Surftown.dk reviews

Surftown.dk reviews

6.9

Fuldstændig mangel på service

Surftown har efter nedenstående anmeldelse kontaktet mig telefonisk. Det virker som om, der er et teknisk problem med at få deres support eMails til at ankomme i min mailbox. Det arbejder de stadig på at fixe.

Jeg vedsendte mit telefonnummer på samtlige henvendelser, men de brugte det først da jeg skrev anmeldelse her på trustpilot. Derfor retter jeg altså ikke til en top-score, men de har lagt stort arbejde i at løse fejlen nu, så scoren rettes fra 1* til 3*.

Jeg har tidligere haft meget gode erfaringer med Surftown og deres service, men der er noget der tyder på kæden er faldet helt af.
De flyttede for en måned siden administrationen af mine 2 domæner fra "gammelt kontrolpanel" til "nyt kontrolpanel". Jeg fik en automatiseret mail om hvordan jeg skulle tilgå det nye kontrolpanel inklusiv udskiftning af password mv. Det virkede så desværre ikke.
Jeg har oprettet to sager på deres support side. Jeg får ved oprettelse bekræftelse på at sagerne er oprettet, men ingen eMail bekræftelse. Problemerne er ikke blevet løst og jeg er endnu ikke blevet kontaktet, hverken via email eller mobil.
Jeg har skrevet adskillige gange til support@surftown.dk - mails bliver ikke afvist, men jeg hører absolut ingenting.
Forsøger man at ringe, får man at vide man kun kan tale med support hvis man opgraderer sit privat abbonement.
Jeg vil gerne kalde det den meste elendige service jeg har været ude for, men det er altså nærmere total mangel på service.
Jeg flytter nu mine domæner til en udbyder der rent faktisk supporterer sine kunder og vil fremsende et krav til Surftown på refusion for forudbetalt service.

Hej Ivar

Tak for din reviderede anmeldelse af Surftown.

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores kundeservice. Jeg kan fortælle dig, at vi stadig undersøger hvorfor vores mails ikke kommer frem til dig. Umiddelbart ser der nemlig ikke ud til at være noget der blokerer nogle steder, og tests ser ud til at påvise, at der er 'hul igennem'.

Når det er sagt, så er det selvfølgelig ikke godt nok, at mailen i første omgang ikke kom frem til dig. Jeg håber derfor, at vi snart får fundet en løsning på problemet sammen, og at din fremtidige oplevelse med os bliver af noget mere positiv karakter. :-)

Revideret anmeldelse: fra 1 til 4 stjerner

Jeg købte mit domæne for en uge siden, og skulle "bare" lige hurtigt flytte min blog fra blogger til wordpress... det har simpelthen IKKE været muligt!!! Jeg føler mig SÅ snydt i deres markedsføring. Og at de overhovedet reklamere for "support" er da en joke uden lige!!! jeg skrev til dem med det samme, da installationen af både deres one-click-installation for wordpress ikke fungede og ej heller den manuelle installation, men der gik over en dag før det første svar kom. Et svar der kort sgade at bloggen var lagt i deres hjemmeside program, men INTET om hvordan man fik den på wordpress! Selvf sys medarbejderen i det korte svar, at jeg bare skulle lade den ligge.... Men den fungerer på ingen måde der!! Nu er de som sunket i jorden, og svarer ikke på henvendelse, og intet virker lige for tiden på deres webside.
Jeg skal have pengene retur, og det kan kun gå for langomt! 1 uge uden sin før-velfungerende blog er bare KILL.
ØV et bekendtskab!

REVIDERET ANMELDELSE.... ****
Efter min meget dårlige oplevelse med surftown i starten - og min meget dårlige anmeldelse, må man sige at de har oppet sig GEVALDIGT!! Jeg er efterfølgende blevet ringet op af indtil flere supportere - der har fikset problemet! HURRA!
Efter en samtale og lidt hjælp i dag også, fungerer det hele nu som det skal :)
Jeg synes de har gjort deres til at skabe og genvinde tilliden, så nu regner jeg med at vores kommende samarbejde bliver fantastisk. Det tegner hvert fald til det....
4 stjerner - da de ikke lige nailede den i første forsøg :)

Hej Katrine

Tak for din anmeldelse.

Vi to har efter din henvendelse her været i dialog, og din hjemmeside skulle nu køre igen. Det der var fejlen var, at du havde aktiveret vores hjemmesideprogram, men ikke deaktiveret det igen. Derfor opstod den fejl du her beskriver.

