T Mobile reviews

T Mobile reviews

Low
3.4

Goede dekking, goede service!

Hallo,

Ik wilde hier toch even een hele positieve review achterlaten over mijn ervaringen met de helpdesk.

Het geval was dat mijn Google+ app, na een update, ineens weer mijn foto's ging synchroniseren over 3G. Aangezien ik normaal gesproken erg weinig internet gebruik, heb ik maar een kleine 3G bundel. Deze werd natuurlijk in no-time opgebruikt. Na een dag kwam ik er achter, maar toen was het natuurlijk al te laat. Ik had 100,- euro buiten-bundelkosten gemaakt! Schrikken dus.

Meteen gebeld. Afspraak gemaakt voor als mijn factuur binnen was om dan te gaan verrekenen. Dat hebben ze dan ook voor elkaar gemaakt en gezien mijn goede betaalverleden heb ik alle incidentele internetkosten terug gekregen!

Bij deze dus een dikke pluim voor het meedenken en vriendelijke benadering.

Verder overigens de afgelopen jaren erg goede ervaringen met t-mobile gehad, zowel wat betreft dekking als klantenservice. Ik ben overgestapt naar een ander omdat ze voor mij geen aantrekkelijk abbo meer hadden en geen water bij de wijn wilden doen. Dat is jammer, ik was graag bij ze gebleven.

Dank!

Zo vermoeiend die T-Mobile

Wij hebben met het bedrijf een abonnement bij T-Mobile. Zodat we onderling goedkoper kunnen bellen, omdat we eenmaal veel contact hebben dagelijks. (Zijn nu 7 telefoons). We hadden een 2 jarig abonnement. We werden wel eens gebeld en dan werd er gevraagd of we tevreden waren. En ja, dat waren we zeker. Zodra de 2 jaar om zou zijn, zouden we nieuwe telefoons krijgen. (Door verschillende medewerkers aan de telefoon vermeld!)
Dus toen die 2 jaar verstreek, had ik verwacht dat T-Mobile wel contact op zou nemen met ons. Maar nee hoor, nu horen we niets meer. Ook niet na de vele emails die ik al verzonden heb.
Wij hebben een boomkwekerij bedrijf, waardoor we simpele telefoons nodig hebben, maar die nou eenmaal na 2 jaar mankementen beginnen te vertonen. Bij de een erger als de ander, maar goed, bij ons bedrijf geld ook; beloofd is beloofd.
Vandaag nog eens gemaild, en als ik geen antwoord krijg, dan zoeken ze het daar onderhand maar lekker uit. Dan zoeken we wel een ander plekje waar ze je wel vriendelijk willen helpen, waar je überhaupt al een antwoord ontvangt als je een vraag hebt. Valt me vies tegen dit van T-Mobile.

En het grappige is, op hun fb staat er van vorig jaar dat ze maar 2 of 4% klachten kregen. Maar als ik dit hier beneden lees, hebben ze de getallen een beetje verdraaid. Ze moeten zich eens gaan afvragen waar ze mee bezig zijn, blijkbaar zijn er steeds minder tevreden klanten.

slechte samenwerking met winkelpersoneel

De website en klantenservice stellen oplossingen voor die je vervolgens in de winkel moet gaan regelen. Dan ga je opgetogen met je 'oplossing' (die de website klantenservice heeft voorgesteld) naar de winkel, en die willen er niks van weten. Er wordt geen enkele moeite gedaan om klanten te behouden.
Flut winkel

t mobile maakt abonnement na 1 jaar ford duurder.

Let op bij het aangaan van een T-Mobile abonnement. Dit wordt na het 1e jaar altijd duurder wegens 'inflatiecorrectie'. TMobile rekent de gemiddelde prijsindex. MAAR doet dit niet over het te betalen bedrag, maar over het abonnementsbedrag ZONDER korting.
Dus als je een abonnement hebt afgesloten met korting, stijgt na het 1e jaar je abonnementsgeld met 7% (!).
Argument TMobile: De korting is gen dienst, dus wordt niet geïndexeerd.
Vreemd, want andere tarieven worden ook niet geïndexeerd. Slimme marketingtruc van TMobile dus, maar niet bepaald een klantenbinder.

