Sushisushi reviews

Sushisushi reviews

6.7

Rigtig fin service :)

Der er en super god service og et rigtig godt udvalg!

Der er intet dårligt at sige :)

Hvis man skulle nævne en ting ville det være... VI SAVNER CHILLI MAYO.

Skønt personale, rigtig smilende og god service

Som ovenstående, er betjeningen helt i top her.

Men kvaliteten er ikke noget at prale af. Risene er ikke kogt ordentligt og de er fedtet mht. fyldet.

Savner chilli mayo..

Skuffet

Sushisushi er netop åbnet i Århus og har fået rigtig god omtale. Derfor skulle jeg naturligvis prøve den, forventningerne var spændt til bristepunktet og konklusionen blev, at jeg ikke forstår hypen.

Det er da ikke dårligt, slet ikke, men det er absolut heller ikke fantastisk. Måske var jeg uheldig, måske er jeg forvænt.Jeg ser i hvert fald ingen grund til igen at bevæge mig ned i Mejlgade, når der er mindst to steder i byen, der er bedre.

Noget af det bedste sushi

Jeg har været på sushisushi mange gange efterhånden, og har kun ros tilovers for dem. Jeg synes absolut det er noget af det bedste sushi man kan få i aalborg, det er ikke det billigste, men til gengæld har de nogle meget spændende varianter som er det hele værd!

Jeg synes stykkerne er passende størrelse, og priserne følger også meget godt med i forhold til sushi af lignende kvalitet. At jeg ikke skriver at det ER byens bedste er kun fordi jeg stadig mangler at smage sushien på fusion. Sushisushi slår dog alle de andre alternativer ret meget. Hvis man vil have noget der ligner, men i en måske lidt lavere kvalitet, mindre udvalg og også noget mindre pris, så kan man tage sushimania i stedet, som er ejet af de samme som sushisushi, men har et lidt andet koncept.

2 ting sushisushi manger er 1: udbringning!!! 2: ebi furai ruller i de almindelige eller inside out makiruller.

et billede fra sushisushi

danmarks bedste sushi

dette er uden tvivl det bedste sushi jeg har fået, har prøvet sushi flere steder i kbh samt Århus, men denne restaurant er og bliver min favorit!

derudover er servicen og betjeningen helt i top, altid glade og smilende medarbejdere. dette gør det til en god oplevelse uanset om man vælger take-away eller spiser i restauranten.

Det må være en joke.

Stykkerne er alt for lille. Og vi har bestilt der ca. 10 gange. Det er blevet så ringe at nu vil vi ikke mere.
Fint for folk der skal prøve sushi for første gang. For de aner ikke hvordan sushi skal laves eller se ud!

Find et andet sted. Det er for dårligt til den pris.
Vi har lagt de sidste penge det sted idag! Nok er nok.

Lækkert!

Jeg har bestilt take-away hos SushiSushi i Aalborg og det var rigtigt godt. Friske råvarer og fornuftige priser. Dog kunne nogle af rullerne godt bære præg af, at det er gået lidt stærkt, og de derfor ikke var helt perfekte.

Men bestemt anbefalelsesværdig!

Altid venlig betjening og god mad

Det er altid rart at besøge stedet. Betjeningen er venlig og maden smager fantastisk..

kun positive oplevelser

Har handlet i Aalborg 3 gange. Første gang fik jeg god vejledning da jeg var "første gangskøber". De andre gange har ligeledes været gode oplevelser. Alt har været frisk, og der har endnu ikke været noget at komme efter.

Is Sushisushi your company?

Visit Sushisushi