SYNOPTIK reviews

SYNOPTIK reviews

8.2

Altid god service

og man bliver godt behandlet i Synoptik Svendborg

Fantastisk god behandling og service af det søde personale i Synoptik i Lyngby storcenter.

PROFESSIONEL

God rådgivning og venlig betjening. Er super tilfreds.

Skal brillen være chik - så gå i Synoptik :-)

Fik igen en god service i Synoptik og fandt frem til en brugbar smart brille. Nu skal jeg veksle lidt imellem briller og kontaktlinser for at aflaste øjnene. Kommer gerne igen.

Yderst tilfreds med den gode behandling

Har været kunde i Syboptik gennem mange år, og er altid blevet behandlet godt, og tak for det.

Forståelse er en by i Rusland hos Synoptik

Min kæreste har købt et par solbriller i Synoptik. Hun stod og vaklede imellem et par briller til 900 kr og et par til 2200.
Hun beslutter sig for at købe det billige par til 900, selvom hun bedst syntes om de dyrere.
Om aftenen har hun så kigget lidt mere på brillerne og fortryder sit køb og vil gerne købe de dyre til 2200.
Hun går derfor ned i forretningen dagen efter for at returnere de billige briller og købe de dyre.
Ekspedienten siger så at det ikke kan lade sig gøre at returnere brillerne, ubrugt og med kvittering osv., som vi har købt dagen for inden, fordi vi ikke bad om at få sat et byttemærke på!
Min kæreste er udlænding og hendes dansk er derfor ikke særligt godt endnu, så hun har ikke forstået at hun skulle have påsat et mærke hvis hun ville bytte sin vare. Hvilket hun også prøver at forklare ekspedienten, som hårdnakket holder fast i at de har en regel mht. byttemærket og den kan ikke fraviges. Heller ikke selvom vi foreslår at tale med den selv samme ekspedient som også er i butikken sker der nogen fremskridt.
Jeg kan sagtens forstå at man skal have byttemærke på hvis man ønsker at bytte et par briller i en anden butik som man evt. har fået i gave!
Men at man dagen efter man har gjort et køb, ikke kan returnere en ubrugt vare i samme forretning hos samme ekspedient som man købte den af, kun på grund af at man ikke har fået påsat et skide mærke!? Synoptik ville ovenikøbet få solgt en meget dyrere vare!? Vor herre bevares!

en rigti god service

Synoptik er det absolut bedste sted jeg nogen´sinde har købt mine briller,førhen handlede jeg i en nyt syn,men den blev lavet om til synoptik og derfor er jeg fortsat hos jer og har altid været godt tilfreds,har en enkelt ga´ng prøvet Louis Nielsen,men det var ikke godt,okay de er billige,men kvaliteten er også derefter,så derfor handler jeg kun hos synoptik,hvor man altid får det man forventer.
john andersen Aalborg.

God oplevelse...

Jeg fik nye briller i efteråret 2013 hos Synoptik i Haderslev. God service ... og hvad jeg ikke anede var, at jeg via mit arbejde kunne få en pæn rabat. Det var sælgeren, der gjorde opmærksom på det ... det opleves som utrolig god kundeservice. Og grunden til at jeg ved, hvor jeg skal handle næste gang.

sensationel dygtige og kompetent optikere

Det var en kanon god oplevelse at skulle have nye briller mødet med personalet var helt i top grundig synsprøve og efterfølgende forklaring super kan varmt anbefales

God service god kvalitet god pris

Du får god behandling' gode tilbud på kvalitetsvarer

De leverer topkvalitet hele vejen

Det er muligt, at andre kan gøre det billigere, men jeg vil vædde på, at ingen kan gøre det bedre. Og det er jo dit syn vi taler om!

Altid god service hos Synoptik

Jeg har kun gode oplevelser med mit samarbejde med Synoptik, god service, rimelige priser og kompetent personale!

Udmærket kæde, og fin support

Jeg har modtaget spam fra Synoptik.dk via e-communication.dk / vivovivo.dk
Synoptik anbefalede mig at følge linket til afmelding af nyhedsbrevet. Det virkede naturligvis ikke, da e-communication.dk er en spammer af karat.

Jeg var i kontakt med en medarbejder i Synoptik igen, og han meddelte mig, at de havde taget kontakt til deres samarbejdspartner, som havde lovet at fjerne mig fra deres system. Fin service!

Har desuden været kunde hos Synoptik ved flere lejligheder, og det er jo fin nok service man får, og produkterne fejler ikke så meget - Det er bare lidt dyrt.

Frederikssundsvej 9, København NV

Jeg blev kunde i Synoptik for godt og vel 3 år siden.

I butikken på Frederikssundsvej 9 har jeg kun oplevet god service.

Det har været nemt at bestille kontaktlinser og briller, de er altid behjælpelige med at give mig en god rabatordning og at få ændret styrken er intet problem, hverken i glas eller linser.

Svindel af værste skuffe..!

