og hvis du er bare tilnærmelsesvis i nærheden af trafik-grænser, får du MERE end du betaler for:-)

Hej Søren

Tusinde tak for din venlige anmeldelse!

Jeg er enormt glad for at læse, at du er glad for dit webhotel hos Surftown. :-)

Fik en meget fin vejledning til sidst. Derfor 1 til 4 stjerner

Jeg havde store problemer med at skifte fra Surftowns gamle system til det nye system. Efter en lidt langsom support fik jeg at vide, at nu virkede det. Der var en fejl som blev rettet. Systemet fungerede stadig ikke for mig, og jeg blev til sidst ringet op af en meget tålmodig medarbejder. Det viste sig at min Google browser blokerede for pop-ups, og dette var årsagen til at jeg ikke kunne komme videre.
med hjemmesideprogrammet.

Hej Vagn

Tak for din bedømmelse.

Det er godt at høre, at problemet blev fundet, så du nu kan anvende vores hjemmesideprogram. Har du brug for det, så står vi naturligvis også til rådighed med hjælp til brug af hjemmesideprogrammet. :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

Dårligere service skal man lede længe efter

Aldrig har jeg fået dårligere service end jeg har hos Surftown. Dette er anden jeg har haft brug for hjælp, og også denne gang er der ingen service overhovedet!

Det er over en uge siden jeg har skrevet første gang angående problemet, og de har forsøgt at hjælpe med problemet, men de er ikke kompetente nok til at få det løst! At importerer en liste kan de ikke engang finde ud af. Normalt skulle man selv kunne dette, men det virker selvfølgelig ikke.

Hold jer langt væk, hvis i på noget tidspunkt skulle få brug for hjælp, er det intet at hente!!!

Hej Jacob

Tak for din anmeldelse.

Jeg er enormt ked af at erfare, at der opstod problemer under oprettelsen af dine mailinglister, og at serviceoplevelsen samtidig var så ringe som den var. Efterfølgende har jeg talt med vores Customer Service Teamleader, samt med vores udviklere, og der er nu indført forbedringer, som gør at den situation du oplevede ikke skulle ske igen.

Helt konkret er der fulgt op med de pågældende kundeservicemedarbejdere, mens vores udviklere har fået løst det problem, som opstod i vores kontrolpanel-interface.

Jeg håber, at din fremtidige oplevelse med Surftown bliver mere positiv, og at dette kun var et engangstilfælde. :-)

Under lavmålet.

Har haft Surftown som udbyder i ca. 10 år. Når man endelig får brug for support, bliver man i den grad skuffet.
Min nye PC med windows 8 ( 8,1 ) kan ikke oprette en mailkonto, da min konto er en POP-konto. Henvender mig til Support og får først et svar, som giver opfattelsen af at vedkommene aldrig har hørt, at w8 ikke understytter POP-konti. Næste henvendelse besvares med gå ind på http://windows.micosoft.com.....osv., det vil sige problemet er mit og ingen hjælp.
Er det det jeg har betalt for gennem årene???? Hvis det er normal standart, fraråder jeg, at have Surftown som udbyder.

Hej Ole

Tak for din bedømmelse.

Efter vi to sidst talte sammen - efter denne anmeldelse - skulle vi gerne have fået din e-mail til at fungere, ved at anvende IMAP i stedet for POP i din mailklient. Hvis ikke, så må du meget gerne lige sende en mail til kundeservice, så vi kan få tjekket op på det. :-)

Vi lytter

Vi er på TrustPilot for at lytte til dig. Al feedback vi modtager bruges til kontinuerligt at forbedre vores service.

Om Surftown

Surftown leverer kvalitetshosting til din hjemmeside og e-mail. Vi har været på market siden 2003 og er i dag en af de største webhotel-udbydere i Norden, med kunder i hele Skandinavien.

Vores produkter

Vi tilbyder en række produkter, som henvender sig til et bredt spektrum af kunder. Vores webhoteller inkluderer masser af plads til hjemmeside og e-mail, samt muligheden for op til 20 domæner samlet på én konto.

Kundeservice

Vi gør alt hvad vi kan for at levere markedets bedste kundeservice. Du kan få fat i os her:

Send en mail

Følg os på Twitter
twitter.com/surftowndk

Visit Surftown.dk

Call us on: +45 7070 2474
We live here: Per Henrik Lings Allé 4, 4.
2100 København Ø

DNS Provider