SYNOPTIK reviews

SYNOPTIK reviews

8.2

Fantastisk resultat

Den nye Synoptik i CITY2 kan noget jeg ikke har fået tilbudt før. Prismer i mine brilleglas. Det virker og er den bedste brille-oplevelse, jeg endnu har haft.
Desværre er det ikke alle Synoptik butikker, der kan denne kunst. Men Synoptik i CITY2 kan..

Professionel kundebetjening

jeg føler aldrig jeg bliver presset, heller ikke hvis jeg bare kommer ind for at "snuse"

fedeste briller de 2 gange jeg har handlet der

Fik rigtig god service, synsprøve efter 5 minutter, fik brillerne før tiden, kan altid gå ind og få dem rettet til og så bliver brillerne altid pudset, og så søde som de er har man altid mulighed for bare at få pudset brillerne, det er da service

Rikke er bedst

Jeg synes klart at man skal vælge en tid ved Rikke i Svendborg afd. Altid smilende og siger tingene lige ud af posen!! :)

Smilende og professionelle

God service og et godt udvalg for enhver smag.

Altid god service

og man bliver godt behandlet i Synoptik Svendborg

Fantastisk god behandling og service af det søde personale i Synoptik i Lyngby storcenter.

PROFESSIONEL

God rådgivning og venlig betjening. Er super tilfreds.

Skal brillen være chik - så gå i Synoptik :-)

Fik igen en god service i Synoptik og fandt frem til en brugbar smart brille. Nu skal jeg veksle lidt imellem briller og kontaktlinser for at aflaste øjnene. Kommer gerne igen.

Yderst tilfreds med den gode behandling

Har været kunde i Syboptik gennem mange år, og er altid blevet behandlet godt, og tak for det.

Forståelse er en by i Rusland hos Synoptik

Min kæreste har købt et par solbriller i Synoptik. Hun stod og vaklede imellem et par briller til 900 kr og et par til 2200.
Hun beslutter sig for at købe det billige par til 900, selvom hun bedst syntes om de dyrere.
Om aftenen har hun så kigget lidt mere på brillerne og fortryder sit køb og vil gerne købe de dyre til 2200.
Hun går derfor ned i forretningen dagen efter for at returnere de billige briller og købe de dyre.
Ekspedienten siger så at det ikke kan lade sig gøre at returnere brillerne, ubrugt og med kvittering osv., som vi har købt dagen for inden, fordi vi ikke bad om at få sat et byttemærke på!
Min kæreste er udlænding og hendes dansk er derfor ikke særligt godt endnu, så hun har ikke forstået at hun skulle have påsat et mærke hvis hun ville bytte sin vare. Hvilket hun også prøver at forklare ekspedienten, som hårdnakket holder fast i at de har en regel mht. byttemærket og den kan ikke fraviges. Heller ikke selvom vi foreslår at tale med den selv samme ekspedient som også er i butikken sker der nogen fremskridt.
Jeg kan sagtens forstå at man skal have byttemærke på hvis man ønsker at bytte et par briller i en anden butik som man evt. har fået i gave!
Men at man dagen efter man har gjort et køb, ikke kan returnere en ubrugt vare i samme forretning hos samme ekspedient som man købte den af, kun på grund af at man ikke har fået påsat et skide mærke!? Synoptik ville ovenikøbet få solgt en meget dyrere vare!? Vor herre bevares!

en rigti god service

Synoptik er det absolut bedste sted jeg nogen´sinde har købt mine briller,førhen handlede jeg i en nyt syn,men den blev lavet om til synoptik og derfor er jeg fortsat hos jer og har altid været godt tilfreds,har en enkelt ga´ng prøvet Louis Nielsen,men det var ikke godt,okay de er billige,men kvaliteten er også derefter,så derfor handler jeg kun hos synoptik,hvor man altid får det man forventer.
john andersen Aalborg.

God oplevelse...

Jeg fik nye briller i efteråret 2013 hos Synoptik i Haderslev. God service ... og hvad jeg ikke anede var, at jeg via mit arbejde kunne få en pæn rabat. Det var sælgeren, der gjorde opmærksom på det ... det opleves som utrolig god kundeservice. Og grunden til at jeg ved, hvor jeg skal handle næste gang.

sensationel dygtige og kompetent optikere

Det var en kanon god oplevelse at skulle have nye briller mødet med personalet var helt i top grundig synsprøve og efterfølgende forklaring super kan varmt anbefales

God service god kvalitet god pris

Du får god behandling' gode tilbud på kvalitetsvarer

De leverer topkvalitet hele vejen

Det er muligt, at andre kan gøre det billigere, men jeg vil vædde på, at ingen kan gøre det bedre. Og det er jo dit syn vi taler om!

Altid god service hos Synoptik

Jeg har kun gode oplevelser med mit samarbejde med Synoptik, god service, rimelige priser og kompetent personale!

Udmærket kæde, og fin support

Jeg har modtaget spam fra Synoptik.dk via e-communication.dk / vivovivo.dk
Synoptik anbefalede mig at følge linket til afmelding af nyhedsbrevet. Det virkede naturligvis ikke, da e-communication.dk er en spammer af karat.

Jeg var i kontakt med en medarbejder i Synoptik igen, og han meddelte mig, at de havde taget kontakt til deres samarbejdspartner, som havde lovet at fjerne mig fra deres system. Fin service!

Har desuden været kunde hos Synoptik ved flere lejligheder, og det er jo fin nok service man får, og produkterne fejler ikke så meget - Det er bare lidt dyrt.

Frederikssundsvej 9, København NV

Jeg blev kunde i Synoptik for godt og vel 3 år siden.

I butikken på Frederikssundsvej 9 har jeg kun oplevet god service.

Det har været nemt at bestille kontaktlinser og briller, de er altid behjælpelige med at give mig en god rabatordning og at få ændret styrken er intet problem, hverken i glas eller linser.

Svindel af værste skuffe..!

Min kone købte briller med læsefelt. Synoptik lavede selv synsprøven og sagde at det var disse briller hun skulle have.
Pris: kr. 9.400,-
Efter et år virkede de ikke efter hensigten og hun gik til ny synsprøve hos lægen. Hos en anden optiker fik hun at vide, at brillerne var vinduesglas med +1 overgang. dvs. hun har betalt over 9000 kr. for et par læsebriller.
SVINDEL.

Synoptik A/S Details

Synoptik kvalitet til super skarpe priser. Landsdækkende optiker kæde som blev etableret i 1930. Kun hos Synoptik kan du få en synsprøve som er certificeret af Dansk Standard og få kyndig vejledning af brille stylister uddannet af Dennis Knudsen- det er blot nogle af de mange Synoptiske fordele du får som kunde hos Synoptik.

Visit SYNOPTIK

Write to: info@synoptik.dk