sygeplejebutikken.dk reviews

sygeplejebutikken.dk reviews

8.6

Super fint og hurtig.

Bestilte tirsdag et ur der skulle graveres en tekst på, torsdag havde jeg det fineste ur, som jeg med glæde kunne give til min kæreste.

Hvis jeg en anden gang skulle bruge noget som sygeplejebutikken har i deres sortiment vil jeg ikke tøve med at handle der igen.

Elendigt.

Du havde en opgave, og det var at pakke den rigtige farve ned som jeg bestilte og det har du tydeligvis ikke magtet at gøre, så nu kan gaven ikke returneres fordi den skal afleveres som gave lige om lidt.

Også kan man krydse et felt af under bestilling der hedder indpakning...
tror du skal fjerne den fordi, jeg var ved at gå psykisk sammen da jeg så hvad i kalder for en "gave pakning". Det er jo ikke nogen gave indpakning det er jo ligefrem noget snor du har kørt uhæmmet rundt omkring pakken... wtf

Hej CG
Jeg beklager at du måske ? har modtaget din vare i den forkerte farve? Du må hellere end gerne henvende dig til kundeservice og få varen ombyttet.
Vi er ganske almindelige mennesker bag Sygeplejebutikken og derfor kan det ske at der bliver pakket en forkert vare.
Vi forsøger at pakke varerne ind i et smart og fragbart design og der beklager jeg at det ikke faldt i din smag.
For dig som kunde koster det ikke noget at få varen pakket ind, men vi vil naturligvis tage det til eftertragtning.
Vores services er jo GRATIS indpakning og det er ikke noget vi vil lave om på.

Mange hilsner Rikke
Indehaver af Sygeplejebutikken

Leveringsfejl, dårlig information og service.

Jeg bestilte flere varer, bl.a. en lommebeskytter og et navneskilt.
Når man bestiller navneskilt skal man selvfølgelig skrive, hvad der skal stå. Jeg skrev mit navn og derefter min titel. Under "andre kommentarer" skrev jeg, at jeg selvfølgelig ville have navnet øverst på navneskiltet (det er selvsagt for mig).
Jeg bestilte lommebeskytteren i farven "transparent".

Leveringen var hurtig, men jeg modtog ingen navneskilt og en lommebeskytter i hvid.
Jeg kontakter sygeplejebutikken.dk, hvor jeg får at vide, at navneskilte (selvsagt) skal graveres, så der går længere tid med den levering. Det er helt fair, men det kunne kunderne dog evt. oplyses om, når man kigger på varen, inden man bestiller.
Jeg får dog også relativt hurtigt min lommebeskytter (nu i rigtig farve) og mit navneskilt. Mit navneskilt står dog ikke som jeg bad om. Mit navn står efter min titel...
Jeg kontakter igen sygeplejebutikken.dk, hvortil jeg får en meget kort svar "Den tager jeg med gravøren". Jeg forventer at få svar tilbage omkring, hvad der sker med ordren. Jeg hører dog intet.
Jeg modtager mit navneskilt efter 3-4 dage, lavet som jeg bestilte.

Der var under hele forløbet ikke været en eneste beklagende tone over fejlene, hvilket i mine øjne bare er basal kundeservice. Jeg kommer ikke til at bestille fra sygeplejebutikken.dk i fremtiden.

Hej Sandra
Tak for din anmeldelse, du bestilte nogle ting og fik leveret dine varer.
I vores shop sidder der mennesker og pakker ordre, så det kan ske, at farven er forkert, men som du selv skriver rettede vi hurtigt op på fejlene OG du fik din vare som beregnet. Jeg beklager at kommunikationen ikke stod klart for dig, men når vi siger at vi går videre med sagen, betyder det at vi gør noget ved det. Det gør vi hurtigst muligt, og det ser vi som god kundeservice hos Sygeplejebutikken.
Mange hilsner Rikke fra Sygeplejebutikken

Perfekt og fantastisk firma med den bedste service

Det har været en fornøjelse at handle her.

Super og hurtig levering

Bestillet et par sko, en saks, et graverede navnskilt og sygeplejeur fra sygplejebutikken. dk og alt kom næste dag.

Pakkerne kom i 2 forsendelser, da de graverede varer kommer fra en
gravør.

Alt blev leverede i hurtig og effektivt og er yders overraskede over den hurtig levering
selv om nogen af varene skulle graveres og sendes fra andet sted.

Kan kun klar anbefale sygeplejebutikken og ikke sidste gang jeg handler der.

Heldigvis købte jeg kun en lille ting.

Jeg købte en rustfri saks. Positivt: Hurtig levering. Men én gang i opvaskemaskinen og der var rust på saksen. Skrev og spurgte, om det kunne være rigtigt. Fik svar dagen efter, at de ville kontakte leverandøren. Efter 15 dage måtte jeg rykke for et svar. Efter endnu 6 dage måtte jeg igen rykke for et svar. Det kom så nogle dage senere: "Har ikke nået at undersøge det, men skriver det på min liste." Jeg får tilbud om pengene tilbage, hvis jeg sender saksen retur. Men da jeg allerhelst vil ha´ en rustfri saks, som jeg troede jeg havde købt, melder jeg tilbage, at jeg afventer svaret fra leverandøren, før jeg beslutter om jeg vil returnere saksen. Stiller samtidig et spørgsmål omkring refundering af fragtomkostninger. Efter 28 dage rykker jeg for et svar. Får at vide, at jeg bare kan returnere saksen, på firmaets regning. Be´r om mit kontonr., så de kan give mig de 8 kr i porto. Jeg returnerer saksen, og regnskabet hedder
49,- for saks + 30,- i forsendelse = 79,-
Returporto = 6,-
I alt 85,-
Indenfor få dage modtager jeg 79,- retur. Jeg opdager ikke indbetalingen, og skriver og spørger, om de har modtaget saksen retur. Jeg får så mail med "Information om betalingen". Desuden får jeg at vide, at jeg har fået mere retur end krævet, da de har tilbagebetalt hele beløbet...... 79,- ...... Hvor blev de sidste 6,- af???