TMobile krijgt dan van mij ook de koude douche.

ik moest 800 EUR betalen door Tmobile fout

Ik heb alles aan T-Mobile betaalt en zij vragen mij om nog een keer te betalen, Ik heb hun laten zien dat ik betaal had maar zij willen dit niet zien en via een incassobureau hebben gekomen tot een bedrag van 800EUR (we hadden het over 35EUR in het begin) dat ik moest betalen.

Belachelijk slechte service

Hoi ik ben al ruim 6 jaar klant van t-mobile hier en daar wel eens wegval van netwerkverbinding maar niet zo erg als nu! Ik ben een hele week onberijkbaar zowel thuis als op mijn werk. Er zijn meerde"zoals hun het noemen" case aangemaakt maar tot op heden geen reactie! Elke dag bel ik met de klantenservice om te horen te krijgen; dit is erg vervelend mevrouw maar wij kunnen niks doen! Ik kan niet worden door verbonden met de desbetreffende afdeling en ook niet met een manager want die heeft andere werkzaamheden! Vandaag 13-1-2014 zou ik terug gebeld zijn door de afdeling die over het netwerk gaat (je raad het al! Ze bellen op het nummer waar ik geen bekijk op heb!!!!) op de vraag of ik dan toch doorverbonden kan worden krijg ik op een hele negatieve antwoord terug van de klantenservice! Wat is dit voor raar gedrag? Waar is de klantvriendelijkheid gebleven?? En wat is een klantenservice die je alleen te woord kan staan maar je niet kan doorverbinden? Wat is het voor rarigheid dat er geen vervangende oplossing wordt gevonden? Wat is het voor services om iemand al 7 dagen onberijkbaar te laten zijn! Al met al heb ik er helemaal genoeg van van mij mag het contract ontbonden worden!! T-mobile houd zich niet aan de afspraken( binnen 5 werkdagen wordt u terug gebeld) schandalig dit!!

t mobile vlissingen

t mobile van November is niet in staat om internet te activeren op abonnement.

Loyaliteit naar T-Mobile loont niet. Wanorganisatie.

De maat is vol. Coulance en begrip van T-mobile is ver te zoeken. De manier waarop ik door hen geholpen wordt, of beter gezegd NIET geholpen wordt is voor mij de druppel. Mijn emmer is overgelopen.

Per direct mijn abonement opgezegd. Boeltje bij mekaar pakken en per 23 januari weg bij die wanorganisatie die zich T-Mobile noemt. Jarenlang ben ik tevreden geweest over uw diensten en service maar als ik een paar keer in één jaar niet "fatsoenllijk" te woord wordt gestaan houdt ook mijn loyaliteit op.

En dan heb ik het niet eens over het feit dat er van hun zijde geen contact met mij is opgenomen nu mijn contract weer is verlopen om mij een aanbieding te doen om te tonen dat ze ook waarden hecht aan bestaande klanten.

Het enige dat ik betreur is dat ik de medewerker die ik als laatste aan de telefoon heb gehad de volle laag heb gegeven. Mijn frustratie was niet persoonlijk op hem gericht maar naar die wanorganisatie die hij vertegenwoordigd. Spijtig dat hij mij moest treffen en daar maak ik mijn excuses voor.

Het is over en uit. Loyaliteit bij T-mobile loont niet.

Gegroet,
Mw. Roxana A.

Spook eindafrekening / Wil je snel van veel geld af? Wordt lid bij T-Mobile!

Na overgestapt te zijn naar Vodafone, van blackberry naar iphone, zat ik nog met een overbrug periode van een maand. Na ongeveer een week belde T-mobile mij omdat ik 300 euro over mijn bundel zou zitten (normale maandlasten €12,50). Na lang aan de telefoon gezeten te hebben diende ik 'maar' 140 euro te betalen indien ze per direct het internet uit zouden zetten.
Contactpersoon T-mobile vertelde mij dat dit mijn laatste rekening zou zijn van T-Mobile.

