Swapit reviews

Swapit reviews

6.8

Idéen er god, men fungere ikke

Nja, idéen med at bytte er meget god, men hvorfor skal jeg sende en masse ting til en anden bruger, tjene points og så ikke have noget at bruge dem på, fordi ingen andre bytter deres gamle ragelse væk!?

Nja, og så kan man endda ikke slette sin profil igen, kun gå på ferie til 2014!

Det dur bare ikke... ikke endnu, men måske når flere ser muligheden, men inden da er siden nok lukket og jeg har en masse ting jeg har smidt ud af vinduet!

Is Swapit your company?

Swapit.dk er en side hvor man kan bytte Film,DVD, musik, bog, Playstation 3, Playstation 2, XBOX, Nintendo, PC og Wii spil gratis. Byt i stedet for at købe!

Visit Swapit