Sweetdesign reviews

Sweetdesign reviews

8.0

super service

hjemmesiden er dog lidt uoverskuelig, og ikke nem at bladre rundt i :(
men ellers har vi været super tilfredse med det tøj vi har købt, gode priser.

Så meget tilfreds

med fine og billige ting.
Lynhurtig levering - kommer helt sikkert tilbage.

Fantastisk

Super fine varer til billige penge, hurtig levering og god service. Kommer helt sikkert igen.

God service, hurtig levering. Fuld tilfredshed!

Jeg har af to omgange bestilt dåbstøj (kjole,sko osv..)
Jeg er blevet informeret hurtigt undervejs og begge gange har jeg fået varene inden for 2 hverdage.

Jeg har været så glad for at vi valgte at bestille dåbskjolen hos sweetdesign.dk, den er bare helt ufattelig smuk!
Vil med sikkerhed handle der igen.

Dag til dag levering og varerne bare iorden!

Vi skal holde barnedåb, så jeg bestilte dåbsdragt, sko og bordpynt en søndag aften. Mandag morgen ligger der en mail i min indboks, at min ordre bliver behandlet. Mandag aften en ny mail, at min ordre allerede er afsendt. Modtager mine varer tirsdag med posten og alt er i den skønneste orden.

Bestilte en Matrosdragt med hat, firmaet sendte en mail til mig dagen efter om målene på min søn, for at sikre sig at dragten og hatten ville passe i den størrelse jeg havde bestilt. Skrev tilbage til dem med det samme og dagen efter modtog jeg dragten. Vil kun anbefale firmaet til andre, super service og hurtig levering og man for mails om hvornår de har afsendt tingene..

Is Sweetdesign your company?

Sweetdesign Details

Dåbskjoler, dåbssko, dåbstøj og alt til din barnedåb finder du hos Sweet Design Kids Wear : Velkommen hos Sweet Design Kids Wear - DÅBSDRAGTER, MATROSDRAGTER BRODERI PÅ DÅBSTØJ OG BRUDESLØR SLØJFER, ROSER, SATINBÅND, PYNT GAVER, DÅBSETUIER, SMYKKESKRIN, STARTSÆT DÅBSLYS, FYRFADSLYS, FLYDELYS, STEARINLYS BORDPYNT, DEKORATION, LYSSMYKKER, DEKORATIONSBÅND DÅBSKJOLER OG DÅBSTØJ BABYTÆPPER, SVØB, NULLEKLUDE KYSER, SKO- OG KYSESÆT, MATROSHUER, DÅBSHUER STRØMPER, CALYPSO, CARDIGAN, HÅRPYNT, SMÆKKE TIL DÅB HAGESMÆKKE og SPISESMÆKKE KLOR- OG SYREFRI PAPIR, VASK, RENS, KLARGØRING Aftalte ordrer HUER, LUER OG VANTER BODY, UNDERTØJ, NATTØJ INDBYDELSER, BORDKORT, STICKERS, OBLATER, INVITATIONER, GLASKORT INDPAKNING OG ÆSKER SERVIETTER, BORDLØBER, MELLEMLÆG DÅBSSKO TIL PIGER OG DRENGE CAPS og HATTE BADETØJ, UV-BADETØJ, ØKO-TEX BØRNESKO, PYNTESKO, FUTTER, MOCCASINER TERMOTØJ, FLEECE, REGNTØJ, GUMMISTØVLER FESTTØJ DRENGE, BABYSMOKING, JAKKESÆT FESTTØJ PIGER, BRUDEPIGER, PIGEKJOLER, TILBEHØR BORDDÆKNING - IDEER OG INSPIRATION OMSYNING - SWEET DESIGN FOTOALBUM RAMMER OG FOTOGAVER HÅRPYNT, SMYKKER, TASKER PIGEKJOLER, BABYKJOLER, PYNTEKJOLER, SÆT, CARDIGANS STRØMPER, STRØMPEBUKSER DRENGETØJ, BUKSER, TRØJER, JAKKESÆT FRAKKER, COATS SIDSTE NYT - NYHEDER FESTKJOLER TEENAGER BAMSER, TEDDY, NULLEKLUDE

Visit Sweetdesign