Echter vandaag, 17-12-13, zag ik dat er weer een bedrag was afgeschreven, ditmaal van 117 euro . Uiteraard direct opgebeld. Keuze 3 -> 5

Na 15 minuten in de wacht neemt iemand op die vervolgens direct ophangt, belachelijk. Direct weer opgebeld, nu kreeg ik wel iemand aan de telefoon die mij te woord stond. Die mij vertelde dat het om de kosten ging die ik een paar dagen voor mijn gesprek op 09-11-13 zou hebben gemaakt, terwijl op dat gesprek van 09-11-13 mij werd verteld dat dit mijn laatste rekening zou zijn! Ongelofelijk.

Door verkeerd geïnformeerd te zijn, moet ik nu extra kosten betalen als 'eindrekening'
Als klap op de vuurpijl kon hij opeens 15 euro retourneren, maar het gehele bedrag niet storneren. Ik ben zelf 3jaar supervisor geweest bij de helpdesk/financiële afdeling van een groot bedrijf en weet dat dit nooit in een protocol zou kunnen hebben gestaan. Dat dit enkel een pijnverzachter is moge natuurlijk duidelijk zijn, daarnaast vertelde de telefonist nog doodleuk dat ik hier heel blij mee moest zijn.

Nou echt super bedankt T-Mobile voor jullie uitstekende service! NOTTTTTTTTTT
klantnummer moet voldoende zijn he? 1.16090485

Spookfactuur, nul response klantenservice terwijl ik al 4 jaar klant ben!

Het uiteindelijke contact via de zéér ingewikkelde contactmogelijkheden heeft mij allerlei beloftes opgeleverd om vervolgens niets meer van te horen.

Nadat ik uitleg heb gevraagd over een spookfactuur, die 3x zo hoog was als het gemiddelde van mijn afgelopen 4 jaar zonder enige aanleiding, heb ik geen reactie meer gekregen van de klantenservice (wel de rekening voor het telefoongesprek).

Ik 'durf' de rekening niet terug te vragen omdat ik bang ben dat hier wéér een heel avontuur achter vandaan zou komen waar ik gewoonweg geen zin heb mijn hoofd over te breken. Normaal gesproken sta ik sterk in mijn schoenen, maar ben hopeloos wanneer er toezeggingen worden gedaan en deze voor een collega onzichtbaar zijn. Gevalletje van het kastje naar de muur gestuurd.

Voor mij is de conclusie duidelijk, T-mobile is niet het bedrijf wat mijn vertrouwen verdient. Ik wil er zo snel mogelijk weg en vind het treurig dat ik nog een contract voor een jaar heb. Dat een bedrijf in tijden van crisis zó met vaste klanten om durft te gaan (ik lees ook de overige reacties hier) is schrikbarend!

Edit 14-1-14;
Naar aanleiding van deze review op Trustpilot heeft T-mobile webcare contact met mij opgenomen. Hier heb ik mijn verhaal kunnen doen en ben ik op een fijne manier te woord gestaan. Ik weet nog steeds niet waarom mijn rekening zo hoog was door de wet privacy. Ik heb wel een vergoeding aangeboden gekregen voor het grootste deel van de 'extra' kosten.

De beoordeling krijgt een +1 omdat ik in ieder geval op een correcte manier te woord gestaan ben. Ik blijf erbij dat ik het vreemd vind dat hier een extern kanaal als Trustpilot voor nodig is, in plaats van dat het via de reguliere service kanalen kan. Ik heb nog een abonnement voor een jaar, maar als dit nogmaals gebeurt dan ben ik er klaar mee!

Hallo Ype,

Ik vind het bijzonder rot om te horen dat je vertrouwen zo is aangetast. Ik herken onze dienstverlenging hier ook niet in en wil dit beeld dan ook erg graag veranderen.

Op dit moment hebben wij nog geen gegevens van je. Als je een e-mail stuurt naar Webcare@t-mobile.nl en daar je 06-nummer, adres en geboortedatum in vermeld dan gaan we meteen voor je aan de slag.

Ik wacht je reactie af, zodat ik je hiermee kan helpen!