Perfekt :-)

Nemt at finde de varer jeg ønskede på siden, hurtig levering og produkterne svarede fuldt ud til mine forventninger.

Vare kom aldrig, utroværdige svar ved telefonkontakt

Varen kom aldrig, ringede gentagne gange, blev lovet at de ville ringe tilbage/maile tilbage, hvilket de aldrig gjorde. Ringede igen flere gange fik at vide, at de ville efterlyse pakken hos Post Danmark, fik endu engang ikke svar om hvad der skete, på trods af, at Rikke lovede at give besked inden for en time?
Ringede efter weekenden, nu 11-12 dage efter pakken skulle være sendt.
Fik at vide, at de havde sendt endnu et par sko om torsdagen??? (Det havde de ikke sagt til mig, at de ville gøre??).
Nu tirsdag, stadig ingen pakke, ringede igen. Fik at vide at de ville give mig penge retur, da de ikke ville sende flere sko! Jeg spurgte til hvilken metode de sendte pakkerne med. "B-post" var svaret.......... øhh jeg troede ikke man kunne efterlyse B-post hos Post Danmark???
Gad nok vide om de nogensinde har sendt noget til mig, og om jeg får mine penge igen?

Hej Brian
Jeg er ked af jeg ikke har været tydelig nok i min kommunikation.
Vi har sendt to par sko til dig, men ingen af dem er kommet frem og derfor kan vi desværre ikke sende flere før de andre enten kommer til din adresse eller tilbage til os. Det er ikke tilfredsstillende at skoene ikke er kommet frem, Derfor kan vi kan ikke gøre mere i sagen og tilbyder dig pengene retur tirsdag.
Dine penge er gået ind i går kl 8.00 og vi sender aldrig med B-post og der beklager endnu jeg engang kommunikationen.
Sygeplejebutikken sender aldrig med B-post, nogle gange med maxibrev, hvor Post Danmarks services ikke dækker track and trace.

Mange hilsner Rikke fra Sygeplejebutikken

Det var perfekt og hurtigt levering ..

Service i topklasse

Jeg er absolut tilfreds med bestilling, og leverance og ikke mindst kanon service :)

Min ordre var ikke korrekt, men kundeservicen var iorden!

Jeg bestilte nogle småting på hjemmesiden som ankom allerede dagen efter. Én af tingene havde jeg dog nogle specifikationer til, som ikke var gået igennem da lige netop dén ting blev afsendt fra en samarbejdspartner.

Jeg skrev efterfølgende en mail til kundeservice en fredag og da mailen ikke var blevet besvaret fredag eftermiddag, ringede jeg derind. Fik at vide at min mail var set og en ny vare allerede var på vej. Den ankom ganske rigtigt tirsdag morgen.

Så alt i alt:
Hurtigt levering af varer
Venlig og god kundeservice
De skal dog blive bedre til at besvare mails

Jeg er meget tilfreds med bestilling, levering og varer.

Første gangs indtryk rigtig godt

Jeg har for føste gang bestilt hos sygeplejebutikken.dk og det er ikke sidste gang jeg benytter denne side , hurtig levering og det er nemt at finde det man skal bruge på hjemmesiden.
Jeg kunne bare godt tænke mig en kvittering med i leveringen. Ved godt det kom da jeg bestilte over nettet, men alligevel!!

Hej Mette
Din kvittering er i din mailbox.
Så sparer vi naturen for rigtig meget papir.

mange hilsner Rikke

super butik

Det er anden gang jeg bestiller fra sygeplejebutikken, det er gået nemt og hurtigt

Hurtig og effektiv

Jeg bestilte sidst på dagen og dagen efter var varerne hos mig, flot

God service, gode produkter

Jeg har flere gange brugt sygeplejebutikken og har været rigtigt godt tilfreds. Jeg har fået rigtig god kundeservice fra Rikke og der er absolut ingenting negativ jeg kan sige.

Service i top!

En dejlig overskuelig hjemmeside, med rigtig gode tilbud.
Fantastisk service, og levering som lovet. Kan klart anbefales!

Hurtig og korrekt levering

Meget tilfreds. Kan anbefales

Det gik let og hurtigt med at få det bestilte. Dejligt.

Det gik let og hurtigt med at få det bestilte. Dejligt.

sygeplejebutikken.dk Details

Vi er en webshop som dagligt sender varer ud til sundhedspersonalet. Vi bytter med et smil og giver gerne pengene retur for varer som ikke har været i brug.

Visit sygeplejebutikken.dk

We live here: Gedhusvej 4, Simmelkær