Sushi2500 reviews

Sushi2500 reviews

8.2

Altid super sushi!

Sushi2500 har altid superlækker sushi, og man mærker ikke forskel på om sushien er bestilt via et dealtilbud, eller til fuld pris.
Byens bedste takeaway!

Perfekt sushi - uden slinger i valsen

Konsistent høj kvalitet. Leverer altid som lovet både på indhold og tid. Meget glad og tilfreds stamkunde.

Super service og lækker mad

Rigtig god oplevelse hos sushi2500. Maden og service var helt i top

Take-away i topklasse!

Har idag bestilt takeaway fra sushi 2500. Har altid været en glad kunde og det fortsætter. Man får super meget for pengene og det er niveau med Sticks! I love it!!! Tak for skøn og lækker sushi!

Københavns Bedste Sushi

Altid god betjening og Lækker Sushi til en overordentlig fornuftig pris!

Så dårlig service

Nu har jeg efterhånden brugt Sushi2500 en del gange, men servicen bliver bare dårligere og dårligere. Lange ventetider og når man så kommer er set ALTID forsinket. En god idé er også at tjekke at du får det du har bestilt...

God sushi og god betjening

Det var rigtig god sushi og god betjening. Ingen problemer og jeg blev mæt.

Super lækker sushi

Har i dag spist frokost fra sushi 2500, alt var super frisk, dejlig betjening, god pris, kommer helt sikkert igen. Kan meget varmt anbefales.

Skuffende & chokerende oplevelse! :(

Min kæreste og jeg bestilte en combibox deluxe hos jer igår d. 28. december. Da han er skaldyrs allergiker bad vi om, at få skaldyr udskiftet og eventuelt få 2500 makirullen i stedet for sparkling salmon (med reje), som nemlig stod til samme pris 120 kr.. Hun godkendte og gentog endnu flere gange, at det var intet problem...
Min kæreste henter sushi 16.30 og kommer hjem uden sticks. Hun begrunder fejlen ved at hun har taget over for en vagt, men det er jo ingen undskyldning, der står på kvitteringen på posen hvilken menu vi skal have og det er ikke fair forklaring!! Min kæreste må ned og hente vores sticks, som så har stået klar og er blevet koldt.....
Vi tager pakkerne op og tror nu vi kan nyde vores mad, som er en del af min julegave fra ham og han ville glæde os...
Men for det første er kyllingerne åbenbart friturestegte og der er mere dej end kylling og værst er at lamen ligger sammen med skaldyrsspyd... HAN ER SKALDDYRSALLERGIKER (og hun sagde at hun ville sige grundigt til køkkenet at de skulle være bevidst herom!!). Så han kan ikke spise det og det er bare endnu en dårlig oplevelse.
Vi finder så ud af at vi slet ikke har fået hvad vi har betalt for!! i stedet for at få 2500 toppede maki, som var samme prisklasse som den vi udskiftede, har vi i stedet fået en kedelig inside out rulle, som står til halv pris (65,-)...
Det er ikke billigt at spise sushi og vi forventer i det mindste at få hvad vi betaler for. Vi har oplevet en meget ringe service, med manglende kommunikation og interesse i kundetilfredshed og opmærksomhed..
Vi har på ingen måde lyst til at komme om bruge penge hos jer pt, da vi har brugt alt for mange og haft en ekstrem dårlig og skuffende oplevelse, som ødelagde hele aftenen... Vi ser frem til en undskyldelse og argument til at vi skulle have lyst til at vende tilbage og ikke vælge en af de mange andre sushi restauranter!!!

Super lækker sushi - kan varmt anbefales!

Vi har spist en super lækker menu fra Sushi2500 her til aften - og jeg må indrømme, at jeg mildest talt var positivt overrasket: Det var virkelig, virkelig godt. Frisk fisk (=uden lugt af fisk!), sprøde grønsager og superlækre toppings.
Første gang jeg har været 100 % tilfreds med et sushi-sted her i DK, udover den normale favorit Sticks'n'Sushi:-)

PS: Vores køb var med et Downtown-bevis, og at de leverer så høj en kvalitet til så få kroner viser bare, at de (modsat mange andre små virksomheder!) har forstået konceptet med en sådan deal; at det handler om at imponere kunden så meget, at de kommer igen en anden dag og betaler fuld pris - i stedet for bare at sjufte nogle varer hurtigt ud af døren. Vi kommer i hvert fald helt sikkert igen:-)

Lækker mad, god pris!

De har nogle virkelig fornuftige priser og store ruller med meget fyld i, det elsker jeg. Klart mit favorit sted at købe sushi.

Første sushi oplevelse

Sushi2500 var min første sushi oplevelse.
Maden er super lækker, og betjeningen er god. Det er til og med blevet hurtigere på det sidste.

Dog tager de et vanvittigt beløb for at ændre på nigirien i en box. Det koster 5,- pr ting man vil have ændret.
Det er efter min mening helt uacceptabelt. Specielt når man vil have byttet ud med noget der rent faktisk er billigere end det der var til at starte med.

Set fra den positive side, plejer man at få ekstra med, hvis man får en forkert ordre. Det er super.
Men det med de 5,- pr ting man vil have skiftet ud, gør at de ikke kan komme op over 3 stjerner.

Hvis man er ligeglad med det, og bare vil have god sushi, er stedet helt klart et besøg værd.

Bedste sushi i byen!!

Vi har utallige gange bestilt sushi herfra. De er de bedste og servicen er altid god og udvalget er som det skal være :)

Is Sushi2500 your company?

Sushi2500 v/Lindegaard ApS Details

Visit Sushi2500