Slechte provider

Al geruime tijd een trouwe klant zonder betalingsproblemen! En toch is het niet mogelijk om een 2e abonnement af te sluiten, ik zou onbetrouwbaar zijn!. Ook is het niet mogelijk om op het huidige abonnement een zogeheten DONGEL te verkrijgen. Heb ondertussen een tegoed van ruim 1000 euro en aangezien er weinig mee gebeld wordt wil ik het tegoed gebruiken voor internet. Kan wel een nieuwe dongel kopen en opwaarderen per maand, maar koppelen aan het huidige abonnement is niet mogelijk...... T-Mobile, wanneer gaan jullie nu eens aan jullie klanten denken en de service verbeteren?

Beste Arie,

Goed dat je even contact zoekt. Ik wil graag naar de mogelijkheden kijken voor het afsluiten van een tweede abonnement. Je kan jouw simkaart overigens wel in een dongel gebruiken en zo gebruik maken van mobiel internet - dit is gewoon mogelijk!

Zou je naar webcare@t-mobile.nl je 06-nummer, adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik meteen kijken wat ik voor je kan doen!

liegen dat ze barsten!!!

zéér slechte service--willen je niet ter woord staan omdat het abb. niet op mijn naam zou staan, nee abb. is voor dochter en dat hadden we, telefonisch welteverstaan,
doorgegeven en dat maakte natuurlijk niks uit!!

néé totdat het abb afgesloten is en er problemen komen, dan kan alleen degene die op het contract staat te woord gestaan worden, maar ja dát was dus niet de afspraak!!

Hallo Atina,

Ik kan me voorstellen dat je telefonisch gelijk geholpen wilt worden. Echter kunnen wij alleen de contractant te woord staan en inhoudelijk ingaan op de contractgegevens.

Dit wordt gedaan om de veiligheid van de klant te waarborgen, daarnaast is dit ook wettelijk vastgesteld. Mocht het zijn dat je vaker telefonisch contact opneemt voor iemand anders dan kan je samen met de contractant naar een van onze T-Mobile Shops gaan om een wachtwoord op het contract in te stellen.

Als er een wachtwoord bekend is bij ons in het systeem dan kunnen wij iedereen helpen die bekend is met dit wachtwoord.

Ik hoop dat dit een passende oplossing is voor jullie!

T-Mobile Webcare

Ps. Neem een geldig legitimatie bewijs mee naar de T-Mobile Shop.

Hele slechte service.

Een aantal keren problemen gehad met smartphone.
Twee exact dezelfde smartphones met precies hetzelfde probleem. Deze vielen iedere keer uit. Naar T-mobile winkel gegaan in het winkelcentrum woensel. Daar konden ze ze allebei niet maken. Moesten worden opgestuurd. Geen leentoestel MAAR abonnement ging gewoon door (en dat twee keer). Na ongeveer twee weken kregen wij een mail van het ene toestel of wij ff 80 euro wilden betalen voor de reparatie. Er werd niet verteld wat de reparatie inhield. Na navraag bleek de batterij vervangen te moeten worden. En dat voor een bedrag van 80 euro. Via internet kun je een originele batterij kopen voor 20 euro en dan met twee jaar garantie.Wij hebben het toestel dan ook ongerepareerd laten retourneren. Maar wij moesten over dit ene toestel nog wel onderzoekskosten betalen a 36 euro. Het andere toestel kregen wij ongerepareerd en KOSTELOOS retour. Wij hebben de 36 euro niet betaald ivm de zeer slechte service. Wij hebben inmiddels twee nieuwe batterijen online gekocht voor totaal 40 euro met garantie. Momenteel werken allebei de smartphones weer prima. Bij navraag in de t-mobile winkel omtrent de service werd ons verteld dat je de telefoon gratis bij het abonnement krijgt omdat je daar niets voor hoeft te betalen. Maar de telefoon huur zit wel degelijk in je maandelijkse abonnement. Tevens werd ons vertelt dat de batterij ongeveer een half jaar meegaat. Al met al heeft ons dit veel ellende gekost. EN dit heeft ons ook nog EEN MAAND ABONNEMENT KOSTEN GEKOST. EN DIT OOK NOG MAAL TWEE. En dan uiteindelijk zelf opgelost. Het allerslechtste is dat T-mobile geen service balie heeft, en dat alles opgestuurd moet worden. Dus zeer slechte service.
Han.

