Suzuki reviews

Suzuki reviews

4.4

Liana er en møjspand

Har så lige fået et anmelderflip.
Turen er kommet til vores Liana fra 2009. Den har indtil videre kostet os over 45 000 i værkstedsregninger og er ikke til at sælge. Ferien er ødelagt, tak for det Liana.

SX4 duer ikke i sne.

Hvis du bor på landet, hvor der ikke ryddes sne så tit, regnede vi med, at en lidt høj bil, ville være i orden.

Men, hvis man kører gennem snedriver, kommer der sne på remmen, og generatoren laver ingen strøm.

Også når man kører gennem vandpytter, glider remmen.

Remmen er strammet, som beskrevet i service manual.

Ruderne dugger også, når man kører gennem vandpytter, så der må jo være hul, et eller andet sted. Ikke godt for en 2010 model.

SUZUKI WAGON

suzuki har en dårlig forståelse når man skriver til dem,skal til syn med bilen får tjeket den de får knækket håndbremsekablet fint heller der end i synshallen bestiller et det første forkert det næste forkert så ville de undersøge nærmere så fik jeg atvide at det var fordi jeg havde skiftet ankerpladerne nej venner det har jeg ikke kender bilen fra ny og hvor tit skifter man de bagerste ankerplader ?? kontakter suzuki impotøren for at klage min nød både med medsendte billeder af det gamle kabel og hvad jeg havde været ude i med dette her skriver bla. at jeg kender bilen fra ny og jeg ved at den ikke har fået skiftet ankerplader endvidere skriver jeg at jeg har været ude på en huggerplads hvor vi vippede 3 suzukier magen til min op sjovt nok lige det samme kabel som på min hvorfor kan man så ikke finde den type kabel men hvad svarede de på suzuki import vi tror at du har fået udskiftet dine ankerplader bla bla bla bla og en sidste gang bla har de ikke læst hvad jeg skrev og billederne der fulgte med sørgeligt dette kan ikke andet give rød stjerne da jeg bliver nød til at pille mine nummerplader af til jeg finder et kabel :-((

pas på nye bil dyr i reparation

Min Swift er fra 2008. Og har allerede fået skiftet vandpumpe ( 3200kr) og nu er den selvop stramnende kilerem defekt ( min 4000 kr) i starten var der fejl på bremserne. Og lister i døren falder af hele tiden. Døre knirker.
Pas på. Det bliver dyrt. Og forhandleren indrømmer det.

Vh Thomas Kbh sv

Suzuki 650 Burgman scooter MC

Jeg har ejet en sådan i tre år nu : Og den kan klart anbefales, kører fint, topfart 205, mellem 16 og 22 på literen i snit. Meget bagageplads, specielt med en topboks oven i det meget store hjelmrum (2 hjelme!) For en lille fyr som mig er det ideelt med den lave sædehøjde. Og der bliver kigget, når man kommer kørende - for den er ret sjælden i DK. Ulemper: Man er ikke "in" blandt andre mc-kørere. Ser lidt for plasticagtig ud.Det automatiske gear er ikke godt ved nedgearing (hugger).Man sidder ikke så godt i sædet som sædet antyder, man burde -man skal være kortbenet for at sidde helt godt.Besværligt at skifte olie på - skal afmontere plastkappe for at komme til, men dog muligt for en amatør. Svært at finde ekstraudstyr til og reservedele er alt for dyre i DK - Køb på Ebay eller lignende steder-meget billigere. Men stadigvæk: Jeg elsker min "Burger" - har kørt lange europature på den - det er den virkligt god til, men også til at hente varer hos købmanden

PAS PÅ Suzuki med kujlte fejl når du køber.

Har købt en Suzuki Liana, med et skjult fejl fra fabrikanten som vidste dette på samtlige Liana modeller. Fejlen er pumpen som holder føresæden oppe når der hæves til helt op stilling, synker efter nogen kort dage helt ned. Har talt med leverandøren via forhandleren, som sagde at denne fejl vidste de, og at fabrikanten ikke vil reparere fejlen, også når det er indenfor garantien.
Så gad vide om hvor mange andre modeller der også er skjulte fejl på, for det står ingen steder når man kan køber Suzuki.
En anbefaling: pas på når du skal købe Suzuki

Is Suzuki your company?

Suzuki Bilimport Danmark A/S Details