Svendpilgaardautomobiler reviews

Svendpilgaardautomobiler reviews

7.4

Altid god service

Jeg har igennem 5 år benyttet Svend Pilgaard Automobiler i Ryomgård og kan stærkt anbefale andre, at bruge dem. Jeg kører mange km pr. år så derfor er det vigtigt med et ordentligt værksted. Jeg har ALDRIG haft noget at brokke mig over og har i perioden også købt en privat bil via Svend Pilgaard Automobiler. Deres værksted er kompetent, effektiv, flexibel og billigt.

Mine stærkeste anbefalinger.

Is Svendpilgaardautomobiler your company?

Visit Svendpilgaardautomobiler