Min kone købte briller med læsefelt. Synoptik lavede selv synsprøven og sagde at det var disse briller hun skulle have.
Pris: kr. 9.400,-
Efter et år virkede de ikke efter hensigten og hun gik til ny synsprøve hos lægen. Hos en anden optiker fik hun at vide, at brillerne var vinduesglas med +1 overgang. dvs. hun har betalt over 9000 kr. for et par læsebriller.
SVINDEL.

Uforståelige regler i forbindelse med opsigelse af kontaktlinseabonnement

Jeg siger mit abonnement op efter kontraktens ordlyd" kan opsiges efter 5 måneder med en måneds varsel fra den dato Abonnementet indgår.
Det gør jeg så og har læst en underlig ordlyd der står længere nede i kontrakten" "Synoptik betaler forudbetalt beløb hvis beløbet vedrører forbrugsperioden efter aftalens ophør og du ved opsigelsen tilbagelevere ubrugte kontaktlinser i original og ubrudt emballage som vedrører forbrugsperioden efter abonnementsaftalens ophør"
Det betyder, da jeg har taget hul på den sidste levering, 1 for at se det er de rigtige kontaktlinser jeg har modtaget 2 da jeg virkelig tror jeg har lov til at bruge kontaktlinser i den periode jeg har til abonnementet ophører, dvs jeg har opsagt til ophør d 13.1.14 men har kontakt linser til den 7.2.14 men vil selvfølgelig levere overskydende kontaktlinser retur i ubrudt ubrugt original emballage - men har åbnet kassen som kontaktlinserne er i , og så viser det sig det kan jeg ikke, de vil ha' hele leveringen tilbage og ellers skal jeg betale til den 7.2.14
Jeg sender mail til forretningen i Fiels, jeg går der over og får den aftale at jeg kan ophøre den 31.1.14 (MUNDTLIGT) man skal aldrig få mundlige aftaler, selvom der i aftaleloven står de er lige så bindende som skriftlige aftaler!! men ikke hos Synoptik-næ senere på dagen modtager jeg en mail, at det var en fejl, det kan ikke lade sig gøre, medarbejderen var i god tro henholder de sig til.
Skriver til Hovedkontoret og skriver det ville være en god ide de lavede deres kontrakt om, så der kommer til at stå, at en abonnementaftale kan siges op med virkning fra den dag man har fået linser til, det kan enhver da forstå!!!! og når man spørger hvorfor de ikke kan tage linser retur, hvad de rask væk gør når man skifter type af kontaktlinser når man stadig er kunde, er svaret "Synoptik tjener ikke noget når man ikke er kunde!!!
Efter Hovedkontoret blev min henvendelse sendt til Områdechefen, hvor jeg fik det samme svar Synoptik skal ha hele leveringen tilbage! så her er jeg havnet, jeg kan ikke gå til Forbrugerstyrelsen, de tar ikke sager hvor beløbet der er involveret ikke er over 800 kr, så vil jeg videre for principper s skyld skal jeg gå andre veje, og det har jeg så tænkt mig at gøre.
Jeg har givet 2 stjerner fordi jeg hele tiden har fået pæne svar tilbage, men jeg bliver da aldrig kunde der igen. Så pas på når i handler med Synoptik.

Elendig service så snart ordren er i hus

Jeg har købt et par briller hos Synoptik. De var vældig flinke, indtil jeg havde afgivet min bestilling. Da jeg hentede den færdige brille var det imidlertid slut med service. Jeg fik et etui, som brillerne ikke kan være i, og jeg blev nærmest smidt ud af butikken - uden at få tilpasset brillen - hvilket jeg er vant til at andre optikere gør, når de udleverer brillen.
Min anbefaling er: hold jer langt væk fra Synopti

God Service

God service af personalet. Det er en forretning man vender tilbage til hvis man skal have nye briller. Tak for en god servise i SYNOPTIK i Ringsted

Uacceptabelt

Ventede 5 uger på 2 par briller, opsøgte butikken flere gang. Da jeg INGEN info fik omkring forsinket levering. 1. og 2. undskyldning var at brille nr. 1's glas var "lavet forkert". ALTSÅ 2 gang blev glasset lavet forkert!!
Brille 2. kunne de ikke forklare hvorfor, de havde vist bare travlt.
Alt i alt var jeg frustrerede over den manglende info! og 5 uger er godt nok LANG tid at vente.
Ydermere så passede stel nr 2 så IKKE, men det var min egen skyld, mente "stylisten" jeg havde jo selv valgt dem! MEN hun havde anbefalet dem!
SÆTTER ALDRIG MINE BEN I DEN FORRETNING MERE. Ærgeligt for har handlet der i 15 år :-(

rigtig godt tilfreds

Butikken i Nakskov personalet er meget dygtige og imødekommen rigtig god service venlig hilsen lars hansen god dag

Synoptik A/S Details

Synoptik kvalitet til super skarpe priser. Landsdækkende optiker kæde som blev etableret i 1930. Kun hos Synoptik kan du få en synsprøve som er certificeret af Dansk Standard og få kyndig vejledning af brille stylister uddannet af Dennis Knudsen- det er blot nogle af de mange Synoptiske fordele du får som kunde hos Synoptik.

Visit SYNOPTIK

Write to: info@synoptik.dk