SYNOPTIK reviews

SYNOPTIK reviews

8.2

Hold jer væk fra rentefrikonto hos Resurs Bank. Helt utroværdig samarbejdspartner.

Hold jeg væk fra Synoptiks tilbud om rentefrikonto gennem Resurs Bank. Modtog første opkrævning for sent og med fuldstændig uforståelig tekst om hvordan fremtidig betaling skulle ske. Betalte det jeg kunne forstå på brevet og tilmeldte mig straks betalingsservice. Da tilmelding til betalingsservice ikke fungerede og betaling med det beløb, som stod i deres brev åbenbart alligevel ikke var tilstrækkeligt, opkrævede de store gebyrer og lagde lånet om til et lån med meget højere renter uden varsel. En rentefri konto kostede mig ca. 200 kr. på under en måned. Skyndte mig selvfølgelig at indfri lånet straks da det ellers med den politik de følger ville blive meget dyrt og ikke spor rentefrit. Hold jer langt væk fra Resurs Bank, som kun lever op til det værste inden for den finansielle branche, og jeg forstår ikke at Synoptik bruger dem som samarbejdspartner.

Synoptik Silkeborg
Rigtig god service.
Jeg havde lidt svært ved at beslutte mig mht stel, og fik god vejledning af tålmodig medarbejder fra synoptik.
Er rigtig glad for mine briller.

Good quality and good personal service

I do not speak Danish and the staff did their best to help me understand everything I needed.

Hold jer langt væk fra rentefri afbetalingskøb hos dem. Resurs Bank (Fidus Bank)

Kan kun give Synoptik en meget lav karakter pga. deres samarbejde med fupfimaet Resurs Bank. Hold jer langt væk fra deres tilbud om rentefri køb, medmindre du gerne vil lænses for penge. Se evt. anmeldelser af Resurs Bank her på Trustpilot, det siger vist alt og jeg kan på den baggrund kun anbefale at folk køber briller på afbetaling hos et andet firma.

Butikken i Nyborg

Super dejlig oplevelse, jeg handler der fremover. til Synoptik vil jeg bare sige drop alt det rabat fis, faste gode priser giver minder forvirring, og dermed glade og tilfredse kunder. Jeg sider måske og føler mig lidt snydt, for tænk nu lige hvis jeg have ventet eller handlet hurtigere, hvad ville prise så være? tag jer sammen synoptik ,man handler ikke for at få rabat, men service og kvalitet.

Svendborg butikken, god i starten, men lyver for at tjæne flere penge.

Synoptik Svendborg

Mit første besøg i synoptik svendborg var enligt ok, bortset fra jeg fik at vide jeg ikke kunne bære linser uden at bruge briller også. Jeg var tæt på at hoppe på det "salgstriks", men er glad for jeg ikke gjorde, da jeg nu har brugt linser i 10år uden af at afløse med briller.

Forrige gang jeg var til kontrol med mine linser, fik jeg at vide jeg havde fået en bygningsfejl og at jeg skulle have linser der er kompenserende for det. De var væsentligt dyrere. Jeg selv sagde det ikke havde interesse da mine linser jeg bruger er gode og billige.
Heldigt, for sidst jeg var til check, var bygnings fejlen pludselig væk og det ville have været spild af penge og købe de dyre linser.

Jeg havde mine svigerforældre fra Filippinerne med i synoptik svendborg, fordi jeg ville gi dem nogle gode læsebriller, der passer deres behov. Jeg sagde vi skulle ha de billigste glas. Ekspedienten sagde det var 1200kr Jeg forklarede at jeg havde set glas på synoptik.dk til 600kr det kunne hun ikke forstå, de billigste koster 1200kr fik jeg at vide igen. Da jeg sagde vi ville gå, siger ekspedienten at jeg godt kan få glas til 600 kr men så er de ikke ridse fri. DET har jeg ikke bedt om! Hun "glemte" også deres alder i rabat på stellene. Det måtte jeg også næsten stampe i gulvet for at få.

Stort udvalg, fin service

Jeg har købt briller hos Synoptik i flere år og kan anbefale dem.
Altid fin service og flinkt personale.

Spot on!

Jeg har haft en god oplevelse hos Synoptik. Rigtig god service og stor grundighed. Kan kun anbefale denne kæde.

God og personlig service

Jeg er fuldt ud tilfreds med mit brillekøb i Synoptik. Der var en personlig og vedkommende betjening, som uanset jeg kom lige før lukketid den ene dag og næste gang på et tidspunkt med mange kunder, var, fuldt ud tilfredsstillende.
Den venlighed jeg mødte smittede af på mine medkunder, så uanset en smule ventetid, så var der i butikken en god stemning, og det var både blandt medarbejdere og kunder.

Fantastisk service

Synoptik i Hillerød har bare en helt suveræn service. De kan kun varmt anbefales

Rigtig god service og vejledning

Det var de første rigtige briller jeg skulle købe.

Og følte mig rigtig godt behandlet og klædt godt på af deres konsulenter.

Alt i alt en god oplevelse og jeg vil til hver en tid vende tilbage.

Professionel og god service.

Det var virkelig god service, ligesom sidste gang.

Maria (Holbæk) Du er en Ener .

Fantastik service
Har kun ennnnnnnnnnnn komentar . Prøv selv , jeg tror ikke du kommer til at fortryde .
Ib Jørgensen

Du vil få en super service, og man føler at man kan stole på de mennesker der er i butikken, de tager ikke de dyreste varer, bare for at sælge. Men er ærlige om hvad der klæder en og samtidig spørger ind til hvor meget man vil gå med brillerne.

Brillemode

Meget fin service og hjælpen helt utrolig god på Gl.Kongevej, 2000 Frederiksberg

Fremragende

Jeg har fået en super behandling og har også fået de nye briller rettet.
Synoptik er min butik- i hvert fald i Albertslund:-)
Mange roser til personalet

Fantastisk resultat

Den nye Synoptik i CITY2 kan noget jeg ikke har fået tilbudt før. Prismer i mine brilleglas. Det virker og er den bedste brille-oplevelse, jeg endnu har haft.
Desværre er det ikke alle Synoptik butikker, der kan denne kunst. Men Synoptik i CITY2 kan..

Professionel kundebetjening

jeg føler aldrig jeg bliver presset, heller ikke hvis jeg bare kommer ind for at "snuse"

fedeste briller de 2 gange jeg har handlet der

Fik rigtig god service, synsprøve efter 5 minutter, fik brillerne før tiden, kan altid gå ind og få dem rettet til og så bliver brillerne altid pudset, og så søde som de er har man altid mulighed for bare at få pudset brillerne, det er da service

Synoptik A/S Details

Synoptik kvalitet til super skarpe priser. Landsdækkende optiker kæde som blev etableret i 1930. Kun hos Synoptik kan du få en synsprøve som er certificeret af Dansk Standard og få kyndig vejledning af brille stylister uddannet af Dennis Knudsen- det er blot nogle af de mange Synoptiske fordele du får som kunde hos Synoptik.

Visit SYNOPTIK

Write to: info@synoptik.dk