Sushiplus reviews

Sushiplus reviews

5.9

Langsom betjening og dårlig service

Vi var syv piger der havde bestilt bord til klokken 19 lørdag aften, hvorefter vi så bestiller vores mad samt drikkevarer. Da vi en time efter bestilling ikke har fået hverken vores mad eller drikkevarer endnu, går vi op til skranken hvor der i forvejen stod en stor kø af folk der skulle have Takeaway, og beder om vores drikkevarer som de havde glemt alt om. Efter halvanden time, hvor restauranten er ved at være godt tømt ud, og alle det ventede på Takeaway har fået deres mad, får vi så endelig vores mad. Sushien er ikke delt op efter person, så efter at have fordelt alt sushien ud til 7 personer, finder vi ud af at 3 af vores bestillinger er lavet forkert, da vi havde bestilt i/o, men i stedet havde fået en almindelig maki rulle. Efter 1,5 times venten på vores mad, og fejl i bestillingen konfronterer vi servitricen som beder os om at snakke med chefen. Da vi så kommer til betalingen møder vi en hånligt grinene chef, som spørger om det er fordi vi fik en rulle der ikke var inside out, men en almindelig maki rulle. Under hele denne samtale taler han hånende samt griner os lige op i ansigtet, og kan ikke forstå at vi brokker os over det, da han siger at der er det præcist samme i. Hvorfor så lave to valgmuligheder, og ikke forstå vi brokker os når vi får den forkerte? Han mener så også at vi ikke kan tillade os at brokke os da det er lørdag aften og at der er travlt. Men folk der kom ind efter os og bestilte Takeaway fik deres mad før os? Ergo er det ikke en god ide at bestille bord herinde, da man ikke får sin mad hurtigere af den grund! Jeg kan ikke anbefale dette sted, da der er stor mangel på service! Giver ikke særlig store pluspoint at stå og grine kunderne i hovedet! Kommer ikke på dette sted igen, og vil ikke anbefale det.

Dyrt i forhold til kvaliteten

Bestilte sushi fra Åboulevarden en søndag aften, hvilket var noget af en skuffelse. Jeg forstår godt hvorfor der ikke var en eneste kunde i butikken da jeg var inde for at afhente ved 20-tiden.

En del af rullerne vi fik var tydeligvist lavet lang tid i forvejen da risene på inside-out var tørre og specielt var "crispy ebi" gennemblødt imens "crispy laks" var sejt og over-paneret. Tunen var nærmest grålig men ellers ok. Det eneste der lige kunne løfte sig op til forventelig standard var rainbow california inside-out+, men til 130 kr for 8 så skal det altså også bare være i orden.

Fin frokost til rimelig pris

Vi fik en frokostmenu v/ Sushiplus til rimelige penge. Nigirien var super frisk og rigtig lække. Det øvrige var knapt så frisk...

Udemærket

Har spist der to gange. God atmosfære, rimelig pris. Alt ialt en god oplevelse, kan anbefales til alle der ikke er sushisnopper

Super pris, men desværre kedelig og uninspirerende sushi (take-out)

Benyttede tilbudet hvor man får 16 ruller for 85 kr. som medlem af Fitness World. Venlig betjening og hurtig tilberedning, men stykkerne var sjusket lavet og smagte ikke af særlig meget.

God sushi, god betjening

Min kæreste og jeg var på Sush+ i torsdags.
Vi fik 2x16 stk sushi (tilbud på 85 kr i samarbejde med FitnessWorld) og bestilte derudover en Spicy pakke på 16 stk til 230 kr, hvilket var rigtig lækkert.
Vi blev tilbudt at flytte til et andet bord, da vi sad ret tæt på indgangsdøren og der kom kold luft ind hver gang den blev åbnet. Alt i alt fik vi en god betjening og lækker sushi ved M.P. Bruuns gade 54. Stedet kan varmt anbefales!

Var meget skuffet.....

Havde købt for 500 kr sushi og det røg lige i skralderen.....

Udmærket sushi

Jeg synes Sushi Plus laver noget af det bedste sushi i Århus for tiden og betjeningen er altid venlig

Is Sushiplus your company?

Sushiplus Details

Sushiplus Sushi