Svane Værktøj og KøkkenGrej reviews

Svane Værktøj og KøkkenGrej reviews

4.9

Mega elendig service

Jeg bestilte 2 stegepander på deres website og betalte for dem med det samme. Nogle dage senere bliver jeg ringet op og de siger de ikke kan levere den ene af dem. Nogle dage igen senere ringer de op og siger at de ikke kan levere den anden fordi mine informationer ikke er korrekte !? Say what? Alt i alt en meget tvivlsom forretning som mistænkligør sine kunder på forhånd hvis man betaler med Mastercard, meget mystisk, kan ikke anbefales!!!!

Super dårlig service

Jeg købte en kaffemaskine hos Svane på Amgagerbrogade 73, hvorefter jeg kom hjem og konkluderede at varmelegemet i bunden ikke virkede. Da jeg efterfølgende konfronterede butikken med problemet, påstod de at jeg måtte have tabt maskinen på gulvet på baggrund af et par små ridser på bagsiden - som iøvrigt kunne tyde på at de havde solgt mig en udstillingsmodel. Alt i alt. En butik som jeg aldrig sætter min ben i igen, og stærkt vil fraråde andre !

ELENDIG service

Jeg købte en dyr OBH gryde (til induktion) hos Svane. Pakkede den ud og satte den til at koge vand - men nej, ingen reaktion. Vi prøvede samme øvelse på 3 andre (mærkevare) induktionskomfurer, samme resultat. Da vi undersøgte sagen viste det sig at gryden ikke kunne bruges fordi bunden var for lille til komfur(ene). Vi reklamerede til Svane som bad os sende gryden retur så ville de bytte den til en anden type.

Da de så modtager gryden vil de alligevel ikke bytte den fordi orig. emb. mangler (den havde vi jo smidt ud da vi modtog gryden, og det tror jeg de fleste mennesker gør) - og endvidere mente Svane også at gryden var brugt (og fedtet???) - og ja, det havde jeg jo også oplyst. Der havde været forsøgt at koge vand i den - ikke andet!!

Svar til Svanes (noget sene respons)

Og til den kommentar kan man så bare sige..."Nå!" Det kan jeg jo ikke bruge til noget. Som jeg også skriver prøvede vi gryden på 3 andre mærkevare induktionskomfurer og den duede ikke på nogen af dem. Så siger sund fornuft vel at man enten tager gryden retur eller alternativt gør opmærksom på det i annoncen (med store bogstaver) så købere har mulighed for at checke omkredsen på deres komfurplader. Den vare jeg sendte retur var i NØJAGTIG samme stand som da jeg købte den. Som nævnt havde den kogt vand, så beskidt var den nok ikke - men det er da en nem måde at slippe for sit ansvar. Øv!! Stadig en dårlig service oplevelse, på grænsen til snyd. Men jeg kan så også se at med 3 dårlige anmeldelser ud af 4 taler tallene vist for sig selv.
www.svaneisenkram.dk

Reply from www.svaneisenkram.dk

Hej Mikkel
Tak for din bedømmelse her på TrustPilot.

Vi har på det pågældende tidspunkt været i dialog med dig, men jeg kan forstå at du ikke har følt dig tilfreds. At bunden af gryden er for lille til komfuret er noget man ofte kan læse mere om i vejledningen til det pågældende komfur.

I betingelserne til dit køb skriver vi under returret "Returnerede varer skal være i samme stand, som da du modtog varen". Vi føler vi var flinke da vi prøvede at hjælpe dig, men jeg kan forstå du ikke var enig. Det beklager vi.

Svane Isenkram

Super service og hurtig levering.

Havde tastet forkert vej nr samt valgt en forkert levering metode.
Ringede og de ændrede straks og de sendte samme dag.

God og flink service :-)

www.svaneisenkram.dk Details