Jeg er rigtig ked af, at du i første omgang havde en uheldig dialog med vores kundeservice. Jeg håber på, at vores fremtidige samarbejde vil være af noget bedre karakter. :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

Wordpress ekspert er en joke

Farvel og tak Surftown,

Der er så lidt performance, så jeg får fejlmeddelser i mine wordpress blogs
Ofte er det ikke muligt at tilgå administrationen pga nedenstående fejl. Det har resulteret i at jeg ikke har kunne administrere og tilføje nyt - ofte i en en tid med meget salg f.eks. til jul.
Gentagne henvendelser til support har ikke givet nogen brugbar hjælp.
Nu flytter jeg alle blogs fra Surftown til Uno euro - Der har jeg nu 20 blogs og der har aldrig været problemer. Og prisen er det samme eller mindre.

Hvorfor reklamer I for at få nye kunder istedet for at beholde de gamle - jer har været hos Surftown i 10 år - men nu orker jeg ikke mere.

Og hvordan kan I kalde jer Wordpress - ekspert når I er alt andet ?

venlig hilsen
IT konsulent
Carsten Dybkjær
Via Media
cd@viamedia.dk

Hej Carsten

Tak for din anmeldelse her, på TrustPilot.

Først og fremmest, så er jeg ked af at du har fået den opfattelse af Surftown. Jeg ved, at vi løbende benchmarker WordPress-performance i vores miljø, for netop at sikre at WordPress (og andre CMS-systemer) kører mest muligt optimalt. Hvis der er noget vi kan forbedre, så bliver det gjort. Derfor skal du vide, at vi lytter til din kritik og tager den med i vores overvejelser om, hvordan vi kan forbedre vores produkter fremadrettet. :-)

Når det er sagt, så kan jeg se at vores kundeservice flere gange har været i dialog med dig omkring dit ressourceforbrug på den server, som dit webhotel var placeret på. De fejl du oplevede (503-fejl) blev direkte skabt som resultat af, at dit ressourceforbrug var højt nok til, at det kunne påvirke de andre kunder på den pågældende server negativt. Det fik servernes alarmsystemer til at slå til, hvilket medførte at dit webhotels CPU- og RAM-ressourcer blev droslet ned.

Vi vil selvfølgelig meget gerne indgå i en dialog med dig igen, om hvordan vi kan medvirke til at optimere dine hjemmesider, så du kan have dine domæner hos os - hvis du ønsker det. I så fald må du meget gerne sende en mail til cs (at) surftown.com - så tager vi en dialog derfra. :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

en revideret opfattelse af surftown

Har lige skiftet fra Danaweb til Surftown, og det skulle jeg aldrig have gjordt, firmaet har nu været uden mail i snart 1 uge, har brugt en masse spildtid foran computeren og ved tlf. Deres sælger er det eneste positive ved det her cirkus.VIRKELIG RINGE SERVICE, kodeord til deres support måtte jeg selv indhente..VIRKELIGT DÅRLIGT..

Er efterfølgende blevet kontaktet af surftown, og har fået en undskyldning.. og den er accepteret, og alt kører nu som det skal.. og selv om jeg har været tosset, har de faktisk nogle gode og søde support medarbejdere..

Hej Pia

Tak for din nu reviderede bedømmelse.

Jeg kan se, at du har været i kontakt med min kollega Mads, som fik hjulpet dig igennem nogle problemed med din mail, som var skyld i din oprindelige anmeldelse. Jeg vil derfor lade din ros gå videre til ham.

Endnu engang tak for din anmeldelse - og tak fordi du anvender Surftown. :-)

god service

jeg har haft mange opstarts problemer med at lave min første blog, og de har været meget tålmodige og hjælpsomme. Tilsidst blev jeg endda ringet op. jeg benytter surf towns egen program til min blog, og det har desværre nogle enkelte begrænsninger. derfor 4 stjerner.

Hej Tina

Tak for din gode bedømmelse her, på TrustPilot.

Det glæder mig at høre, at du overvandt et par opstartsproblemer, og nu er kommet godt igang med at anvende din blog. Omkring de begrænsninger du oplever, så må du meget gerne sende mig en mail (cs (a) surftown.com) på det. Så vil jeg, i samarbejde med mine kollegaer, undersøge hvordan vi bedst muligt kan understøtte dit behov. :-)

Er godt tilfreds med Surftown

Jeg bruger mest Surftown til at styre min dns, og til nogle få kampagnesider. Jeg kan ikke helt forstå kritikken her på siden, for jeg har altid været meget glad og tilfreds med Surftown. Super service og god dns. Kan anbefales! :)

Hej Bertil

Tak for din 5-stjernede bedømmelse.

