Kjærgaard Symaskiner reviews

Kjærgaard Symaskiner reviews

9.6

Meget fin betjening.

Jeg vil anbefale Jer til hvis nogle af mine patchwork venner skal have ny symaskine. Jeg er blevet anbefalet Jer af en anden patchwork pige.

Hurtig tilbagemelding - også udenfor åbningstiden.

Jeg kan varmt anbefale Kjærgaard Symaskiner. Jeg er ikke den tålmodige type og tillod mig at skrive til Kjærgaard Symaskiner en mandag aften kl. halv ni. Der blev svaret tilbage hurtigt og med god anbefaling af, hvilken symaskine der passede til mine behov. Jeg bestilte den dagen efter og den blev sendt samme dag. Jeg er utroligt glad for maskinen og servicen og vil ikke tøve med handle hos Kjærgaard Symaskiner igen.

Rigtig godt sted at handle

Jeg er meget tilfreds med den hjælp jeg fik til at købe en symaskine, syntes jeg fik en god hjælp af Svend. Så det kan jeg kun anbefale til andre. Købte den om eftermiddagen og havde den dagen efter

Troværdig!!!

De er hurtige, ekstremt billige og ikke mindst emmer de af tryghed. God service og tanke for deres kunders meninger. Virkelig rart at handle et sted hvor man ikke er bange for at blive snydt eller føler sig dårligt behandlet.

Jeg vil ihvertfald i al fremtid handle maskiner der. Sparede 1200 kr på en enkelt maskine - det er jo fantastiskt!!

Super hurtig levering og god kommunikation

Godt tilbud som blev bakket op af hurtig levering og alletiders kunde service

de kreatives superman - dagens redning

Når den gamle maskine stiller træskoene midt i et projekt og man ikke har tid til at vente forevigt på en ny. Så bestiller man her. De har kæmpe udvalg og fantastisk betjening

Bare super fin

Nu har jeg bestilt 2 gange og fået varen næste dag.

Superservice og lynhurtig levering

Vi har kun positive ting at sige om oplevelsen

Perfekt!

Bestilte mandag eftermiddag, varen ankom tirsdag formiddag. Er nu afprøvet og i orden. Sådan skal det være.

Kort leveringstid

Meget kort leveringstid og super god service. Kan anbefales.

Upåklagelig service

Jeg handlede på nettet hos Symaskine.dk om onsdagen og da jeg kom hjem fra arbejde fredag, lå mine varer i postkassen. Jeg kan ikke forestille mig hurtigere og bedre service. Åh jo, der var iøvrigt også gratis forsendelse! :-)

Overordentlig god service!

Var på udkig efter en symaskine til min datter og viste absolut intet om emnet...
Ringede til butikken og fik yderst kyndig vejledning. Dagen efter modtog jeg symaskinen inkl. lidt ekstra ruller og forskellige nåle - "så pigen kunne komme godt igang".
Jeg kan absolut anbefale symaskine.dk

Dejlig nemt!

Bestilte over nettet og 3 dage efter kom min nye symaskine. Er mere end tilfreds! Er så glad den :)

Hurtig levering og en dejlig maskine

Har købt en demo maskine om søndagen og har modtaget den om tirsdagen. Super dejlig maskine. Ser ud som ny, dog er noget smudset omkring undertrådsspole -området og leveret uden lynlåsfod. Ellers var alt andet perfekt : prisen, levering og det vigtigste: syr fantastisk.

Bedste service man kan tænke sig

Jeg bestilte en billig symaskine til min datter, den var desværre udsolgt, men så fik jeg en dyrere maskine til samme pris. Det kalder jeg super flot service.

Kan varmt anbefales

Overskuelig og nem hjemmeside.
Gode produkter og priser. Hurtig levering.
V.h. L. Poulsen

Lykken at få nogetder virker.

Efter at have fået en symaskine af ens unger som de gladelig have købt hos Coop og som ikke virkede er det skønt at have fået en gennem Kærgård der bare virker og med en god brugsanvisning. Så bliver man bare så glad.

Jeg fik hvad jeg forventede.

Jeg fik det anbefalet af en veninde.

hurtig ekspedition

Fin symaskine og let at bruge. Modtog varen dagen efter bestilling så det var en nem og hurtigt handel.

Helt igennem en god købsoplevelse. Levering dagen efter bestilling. HELT PERFEKT

Kjærgaard Symaskiner ApS Details

Visit Kjærgaard Symaskiner