Svanesauto reviews

Svanesauto reviews

6.1

Snyd og bedrag

Bestilte et 5års/75000 eftersyn af min Suzuki Wagon, og fik at vide at det ville være billigere end hos suzuki.
De laver så en fejl og giver den et 4års/60000 km eftersyn.
Da jeg konfronterer dem med det får jeg at vide at det kun er nogle tændrør til et par hundrede kr der er oven i prisen på eftersynet.
Jeg kontakter efterfølgende Suzuki for at få prisen på 5års eftersyn, og får at vide at prisen er 2305.- alt incl.
Jeg ringer derefter til Svanes auto for at få at vide hvordan nogle tændrør kan få prisen til at være over tusind kroner højere end suzukis pris, han ville snakke med manden der havde taget imod bilen og vende tilbage.
Efter et par dage hvor de ikke ringer tilbage, ringer jeg igen, og får samme dårlige undskyldning, og besked om at de IGEN vil ringe tilbage...og jeg venter stadigvæk på opkaldet.
Hvis du vil tages i hoved og R.. bruger du dette værksted
Update :
Blev ringet op og fyldt med dårlige undskyldninger.
Blev p.g.a denne anmeldelse truet med at de ville sætte en advokat på sagen.
Svanesauto

Reply from Svanesauto

Vi undskyler meget den ovenst�ende sag, og g�r opm�rksom p� at vi normalt er et tillidsfuldt v�rksted, der opfylder vores kunders behov yderst tilfredsstillende.

Svanes Auto

Visit Svanesauto