Jeg er glad for at høre, at du er glad for vores DNS, samt vores support. Jeg vil lade din ros gå videre til vores kundeserviceafdeling. :-)

Product and Marketing Manager, Surftown

Ikke et RIGTIGT webhotel og rod i administrationen

Oprettede et webhotel hvor der skulle køre nogle perl-scripts, men de nødvendige moduler var ikke installeret på serveren og sysadm anede ikke hvad perl-moduler var for en fisk. Fik så oprettet en VPS hvor jeg selv kunne foretage installationen, men dette system virkede ikke og svaret fra support var at de ikke VILLE yde sypport på en VPS server. I stedet har jeg så købt en server hos Vision Computer og med hjælp fra TDC fået en god linie til internettet. Nu kører min egen server her hos mig selv, sådan som jeg vil have den. Synd at et professionelt web-hotel skal overhales af en amatør. Ja forrresten det er nu over 3 år siden og jeg har de seneste måneder fået rykkere fordi jeg ikke har betalt. Senest fik jeg at vide at mit web-hotel nu er blevet lukket. Det skal bemærkes at mit webhotel er opsagt og jeg har fået pengene igen. Det er umuligt at komme i kontakt med support. Find dog et andet sted at oprette jeres web hotel.

Hej Ole

Tak for din bedømmelse af Surftown her, på TrustPilot. :-)

Jeg er ked af at høre, at du har haft en lidt negativ oplevelse med Surftown. Vi vil gerne hjælpe vores kunder mest muligt, men på netop VPS-produkterne er der et andet serviceniveau, i det du selv har fuld adgang til konfiguration af serveren.

Selvom det for alle VPS-produkter gælder, at vi ikke installerer applikationer på dem - som vi også skriver det på hjemmesiden - så har vi alligevel været large, og refunderet dig det fulde beløb, da du ikke var tilfreds med ydelsen. Dermed er ingen skade sket, og du har fået alle pengene tilbage. :-)

Omkring den faktura du har modtaget: Jeg kan se, at du sideløbende med din VPS har haft et webhotel, som oprindeligt blev bestilt for en treårig periode. Hvis du ikke ønsker at forny webhotellet, så kan du blot undlade at betale fakturaen.

Meget skuffet

Jeg har et privat webhotel med plads til flere domæner, og her i den senere tid har der været mange 503 server fejl.
Jeg har skrevet til deres support, og jeg oplever at deres svartid ikke er inde for 24 timer, tværtimod, går der fra 48 timer og længere.
Stram op

Hej Kenneth

Tak for din bedømmelse.

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores kundeservice. I disse dage har vi mere travlt end vanligt, og derfor kan der forekomme længere ventetid. Det betyder naturligvis ikke, at det er okay at vi ikke har svaret dig indenfor de 24 timer vi lover, så herfra får du en uforbeholden undskyldning.

Jeg håber, at vort fremtidige samarbejde vil være af mere positiv karakter så du i fremtiden vil kunne bedømme Surftown med 5 stjerner. :-)

Social Media Manager, Surftown

Der er for mange fejl og problemer -

Jeg har været kunde siden 2004. De første mange år levede jeg med lidt drift forstyrelser da prisen var lav og firmaet relativt ungt. Nu har jeg dog tænkt mig at skifte udbyder fordi deres service er for dårlig og deres platform for ustabil og fejl fyldt. Lige nu er jeg i en situation hvor 'kontrolpanelet' crasher når man forsøger at betale sin faktura - og surftown spærre ens email account ved manglende betaling. (ingen telefon support i weekenden).

Hej Janus

Tak for din TrustPilot-bedømmelse.

Jeg er ked af at høre, at du har oplevet problemer med din Surftown-konto, som følge af en betaling du ikke kunne udføre. Problemet som dette opstår som regel i den enkelte browser, og derfor er det oftest nok blot at anvende en anden browser til at lave betalingen.

Når det er sagt, så spærrer vi ikke for e-mail-konti med det samme, hvis ikke en faktura bliver betalt. Der går minimum 7 dage fra seneste betalingsfrist, til at kontoen bliver lukket grundet manglende betaling.

Social Media Manager, Surftown

Bedste webhosting udbyder ever :-)

Jeg har altid været glad og tilfreds med Surftown. Gode priser, meget driftsikker, utroligt brugervenligt, masser af muligheder, og meget kompetent kundeservice. Den bedste webhosting udbyder ever :-)

Hej Kristoffer

Tak for de rosende ord. :-)

Jeg er glad for at høre, at du har haft en god oplevelse med vores kundeservice, samt med produktet generelt. Jeg lader din ros gå videre til de implicerede parter.

