Sv. Michelsen Chokolade A/S reviews

Sv. Michelsen Chokolade A/S reviews

5.6

Ynglingsflødebolle hos Sv. Michelsen Chokolade.

Jeg var i halloween tivoli i lørdags og købte min ynglingsflødebolle hos. Sv. Michelsen Chokolade. Pigen bag disken var sød og der var et godt tilbud. Så jeg var glad ;-)

God betjening og chokolade

Jeg var i Rødovre for at købe 4 flødeboller med marcipanbund, som vi elsker hjemme hos os :-) De var både på kampagne og der var en ny specialsmag vi da skulle prøve.
Sød pige og gode betjening, de får altså topkarakter her fra.

Elendig service

Jeg ville ind og købe lidt lækkert i gave og går ind i butikken i rosengårdcenteret til to uopmærksomme piger, som står og snakker privat. Jeg gør dem opmærksom på min tilstedeværelse med et Hej. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe og står længe og kigger.. (Uden hjælp). Jeg spørger indtil om jeg selv kan lave en kurv og siger jeg ikke har lavet det før, så jeg lige ville kigge hvad jeg kunne komme i. Den ene pige, siger så "du kan bare tage en flødebolle" (der tænkte jeg, hold da op, nu er serviceniveauet da helt anderledes) men det var bare til kollegaen. De står så begge og gnasker flødeboller med ryggen til mig uden at tilbyde hjælp en eneste gang til trods for jeg står der i meeget lang tid. Jeg fandt ikke frem til noget, som jeg sagde til dem og sagde jeg ville gå videre efter noget andet. Heller ikke her nogen hjælp, blot et okay.

Dårlig service!

Jeg købte fire flødeboller hos Sv. Michelsen d. 10. november 2012. Der stod to piger og ekspederede mig men de havde desværre meget travlt med at diskutere deres privatliv og grine hen over hovedet på mig. De kunne hverken fortælle mig hvor meget jeg skulle af med eller sige farvel da jeg gik. Skrev så en klage d. 10. november 2012. D. 13. januar 2013 havde jeg stadig intet svar fået fra Sv. Michelsen og skrev derfor en rykker. D. 14. januar får jeg svar om at de nok skal svare mig. Her d. 31. januar har de stadig ikke svaret. Rigtig dårlig service! Øv
Sv. Michelsen Chokolade

Reply from Sv. Michelsen Chokolade

Hej Kristine, Det er vi meget kede af at høre - det må selvfølgelig ikke ske, så enkelt er det. Vi er stolte af både vores produkter og vores butikker, og det er vigtigt for os, at det er en god oplevelse at komme i vores butikker. Når det ikke er tilfældet, vil vi meget gerne høre om det, og når du gør dig den ulejlighed at tage fat i os, er det selvfølgelig endnu mere ærgerligt, at vi åbenbart ikke svarer. Det bliver der lavet om på fremadrettet - og så håber vi, at du vil modtage en æske god chokolade som et plaster på såret. God søndag også fra Sv. Michelsen teamet!

Kun 1 dag senere end lovet

Jeg har købt en deal, hvor jeg kunne købe for 400 kr. i denne webshop. Som andre har oplevet, måtte jeg også sande at kuponen ikke kunne bruges til fragten, så den temmelig pebrede fragt på 75 kr. kom oveni den pris jeg havde betalt for værdikuponen.
Ved bestilling bliver man præsenteret for et valg omkring hvilken dag man vil have pakken leveret. Pakken kom dagen efter. Jeg har senere læst på deres handelsbetingelser, at for deals har de længere ekspeditionstid end for almindelige ordrer.
Bemærk iøvrigt at denne webshop iflg. handelsbetingelserne IKKE overholder de almindelige regler vedr. internetkøb når det kommer til 14 dages fortrydelsesret.
Rent teknisk er sitet ikke så modent, og alt i alt bærer det præg af at det er nyt for Michelsen at drive forretning ad denne vej. Man får f.eks. ikke en ordrebekræftelse pr. mail som på de fleste andre internetbutikker.

Pas på!

