Thorhauge Fotografi reviews

Thorhauge Fotografi reviews

8.6

Dygtig og Professionel!

Vi har fået taget billeder ved Thorhauge Fotografi 2 gange, og vi har været yderst tilfredse med resultatet hver gang. Han er meget dygtig og vi har begge gange fået taget rigtig mange forskellige billeder - meget positiv oplevelse.

Vil hermed give mine bedste anbefalinger :)

Fantastisk oplevelse hver gang

Vi har nu været afsted hos Torben for 3 gang, og som altid var det en yderst behagelig oplevelse med et fantastisk resultat.

Torben er som person yderst behagelig, hvilket gør det nemt at have sine børn med, især for en familie som vores, hvor vores datter er autist og meget utryg ved fremmede og nye omgivelser. Torben har håndteret vores datter efter bogen, og har formået at skabe en tryg og rolig atmosfære, hvor vores datter stråler.

Torben kan noget som de færreste kan, han fanger personen bag smilet, med sit kamera, der er personlighed i de billeder man går derfra med. Det er ikke blot almindelige opstillede fotografier. Torben er kreativ og er god til, at komme med ideer til forskellige billeder, og er også åben overfor forslag og nye input.

Vi glæder os til, at vi skal afsted for 4 gang til sommer, og anbefaler ham vidt og bredt!

De varmeste anbefalinger herfra!

Super god oplevelse

Vi er meget tilfredse med Torben. Det var nemt at få tid og han var rigtig god til at få vores lille dreng til at posere. Billederne var virkelig gode og til en rimelig pris - alt i alt en god service og et flot resultat.
Mvh Per & Rose Ann

Uproffesionelt arbejde.

Meget uprofessionelt arbejde billederne er ikke redigeret godt nok, man kan se små hår der har siddet på linsen når man kontakter fotografen får man en meget arrogant mail tilbage om det det kan vedkommende slet ikke se, hvilket bare beviser vedkommende ikke er professionel i sit arbejde når den kontruktive kritik kommer fra en fagperson der er uddannet inden for billede redigering, så nu har vi selv haft billederne en tur igennem en redigering hvilket jo slet ikke burde være nødvendigt og så er 55kr pr billede FÆRDIG REDIGERET altså mange penge at smide af vinduet når man selv skal bruge tid på at redigere det "endelige resultat"

Meget venlig, professionel fotograf og nogle fantastiske billeder.

Vi fik taget nogle billeder af vores søn på 6 mdr. og de blev ikke mindre end fantastiske. Efterfølgende købe billederne online, hvilket var meget nemt og hurtigt.. Vi kan kun sige mange tak for den gode oplevelse, og det er i hvert fald ikke sidste gang at vi får taget billeder her..

Den bedste kvalitet af billeder og en rolig betjening af Thorhauge Fotografi.

Har benyttet Thorhauge Fotografi 2 gange, og begge gange er vi blevet mødt af en rolig og koncentreret fotograf, som har en god evne til at finde den rette opstilling, så billeder bliver utrolig flotte og også tilpas anderledes, hvis vi ønsker det.

Thorhauge Fotografi har efter aftale hver gang redigeret et udpluk af de billeder der er taget, og vi har så kunnet vælge mellem de bedste.

Vi kommer helt sikkert til at benytte Thorhauge Fotografi igen.

Hurtigt, venligt og professionelt !

Kvik og behagelig fotograf som byder ind med ideer hvis man ønsker det. Pæne lokaler og fine billeder som resultat.

Perfekt - professionel og alt som aftalt

Fik taget mange mange billeder af hele familien - særligt vores to drenge og vi følte os trygge og godt tilpas i det flotte og hyggelige studie. Billederne er vi ovenud tilfredse med, og vi har en digital mappe på nettet hvor vi kan bestille billeder fra - super.
Samtidig synes jeg priserne er yderst fair :-)

Flotte billeder

Kan klart anbefales,har både fået taget graviditets-og baby billeder,som blev rigtig gode og fik en rigtig god behandling:-)

Meget professionel fotograf og fantastiske billeder.

Vi - min søn på 14 år og jeg ville gerne have lavet nogle særlige billeder til min mand da han blev 50 år. Billederne skulle vise, hvem vi er og vores kærlighed til ham. Så det indkluderede et ret stort maleri, en guitar med forstærker og en hund.
Hos Thorhauge mødte vi stor ro og tålmodighed - ikke mindst med hunden. Fotografen gik med på vores ideer og prøvede mange forskellige opstillinger - og vi fik mange fantastiske billeder ud af det.
Thorhauge har en meget fin hjemmeside, hvor det er nemt at se billederne og bestille billederne, lige som man vil have dem. Vi har allerede anbefalet firmaet igen - og vi ville helt sikkert bruge det igen.

Afslappet stemning

Jeg fik taget billeder af mine 3 guldklumper, som kan være lidt en håndfuld når de var 5år og derunder ;)
Torben var stille og rolig, tog det hele med et smil, og det fik mig til at slappe af.

Vi skal helt sikkert ha taget billeder hos Torben igen... for ikke nok med det var fantastisk at opleve tiden i studiet, så var billederne intet mindre end perfekte ;)

Gode billeder og god service

Gode billeder og god service

Fantastisk produkt, hyggelig atmosfære og god service.

Vi har fået taget nogle super gode billeder af vores børn på 6 og 3½ år. Fotografen var super god til at fastholde ungerne og skabe den gode stemning. Billederne taler for sig selv :-)

Fuld tilfredshed

Han havde rimelige priser, forståelse for mit behov, var fleksibel under fotograferingen, og jeg er fuldt tilfreds med billederne.

Afslappet - men gerne mere initiativ.

Resultatet er vi utrolig glade for. Dejlige billeder.

Super god oplevelse, og super service

Jeg havde en super god foto sesion hos Thorhauge fotografi.
Og efterfælgende en hurtig levering af digitale billeder, jeg havde et par ting jeg gerne ville have andrledes, og det blave lavet super hurtig :-)
Vedr. betaling var der heller ikke noget at sætte en finger på.
Kun posetiv her fra.

Thorhauge Fotografi Details

Thorhauge Fotografi er et enkeltmands fotograf firma, som lægger stor vægt på høj kvalitet til fornuftige priser.

Visit Thorhauge Fotografi

We live here: Store Voldgade 18, stuen