Virkelig dårlig service

Jeg har fuldstændig samme oplevelse som David Bjelkegaard.
Jeg skulle bare have flyttet mit domæne, hvilket ikke fungerer. Deres supportsystem fungerer heller ikke.
Super imødekommenhed før salg. Dårlig service efter salg.
Gert

Hej Gert

Tak for din anmeldelse af Surftown.

Jeg kan se, at problemet nu er blevet løst. At du i første omgang har haft en dårlig oplevelse med os, kan jeg selvfølgelig kun beklage. Jeg håber, at vi kan ændre din opfattelse af os fremadrettet. :-)

Meget tilfreds med Surftown

Jeg er meget tilfreds med Surftown! Har været kunde med 3 webhoteller og adskillige domæner i 3 år og der har aldrig været problemer. :)

Hej Finn

Tak for de pæne ord.

Jeg er glad for at høre, at du har været kunde hos os i tre år, og at du har haft en god oplevelse. Vi håber selvfølgelig at det fortsætter mange år endnu. :-)

Skuffet med Stort S...

Ved ikke lige hvad der sker for surftown?
Blev anbefalet af diverse hjemmesider, men er da i den grad blevet mere end bare skuffet :(

Før køb:
Super service, bliver informeret om service og support.

Efter køb:
Ringer til dem og bliver afvist pga. manglende VIP konto, trods problemer fra deres side...

Tilføjer domæner som pludselig forsvinder...
Opretter e-mail adresser som forsvinder en efter en!!!
Kontrolpanel som utallige gange ikke kan åbnes (timeout/javafejl)
Funktioner i kontrolpanelet som ikke virker
MySQL som ikke kan forbindes..

Amen Surftown, det er for ringe!
Har benyttet mig af min 30 dages returret efter kun 3 dage som i reklamere med, men den går vel også i fejl.

Hej David

Tak for din bedømmelse.

Jeg er ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med vores service. Særligt det at du skriver, at du har fået en ringe service efter dit køb er noget, som jeg vil sørge for blive taget op i kundeservice.

Hvis du har mod på det, så vil vi meget gerne forsøge at udbedre den oplevelse du har haft. Hvis du blot sender en mail til os på cs@surftown.com, så vil jeg sørge for, at en kundeservicemedarbejder får hjulpet dig godt igang. :-)

Elsker Surftown

Vi bruger Surftown på mit arbejde, og hver gang jeg har problem kan jeg bare ringe til dem - så ved de lige hvad de skal gøre. De er altid søde og venlig og jeg er glad for, at min arbejdsplads har valgt Surftown.
Finn B. found this review useful

Hej Jeanette

Tak for din TrustPilot-bedømmelse af os!

Altid godt at høre, at du får løst dine problemer af vores kundeservice. Din ros videregiver jeg til dem. :-)

Super service - super forståelse

Havde tekniske problemer i f.m. flytning af domæne til Surftown - hvor jeg forsøgte at forklare min manglende færdigheder og forståelse for problemer med at få det til at fungere. Men hos Surftown forstod de alligevel meningen med det hele - og de løste problemet i løbet af "no time". Man er jo afhængig af at tingene fungerer til hverdag - så jeg vil helt sikkert anbefale Surftown som webhotel :).

Hej Jane

Tak for din bedømmelse af Surftown.

Jeg er glad for at høre, at du har haft en god oplevelse med vores kundeservice. Jeg sørger for at videregive din ros til de medarbejdere du har været i kontakt med. :-)

Fantastisk god hjælp!

For et par dage sidden skulle jeg redigere på min Wordpress hjemmeside, men jeg var ikke sikker på hvordan man gjorde. Så jeg skrev en besked klokken 23 om aftene og kun 10 minutter senere svarede Nicolas mig - top god service!

Jeg kan varmt anbefale Surftown. Har kun haft gode og positive oplevelser med dem. :-)

Hej Steffen

Tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for at have kunnet hjælpe. :-)

sublim service fra surftown

oprettede mit webhotel hos surftown for få dage siden. efter lidt startvaneskeligheder (som mest var min egen skyld :-)) fik surftowns kundeservice hjulpet mit på rette vej. nu skal min hjemmeside bare flyttes fra min gamle udbyder til surftown, og det har supporten lovet de gerne vil hjælpe med. :-) jeg ser frem til det fortsatte samarbejde. :-)

Hej Jørgen

Tak for de pæne ord. :-)

Jeg er rigtig glad for at høre, at du har oplevet en god service hos os. Jeg vil straks lade din ros gå videre til de kundeservicemedarbejdere, som har været involveret i din sag.

