Svoemmespecialisten reviews

Svoemmespecialisten reviews

6.1

Godt produktudvalg og levering til tiden

Jeg bestilte svømmeudstyr til børn lige før ferien. Jeg følte mig ikke helt sikker på om varen kunne leveres rettidigt og selvom jeg havde lavet en note om, at varen helst skulle være fremme inden weekenden måtte jeg selv ringe til butikken for at sikre mig, at den kom godt afsted.

Fint udvalg men mangelfuld og uvenlig kundeservice ved reklamation

Fint udvalg
Hurtig og pålidelig leverance
Lidt dyrt i forhold til andre steder
Professionel rådgivning
Mangelfuld og meget uvenlig kundeservice ved reklamationer. Vi har haft et par dårlige oplevelser; derfor bliver det kun til en enkelt stjerne.

Super Kunder Service & Gode Priser!

Super Kunder Service & Gode Priser!

Jeg skulle bestille en B-Day gave til en lille pige som ønskede sig svømmebriller, jeg fandt nogen i god kvalitet til en meget rimelig pris og et par sjove også med lys i til 99kr.

Fandt så et par andre små ting til ingen penge, og sendte min bestilling af sted, oplevede en utrolig venlig og hjælpsom kunde service, ventede ikke i 20min lang kø for at få dem i tale.

Det som overaskede mig mest, var at der så kom en mail med at der var en enkelt ting som de ikke kunne nå at få hjem, men da de vidste jeg jo skulle bruge de andre ting til en bestemt dato, tilbød de at først sende de ting som de havde hjemme, og så sende den sidste ting når den kom "gratis", og var en ting til ca. 40kr, og transporten kostede 50kr = de ville tabe penge på at sende mig den ting = det er god kunde service, så kommer man igen en anden gang, jeg valgte dog at sige pænt nej tak til deres tilbud, da den ting de ikke havde hjemme, bare var noget dug fjerner til hendes svømmebriller, og hun blev kun 3 år = hun ville ikke vide hvad dug fjerner var, men hendes pink svømmebriller blev hun meget glad for og gik med resten af dagen :-) 5 ud af 5 * til et firma som har forstået at behandle folk godt! & Et stort Tak til G, for hendes meget flinke måde at besvare mine ? på.

MVH. J.P.F

Service ikke eksisterende

Købte i Januar 2013 et par Arena Carbon Pro Jammer badebukser til 2300 DKK. til sønnike som er konkurrencesvømmer.
Da de blev brugt 1. gang til stævne gik syningen i stykker. Bukserne blev afleveret i butikken så de kunne reklamere hos Arena. Efter utallige henvendelser til butikken er der absolut intet sket. Der er nu gået 3 måneder. Det er simpelthen uacceptabelt.

Utrolig hurtig levering

Utrolig hurtig levering. Priserne er som i butikker men fint udvalg til gengæld.

Hurtig levering, og produktet levede op til det forventede

Hurtig levering og super godt pakket ind.
grunden til de ikke for 5 stjerner er at jeg godt kunne have tænkt mig en email bekræftelse på købet.

Pro og venlig service

besøgte butikken og købte svømme flippers og svømme briller. Helt fint og god priser.

Kan anbefales

Personlig betjening, samt en god kundeservice af personer, som har et stort kendskab til branchen. Kan anbefales!

Meget hurtigt

OK hjemmeside, hurtige svar på spørgsmål og hurtig levering. Savner måske også en status på forsendelsen, men når det der bestilles fredag eftermiddag ligger i postkassen mandag formiddag, kan det næsten være lige meget

Hurtig levering, nem og brugervenlig hjemmeside

Der var stort udvalg, hvor det var mulig at finde emner der ellers ikke er tilgængelige hos andre forhandlere, forsendelsen er ekstremt hurtig, hvad der er på lager bliver sendt med det samme, hvad der er på hjemmesiden er også på lager.
Dette giver dog kun 4 stjerner, da den sidste lille del mangler, - en status mail med "din bestilling er pakket og afsendt"

Hurtig levering og god kundeservice

Bestilte varer og fik hurtog bekræftelse på levering.

Efter at varen var pakket ønskede jeg at lave om på min levering - dette skete straks og blev bekræftet inden for kort tid.

Varen leveret helt som aftalt.

Lynhurtig og problemfri køb af julegave

Ingen slinger i valsen her.
Lynhurtig ekspedition og ingen problemer

God og overskuelig hjemmeside og de leverer hurtigt. Der er ikke noget at udsætte på den butik. Priserne måske lidt høje, men så kan man jo bare købe i en anden butik. Det her fungerer i alt fald.

god service og gode produkter

meget gode produkter de har, samtidigt er de også meget gode til at sende tingene ud hurtigt. Dog er tingene lidt overpriced.

Is Svoemmespecialisten your company?

Svoemmespecialisten Details

Svømmespecialisten præsenterer svømmetøj og udstyr til konkurrence svømmere, træning eller blot leg i vandet. Besøg vores on-line butik, hvor du kan handle 24 timer i døgnet.

Visit Svoemmespecialisten