Sushi reviews

Sushi reviews

7.0

Kvalitet i særklasse - endnu engang er jeg blevet positivt overrasket

Himmelsk sushi og fantastisk service. Endnu engang er jeg dybt imponeret over Sticks' n'sushi' - deres koncept er simpelthen i særklasse. Det eneste men er, at har man først smagt deres sushi, har man ikke lyst til andet.

Fremragende kvalitet og udsøgt service!

Det er bare en oplevelse at spise på Sticks and Sushi ved Tingstedet i Valby.
Lækker lækker råvare og en virkelig udsøgt service, alt i alt en fantastisk oplevelse!

S&S Øster Farimagsgade

Vi var et selskab på 14 og fandt hurtigt ud af at det passede indretningen sig ikke til.
Menu kortene er lidt forvirrende, men det var nogle flinke tjenere.
Der bliver serveret vand i karafler uden nogen havde bestilt det, for vi så senere finder ud af at de bonger os 20 kr pr person. Til trods for nogen af os også er på vin.
Priserne er godt peberet, vi ventede over en time på maden og jeg har svært ved at se hvorfor deres sushi er så meget mere populært. Men nu er det prøvet for første og sidste gang.
PS. De serverer foie gras, IKK' i orden at støtte dyremishandling.

Dejligt

Foretrækker sushi fra Sticks. Altid lækkert.

mad forgiftning !!!!!!

Var på sticksnsushi Tivoli hotel restauranten til frokost d.2/3-2014 med 2 venner, 1-2 timer senere fik vi alle ondt i maven og diarre i mere end et døgn.
Der kommer vi aldrig mere !!!

Elendig betjening

Vi bestilte og kom ca 1 time efter for at hente maden, og, hvor de så ringede og sagde det ville gå yderligere 1 time. Elendigt....
Så klørte jeg på dondon, som var klar efter 20 min.

Altid lækker sushi !

Ingen tvivl, beste sushi i København.

Danmark bedste sushi

Jeg vil klart anbefale sticks and sushi, til alle, der spørger mig, om hvor man kan få københavns bedste sushi. Prisen er lidt høj, men forventningerne bliver klart indfriet!

Normalt godt, meeeeen...

Tivoli hotel restauranten lever slet ikke op til de andre steder. Vi var i Lyngby for et par måneder siden og atmosfære, anretning og smag var mange gange bedre end på toppen af hotellet.
Vi var der tirsdag 10/12-13 kl. 16 og det sushi'en virkede som noget der havde stået på køl længe. Faktisk som noget vi kunne have købt bedre i føtex.
Utrolig dårlig oplevelse, og første gang vi ikke følte lyst til at give drikkepenge på en Stick N' Sushi...

Næsten altid godt

Hold jer langt væk fra Sticks på Østerbro - har været der tre gange og der har været småproblemer alle gange. Derudover er Sticks n Sushi altid lækkert og specielt på Tivoli Hotellet er der altid god udsigt og lækker stemning.

Ok sushi

Ganske okay Sushi, og kvaliteten er nogenlunde stabil.

Fantastisk!

Er du til det bedste af det bedste, er det Sticks n' Sushi du skal vælge. Du betaler for deres gode service naturligvis, men det er det hele værd. Sushien er altid frisk og lækker, og da jeg sidst opdagede et hår i min mad, tog de det med det samme, og tilbød hurtigt en ny menu på deres regning.

Bedste sushi!

Jeg er vil med ders sushi.
Restaurantet på Rungsted Havn og Tivolo-Hotellet er de beste :)

Altid god sushi - både på restauranterne og ved take-away/levering. 5 stjerner!

Ikke så hyggeligt...

Sticks n' Sushi i Lyngby laver okay sushi, synes jeg, men selve stedet minder om et cafeteria og er ikke særlig hyggeligt. Jeg syntes, det var ubehageligt at sidde midt i lokalet med "trafik" på alle sider, og hverken belysningen eller akustikken var særlig hyggelig.

Derudover bestilte jeg en halv flaske rødvin, og da jeg fik regningen, blev jeg bedt om at betale 3/4 af prisen for en hel flaske. Det har jeg ikke været ude for andre steder - og jeg var heller ikke blevet gjort opmærksom på det ved bestillingen. Jeg brokkede mig efterfølgende og fik refunderet det beløb, jeg mente, jeg havde betalt for meget, hvilket jeg selvfølgelig er glad for.

Bedste Sushi i verden ! :)

Jeg har spist sushi mange steder rundt omkring i verden, men det klart hos Sticks and sushi man får den bedste.

Dog lidt dyrt ! :)

Man får hvad man betaler for... ;)

God mad MEN

God suppe, sticks og sushi i Rungsted. MEN. Dårlig akustik. Mange mennesker pga take away og telefon som ringer konstant. Travlhed gjorde at restauranten måtte give kompensation til flere gæster. God betjening men tjeneren havde åbenbart været på salgskursus. Da vi skulle betale med Dankort spurgte kunden om vi var tilfredse og instruerede os derfor i hvordan vi gav drikkepenge. Dette virkede absolut ikke rart.

Meget dårlig og uhøflig behandling

jeg var i deres afdeling på tivoli hotellet igår sammen med en veninde. Da vi var færdige og skulle til at gå hjem, er der en af deres medarbejder som løber hen til os og fortæller os, at vi ikke har betalt vores regning, imens der er 3 af hendes kollegaer som står i nærheden og kigger på. Vi har selvfølgelig betalt vores regning, da vi bestemt ikke er nogen mennesker som kan finde på at løbe fra regningen.
Da jeg spørger medarbejderen om hun er sikker på, at det er vores bord, der mangler at blive betalt en regning for, siger hun ja det er hun sikker på.
Jeg tager kvitteringen ud af min taske og viser den til hende, hvor hun bare sige ej så må det være nogen andre kunder som mangler at betale deres regning, men hun troede det var os.
Jeg har aldrig oplever noget lignende, det var virkelig en pinlige situation hun satte os i.
Jeg fik ingen gang undskyldning fra hende.

Det er helt sikkert sidste gang jeg sætter min fødder der.
Hilsen

Manar

Sticks'n'sushi - Tivolitårnet

Maden på Sticks'n'sushi er altid god, og i Tivolitårnet suppleret med rigtig gode drinks og en uforlignelig udsigt.
Da vi var der for nyligt (en almindelig tirsdag aften - ikke i modeugen;o)) tog alting dog utroligt lang tid. Lige fra at få anvist vores (forudbestilte) bord, som tydeligvis var blevet givet væk til nogle andre, selvom vi alle var der til tiden (jeg har altid en mistanke om, at det bliver givet væk til venner af personalet, når det sker, men det aner jeg selvfølgelig ikke noget om). Det tog også lang tid at få lov at bestille, og det tog lang tid før maden kom. Sticks kom først, da vi havde støvsuget sushien, og den ekstra rulle kom først endnu senere, efter at blive rykket for. Vi sad i området ved køkkenet, hvor man skal tage sine sko af og glide ned i en forsænkning i gulvet under bordet. Sjov idé, men så var gulvet heller ikke renere, end at man sagtens kunne sidde og skubbe rundt med krummer o.l. med strømpefødderne.

Is Sushi your company?

Sticks 'N' Sushi A/S Details