Jeg bestilte en deal, hvor jeg kunne bruge 200 kr i deres webshop. Jeg benytter gavekortet og bestiller en æske til 130 kr og med fragt bliver prisen 205. På trods af at jeg registrerer mit gavekort som anvist, bliver der trukket fuld pris på min konto. Efterfølgende, når jeg forklarer problemet til kundeservice, er de ubehagelige og flabede at snakke med. De påstår nu, at gavekortet ikke kan bruges til fragt. Det står dog ikke skrevet nogle steder, hverken i dealen, på hjemmesiden eller på mit gavekort. Chokoladen vil de ikke tage retur, og jeg har nu givet et gavekort á 200 kr + betalt 205 kr af egen lomme for en æske chokolade til 130 kr! Da jeg så argumentere med, at jeg uanset hvad har et gavekort til (åbenbart kun) chokolade, og de dermed kun burde trække 75 kr for fragt, bliver beskeden pludselig, at gavekortet ikke er blevet brugt ordentligt. Det var ellers ikke et problem de første dage, vi var i dialog. Den æske chokolade har mildt sagt været ALT for dyr! Gavekortet må jeg nu forsøge at få retur gennem forhandleren af dette, men Sv. Michelsen - de burde simpelthen tage sig selv og sine kunder lidt mere seriøst. Det er ikke til at forstå, at en virksomhed på den størrelse har behov for at snyde sine kunder for penge, der for dem er små, men for et SU-budget faktisk er en belastning.

Køb IKKE deal hos SV. Michelsen i Århus

Sv. Michelsen havde en julekalender de solgte på en deal på Downtown. På dealen stod der, at den kunne indløses fra d. 21. nov. På dealen stod der: "Det er ikke nødvendigt at bestille chokoladejulekalenderen på forhånd." da jeg den 24. ankom til butikken for at få kalenderen var de "Blevet overrasket over salget" og havde ikke kalenderen før d. 26/27 igen. Den 26. nov. ringede jeg for at høre om de havde den klar og blev lovet én klar og lægge den til side på mit navn til d. 27, hvilket var sidste udkald for mig, da den skal bruges til gave. Da jeg kom for at hente kalenderen i dag d. 27. nov. havde de stadig ingen kalender klar. "Downtown" skulle have sendt en mail om at de først kunne hentes fra d. 30 nov/1. dec. Det har Downtown så ikke. Butikken skød al skylden på Downtown, men jeg tvivler meget på det, for jeg havde et par andre deals fra Groupon på alm. chokolade der, blev indløst d. 24. nov. Der var lige så lidt styr på det. Billedet på dealen på nettet så flot og lækker ud, men faktum var 6 stykker chokolade smidt i en flødebollekasse og der kunne de så ellers ligge og rode rundt mellem hinanden.

Pakkekalenderen skulle have en værdi af 436 kr. Det stiller jeg mig MEGET tvivlende overfor med mindre butikken mener den bakke der kan købes i engros for max 20 kr. har en værdi af over 100 kr.

Da jeg havde argumenteret længe nok for at jeg skulle bruge chokoladen i dag gik de med til at pakke den inden for 30 min. Da jeg kommer hjem og åbner kalenderen mangler der for det første 2 stykker og for det andet består 7 ud af de 24 låger af små stykker chokolade i stil med dem der lægges på hovedpuden på hoteller. At påstå, at normalprisen på sådan et stykke chokolade er omkring 20 kr. er en hån.

Jeg syntes da jeg købte dealen jeg havde gjort et kup...men i dag ville jeg ikke engang betale de 206 kr. dealen har kostet. Mit bedste råd er...HOLD JER VÆK

God service og smager godt

Jeg modtog en julekalender med Sv. Michelsen chokolade. Da jeg via e-mail til firmaet, udtrykte min skuffelse over mængden af indholdet, kom der fluks en mail med lovning på et plaster på såret, i form af en ekstra smagsprøve!
Tak for god behandling. Jeg køber gerne der igen.

Sv. Michelsen Chokolade Details

Håndlavet chokolade - Leverandør til det kgl. danske hof