Meget tilfreds

Jeg er meget tilfreds med mit webhotel hos Surftown. Min eneste anke er, at kontrolpanelet godt kunne trænge til en overhaling.

Hej Jakob

Det er jeg super glad for at høre. :-)

Omkring kontrolpanelet så kan jeg sige, at vi er ved at udrulle et helt nyt kontrolpanel, som gerne skulle forbedre brugeroplevelsen væsentligt.

Genial redningsaktion

Opdatering!

Jeg havde indledende et problem med en service der ikke virkede hos surftown, og ikke kunne fungere med Google Apps. Kundeservice kunne desværre ikke hjælpe, og at jeg skulle give en negativ trustpilot for at få løst problemet, vælger jeg at se igennem fingre med.

Men faktum er, at en genial redningsaktion sikrede, at surftown fortsat har mig som kunde og glad betaler.

Tak for MEGET god service i denne omgang!

--------

Jeg har været kunde i en lang årrække, og tidligere været super tilfreds. Jeg har haft store problemer med hastigheder på min hjemmeside, som supporten arbejdede indædt på at løse, og efter et par måneders korrespondance, fik løst.

Derfor er det, for mig, simpelthen så skuffende en melding, da jeg får at vide, at Surftown ikke understøtter funktionerne i Google Apps, og at jeg må lede efter en anden udbyder, hvis jeg vil bruge de Google Apps funktioner, som jeg ønsker. For mig betyder det, at alle de emails, jeg sender fra mit domæne, ryger i spamfolderen hos 90% af mine modtagere.

Det er sikkert lettere sagt end gjort, men i mine øjne svarer det til, at man ikke modtager Dankort i et supermarked, eller at grønthandleren ikke har æbler i sortiment.

Jeg prøvede at spørge ind til, om jeg virkelig var den første med dette problem. Dog uden at få noget konkret svar.

Så min vurdering er egentlig ud fra en ændring i min egen situation. Jeg startede abonnementet, som privat hobby person, og sluttede det som en mindre virksomhed, hvor én stjerne er ud fra mit nuværende synspunkt.

Har du virksomhed, og skal bruge hosting, kan surftown desværre ikke anbefales.

Hej Kasper

Jeg er glad for, at vi kunne hjælpe dig til sidst. :-)

Din første anmeldelse har allerede sat skub en proces herinde, hvor vi undersøger hvordan vi kan forbedre vores DNS-service. så det fremover bliver mere smidigt at anvende Google Apps sammen med et Surftown-webhotel.

Tak for de pæne ord i anmeldelsen!

Social Media Manager, Surftown

Uacceptabelt og helt utilfredstillende support - ikke egnet for virksomheder

Nu 3 uger efter at jeg har flyttet min hjemmeside til Surftown er domænet endnu ikke flyttet selvom der er betalt 199kr for. To henvendelser på online support ikke besvaret over en periode på 14 dage. P.t. hænger mit domæne i ingenmandsland.

Support niveauet er ikke egnet for virksomheder eller andre hvor hjemmesidens drift af er stor vigtighed.

Ganske enkelt uacceptabelt.

Hej Flemming

Tak for din bedømmelse.

Jeg kan se, at der var opstået nogle problemer med at tilføje domænet på vores navneservere. Det er ikke sådan det skal være, og derfor har kundeservicemedarbejderen også eskaleret problemet til vores udviklere.

Det betyder selvfølgelig ikke, at vi ikke beklager den serviceoplevelse du har haft - for det gør vi. Jeg håber, at din fremadrettede oplevelse med Surftown vil være af væsentlig mere positiv karakter. :-)

Surftown A/S

Vi lytter

Vi er på TrustPilot for at lytte til dig. Al feedback vi modtager bruges til kontinuerligt at forbedre vores service.

Om Surftown

Surftown leverer kvalitetshosting til din hjemmeside og e-mail. Vi har været på market siden 2003 og er i dag en af de største webhotel-udbydere i Norden, med kunder i hele Skandinavien.

Vores produkter

Vi tilbyder en række produkter, som henvender sig til et bredt spektrum af kunder. Vores webhoteller inkluderer masser af plads til hjemmeside og e-mail, samt muligheden for op til 20 domæner samlet på én konto.

Kundeservice

Vi gør alt hvad vi kan for at levere markedets bedste kundeservice. Du kan få fat i os her:

Send en mail

Følg os på Twitter
twitter.com/surftowndk

Visit Surftown.dk

Call us on: +45 7070 2474
We live here: Per Henrik Lings Allé 4, 4.
2100 København Ø

DNS Provider