Systweak reviews

Systweak reviews

3.2

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Hej alle der har prøvet Systweak.
Er der en der kan give mig mail adressen til dette firma, nu har jeg betalt, og der sker bare ikke noget, det er fup og svindel, men jeg kan se at der er nogle der har fået deres penge tilbage, så det vil jeg også gerne prøve. min mail adresse er.
klippestuen1@hotmail.com på forhånd tak.
Jørgen

Tilbagetaling inden 30 dage

Jeg tilmeldte mig CleanPro, da der på min skærm poppede up, at min computer var fejlbehæftet, og jeg vurderede, at det nok var en god ide, at abonnere på programmet for at få renset min efterhånden gamle computer, men da jeg havde betalt og havde rettet de angivne fejl, blev jeg ved med at få besked om, at min computer var fyldt op, jeg kontaktede derefter Systweak, som anbefalede mig at downloade et program, som forhindrede at der kom reklamer ind på min browser, hvilket jeg gjorde. Da der stadig poppede disse meddelelser op, fik jeg mistanke om, at det købte program slet ikke havde fat i min computer, da mit system sagde, at jeg havde over 80% ledig plads. Efter at have søgt på TrustPilot hvor jeg kun fandt negative anmeldelser, meddelte jeg Systweak, at jeg ikke var tilfreds med programmet og ønskede mine penge tilbage, som de havde lovet ved købet. De skrev derefter til mig, at jeg kunne installere et program, der hedder Team Viewer, så de kunne undersøge min computer. Her slog jeg så bremsen i, og bad om at få pengene tilbage, da jeg ikke ønskede at downloade flere programmer fra dem.
Herefter lovede de at tilbageføre betalingen, hvilket jeg nu har konstateret de har.
SÅ DET PLUS SKAL DE ALLIGEVEL HAVE

Hold jer væk

Har haft Reg Clean installeret. Der er intet sted på deres hjemmeside, hvor det fremgår at man kun køber licens for et år. Nu vil de have at jeg fornyer licensen. De kan rende og hoppe

Når man siger "pas på hvad du klikker ind på online", taler om disse.

Man behøver ikke mere end at lægge mærke til deres add der påstår din PC er fuld og fejl, og du skal downloade deres program for at fikse det.
Det siger den selvfølgelig uden at have tjekkek din PC for fejl.
Desværre er det en god made at snyde den uerfarne.

Holder du af din computer, SÅ HOLD DIG VÆK

Jeg købte deres 2011 program og der gik ikke længe også skulle min harddisk formateres. Men så blev jeg "tvunget" til at bruge Google crome, hvor der hver gang stod at min computer var lige på falderebet til totalødelæggelse, hver gang jeg åbnede browseren. Så jeg købte og installerede Powerbundle og opdagede først bagefter at det var systweak der var ophaver til dette meget dårlige program. jeg har installeret 17 "nye" drivere, som alle sammen var de samme som før, for nær et par stykker som ødelagde lyd og meget andet på min computer. Lad Windows køre en systemoprydning også er du MINDST lige så godt stillet og har penge du ikke har brugt på noget oppustet opreklameret skidt. Nu har jeg hoppet på den vogn 2 gange og hver gang haft voldsomme problemer med min computer efter hånden som det fik smadret min computer. DET ER FUP, udelukkende designet til at gøre dig nervøs også lige betale 50 dollars, for 2 dages tryghed. Men så begynder balladen, lige så stille og til sidst er din computer 7 min om at starte op. Skam jer

VIRUS !

Det er ikke andet end et fup firma der ud giver virus når man downloader deres program ...

Fup&Fidus

Dette løgnagtige firma påstår , på en af de sider, de inficerer med sine reklamer, at min nyopdaterede Flash Player er outdatet, og jeg skal bare lige klikke på deres link , så skal de nok hjælpe mig !!
Det er fup og fiduser ,bondefangeri ,svindel,bedrageri , det er blot at vælge frit , thi de passer alle på dette firma !!

Fup og svindel

Jeg havde installret et gratis tekstgenkendelses program og fik så til syneladende, alt det skit med som jeg havde for søgt at fravælge. Ja men nogen skal jo betale gratis software. Jeg afinstalerede sammen med alt det andet skidt RegClean Pro. da jeg gjorde det åpnede en side hvor på dansk med teksten: "
I en begrænset periode tilbyder vi 50% RABAT på den oprindelige pris for RegClean Pro. Klik på knappen Registrer dig nu for at modtage dette tidsbegrænsede tilbud. DKK 95.00 "

Nej den hopper jeg ikke på. Tekstgenkendelsesprogrammet " FreeOCR" fungere elendigt. og kender tilsyneladene ikke æ,ø og å.

FUSK

Sikken et fuske program.
Igen, disse driver programmer er og forbliver fusk !

Dels mener den mange af driverne er installeret i 2006 og 2008, men hvor computeren er produceret i 2012 og drivere lavet til computeren er fra 2012, og alle drivere ER opdateret i forvejen.

Den mener der er 29 drivere som ikke er opdateret....

FUSK

Is Systweak your company?

Systweak Details

Software downloads from Systweak website that keep your PC smooth, clean and error free. Utilities for Windows Include the award-winning Advanced System Optimizer, Advanced System protector, Advanced Vista Optimizer and CacehBoost. Download Free AntiSpyware.

Visit Systweak