Sushi Sakura reviews

Sushi Sakura reviews

7.7

Sushi der er værd at vente på - men det skal du måske også ....

Fremragende sushi ! Men det tog sin tid, at få fingre i den - der er meget take away på stedet. Fin indretning.

Bedste sushi nogensinde!

Sakura leverer den aller bedste sushi jeg nogensinde har smagt. Jeg har smagt meget sushi, blandt andet på en michelin restaurant i SF, USA og på sticks and sushi, Tivoli hotel og det nærmer sig slet ikke denne kvalitet. Så når nogle "blærer" sig med at de skal spise på stick and sushi, er jeg lykkelig for at bo i Århus så jeg har muligheden for at spise fra min yndlingsrestaurant, Sakura. Jeg har både bestilt take away og spist på restauranten. Jeg kan give de varmeste anbefalinger, dog er chili mayoen blevet en del mindre med tiden så skal altid have to stk. (psssttt.... håber i læser med ;-) ) Alle, gør jer selv en tjeneste og smag denne kvalitets sushi.

Warning : Once you have tried Sakura, you are hooked.

Kære Rose.

Du kan tro at vi læser med og vi er meget meget glade for din fantastiske anmeldelse! Tusind tak for det.

Mht. størrelsen på chilli mayoen, så er det hermed noteret ;-)

Rigtig god weekend til dig.

Sushi Sakura

Lækker sushi og venlig betjening

Jeg har flere gange spist på Sushi Sakura og hentet take-away sushi derfra, begge dele kan varmt anbefales. Stedet er hyggeligt, og på trods af den yderst centrale placering, sidder man ikke til fuld skue for fodgængere på M. P. Bruuns Gade. Sushien er lækker og så er der endda studierabat, så alle kan være med.

Virkelig lækker sushi og god betjening!

Har efterhånden været på Sushi Sakura at spise en 4-5 gange, og det er virkelig et godt sted. Lækker sushi til gode priser samt god og venlig betjening. Det er et sted jeg har tænkt mig at besøge igen og gerne anbefaler videre til andre. Er især helt pjattet med deres crunchy rolls som er sprøde og velsmagende, mums!

Lækkert!!

Jeg har nu været hos Sushi Sakura og har absolut kun haft gode oplevelser! Maden er super lækker, leveringen er god (lidt pricy, men sådan er det), servicen er også god, og der er en hyggelig stemning i restauranten :) Sushi Sakura er mit go-to sushisted i Århus! Ikke mindst på grund af deres gode rabatter til studerende og gode Happy Hour-priser :)

Verdens mindste maki

Ville have lidt take away sushi med hjem fra arbejde og faldt over Sakura Sushis gode priser. Da jeg så ville bestille, var det ved en sur og uinteresseret mand, der virkede som om, han ikke havde lyst til at betjene mig. Efter en halv time fik jeg udleveret en lille bitte bakke sushi, der var halv størrelse af, hvad man ville forvente af 13 stykker. Makirullerne kunne betegnes som mini-makier, og sushien var lige pludselig slet ikke et godt tilbud mere :(

Hej Signe.
Vi er meget kede, af at du oplever vores Makiruller som verdens mindste. Det tror vi nu ikke, at de er. Makiruller er den mindste type sushi, man kan få. Maki fåes i flere forskellige størrelser og varianter. Ofte skelner man mellem Futo-maki og Hoso-maki. Futo-maki er de store makiruller (vores nummer 83 og 84 i menukortet), som oftest indeholder mere end en slags fyld. Det kan fx. være en California roll med avocado, surimi og agurk. Hoso-maki er mindre og indeholder ofte kun en slags fyld.
Sushi Sakura

Min ellers gode oplevelse har lidt et knæk !!!

Har idag bestilt og betalt Sushi over nettet - modtog ordre bekræftelse som normalt.
Var i restaurenten på aftalt tid men maden var ikke færdig - den var faktisk slet i i deres ordresystem da man havde registreret den som udleveret.
En venlig kok gik hurtig igang med at lave min bestilling og lovede den klar i løbet af 5 min. Blev imidlertid overrulet af chefen som absolut ikke var til sinds at hjælpe på situationen - kiggede overhovedet ikke på mig på trods af at han arbejdede lige foran mig. Han satte mig bagerst i kø`en med kommentaren, at man tog opgaverne i den rækkefølge som de kom ind.
Tilfældigvis anbefalede jeg restauranten for venner igår men kan garantere at dette nu er trukket helt tilbage.
Jeg vakler mellem 1 og 2 stjerner - 2 er bestemt kun fordi der var en meget venlig kok som var kundevenlig - IKKE på grund af CHEFEN (lille mand med blondt bleget hårtoppe). Han er tilsyndeladende ikke interesseret i at tjene penge eller give restaurenten en godt ry. Det varer længe, hvis jeg overhovedet, sætter mine ben i restaurenten igen.
Tjeneren var hurtige til at give pengene retur - måske de har prøvet det før ..............................

Kære Susie.
Vi er meget kede af at du haft haft en dårlig oplevelse. Vi bestræber os på at yde den bedst mulige service og at ovennævnte aldrig kommer til at ske igen.
Vi beklager den meget sene reaktion på dit indlæg, men vi vil gerne give dig et lille plaster på såret. Kontakt venligst Ha Giang Ho på tlf. 40 57 94 09.

Sushi Sakura

Dette skal absolut prøves!

Jeg kan kun varmt anbefale Sushi Sakura til alle - en virkelig behagelig oplevelse i en hyggelig atmosfære - sushi'en smagte helt fantastisk, og betjeningen var god. Jeg vil helt sikkert besøge stedet igen for at afprøve nogle af de andre lækre retter på menuen!

Virkelig lækker sushi, sød betjening og stort udvalg.

Kan varmt anbefale Sakura! De har et virkelig lækkert menukort, sushien er veltilberedt og service er fin. Desværre er større selskaber lidt en udfordring for dem, selv hvis man bestiller i god tid. Det skal dertil siges, at vi var 12 personer til sushi, og det kan naturligvis tage sin tid at lave så meget forskelligt. Prisen er fair for sushi, de har studierabat og gode tilbud. Bestemt et besøg værd.

Lækkert hver gang

Jeg synes man får en rigtig god betjening derinde og sushien er rigtig god. Det er i den dyre ende, men med studierabat på 20% og frokostrabat på 30% så er det til at overkomme, og jeg synes klart de laver den bedste kvalitet sushi i Århus.

Rigtig god & flot sushi

Vi var inde på sushi Sakura i århus d. 14/1-13 --> Dette skal siges at være anden gang vi har spist der. Første gang var bare på en sweetdeal.

Maden:
Rigtig flot og meget velsmagende sushi, kan især anbefale deres crunchy rolls som en ekstra snack.
Betjeningen var god & sushien skulle vi ikke vente længe på.

Restauranten:
Der er en god og hyggelig atmosfære med nedtonet belysning. Perfekt til en hyggelig aften i byen.

Deres udvalg af drikkevarer kunne dog godt være noget bedre, bl.a. med århus brughus & drikke i stil med bottle green..

Men alt i alt en succes..!! Kommer der helt klart en anden gang.

Sushi Sakura, M. P. Bruuns Gade 9, 8000 Aarhus C, Telefon: tlf. 86 17 39 44, www..sushisakura.dk

God sushi, men er ikke vant til større selskaber

Har fået sushi her én gang til et fødselsdagsarrangement. Maden er rigtig god, men de tog desværre ret langt tid om at lave sushien og det trækker lidt ned.

Sushi Sakura ApS Details

Visit Sushi Sakura