SW Box reviews

SW Box reviews

8.3

Full of satisfaction

Product as described. Quick delivery & great after sales service...Thanks.

Trustworthy online store

Great price, great service and most important thing is great product quality especially for replacement part.Keep up your good work :)

Love it!

Supreme customer service,quality product with reasonable price. I'd deal with sw-box again! Anyway, good job.

Max Nissen Frederikssund,DK

HOLD JER LANGT VÆK..!
Bestildte Juli 2010 nu er det november 2011 og mine ting er stadig ikke kommet..
MEN pengene de blev hævet fra min konto..!
Man kan ikke kontakte dem via mail eller Tlf.
De svare i hvertfald ikke..

Rigtig billigt

Det var rigtig billigt, og det tog kun 7 dage så fik jeg min pakke, men har kun givet 4 stjerner fordi at de iphone 4 covers jeg fik var, sådan lidt ekstra på rundt om siderne, og nogen af dem var ikke skåret ordenligt, men ellers kan jeg anbefale sw box!

lækkert sted

har handlet der 2 gange og det har været perfekt handel begge gange fik mine varer 3 dage efter bestilling selvom jeg har bestilt en lørdag. så kan klart anbefales til andre

SW Box Details

Wholesale ! buy wholesale iPhone accessories, BlackBerry accessories and cell phone accessories from professional china wholesale - 65% resell margin!

Visit SW Box