Sushionline reviews

Sushionline reviews

5.1

Har heller ikke modtaget min

Jeg har også bestilt en Sushezi hos sushionline, den er heller aldrig kommet frem. Pengene er trukket på min konto. Der bliver heller ikke svaret på mine mail.

Har aldrig modtaget den bestilte Sushezi Tool

Jeg bestilte en Sushezi Tool og betalte via PayPal - de trak pengene på min konto men jeg modtog aldrig den omtalte Sushezi Tool .
Det eneste svar jeg har fået via kontakt på sushionline.dk er nogle spammail her til jul !
Så lad være med at bestille noget på deres hjemmeside.... nu kostede det mig kun kr.- 149 så det overlever jeg nok .....:o)

Tilføjelse
Johnny fra Sushionline.dk : Du har skrevet til mig , jeg har prøvet at svare pr. mail (har ikke så meget stemme til at tale i tlf.) men mine mail kommer retur igen :o)
Vh.
Michael

Hurtig levering og god produktforklaring

Købte produktet Sushezi værktøj, der laver perfekte sushiruller.

Produktet blev leveret i løbet af to dage og levede op til beskrivelserne

Is Sushionline your company?

Sushionline Details

Lær at lave din egen japanske Sushi. Hvad er en god Sushi. Guide til de forskellige Typer Sushi og Sashami. Opskrifter med forskellige typer fisk, tilbehør, Wasabi, Soya og den rigtige Sushi ris

Visit Sushionline