Hi Han,

Bedankt voor je reactie. Het is bijzonder vervelend dat je toestel deze mankementen had. Wij sturen onze toestellen altijd naar een onafhankelijke en erkende reparateur om zo een neutraal oordeel voor onze klanten te waarborgen.

Ik vind het lastig om inhoudelijk in te gaan op je reactie, omdat ik geen inzage heb in de klantgegevens. Ik wil je daarom vragen om een e-mail te sturen naar webcare@t-mobile.nl met je 06-nummer, adres en geboortedatum.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Groet,

Willem

Heet je geen Ali B , kijk dan uit.

Beste mobilers. Ik heb in juni 2013 weer eens een abo afgesloten bij T-mobile. Abotje is voor mijn vrouw die altijd eigenlijk thuis is en bijna altijd gebruik maakt van het wifi netwerk , ook op visites enzo. In de maand oktober kregen we de schrik van ons leven want er was een factuurtje van 209,00 euries op de mat gevalen. Blijkt dat op de fone van mijn vrouw er voor 101 euris aan internet verbruikt was in 2,5 uur. onmogelijk . na contact met t-mobile werd al snel duidelijk dat zij geen info bijhouden over waaraan het is verbruikt i.v.m. privacy. En natuurlijk na deze dag was het tegoed op en bleef t-mobile lekker alles optellen wat er nog meer werd verbuikt. Normaal gebruikt mijn vrouw ongeveer 200 MB per maand dus lijkt het voor ons onmogelijk. Het werd mij duidelijk dat je Ali B moet heten om geen absurd hoge rekeing te kunnen gaan ontvangen want er word toch duidelijk vermeld in de reclame dat de internetkraan niet dicht gaat en je geen toren hoge rekeing hoeft te verwachten. EN ANDERS KOMEN ZE JE AUTO WASSEN. Wel , t-mobile , u kunt komen voor de auto hoor. of is dit ook alleen voor Ali bedoelt. Schandalig dat t-mobile bij overschrijding pas na weken laat weten dat er een overschrijding is geweest , nadat ze je geld hebben berekend. Mensen , kijkt dus goed uit wat je doet op je fone zolang je geen ALi B heet. Ik heb nu maar voor 5 euris in de maand onbeperkt laten zetten , veel veiliger denk ik. of er moet ook weer een adertje onder het gras zitten. Zit nog 1,5 jaar vast aan die K.. zooi. Groet , zeer ontevreden klant van t-mobile. O ja , t-mobile , hoe zit het met al die MB's die je niet gebruikt per maand ???/

Hallo Emiel,

Ik kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n hoge rekening en wil dit graag voor je gaan bekijken. Wanneer je onbeperkt internet hebt toegevoegd zal het nooit meer mogelijk zijn om extra kosten te maken voor internet. Dit zal in de toekomst dus nooit meer voorkomen.

Even voor jouw beeldvorming; de reclame die er op TV wordt uitgezonden gaat specifiek over onze nieuwe Stel Samen abonnementen, hierbij is het niet mogelijk om extra internetkosten te maken.

Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@t-mobile.nl met je 06-nummer, adres en geboortedatum. Dan wil ik dit graag opnieuw voor je bekijken!

T-Mobile Webcare

7 trouwe jaren zijn betekenisloos. Tmobile benadeeld trouw klanten!

Al sinds 2006 zakelijke klant. Nooit problemen ervaren. Goede service, snelle helpdesk.Binnen 24uur een nieuwe sim thuis indien nodig.....

Tot dat je failliet gaat.

Vanaf dat moment heb ik geregeld dat de betalingen door gingen zodat het nummer bereikbaar bleef en gebruikt kom worden. Heb meerdere maanden doorbetaald maar kon helaas alleen maar gebeld worden.

Toen werd ook die mogelijkheid, zonder enige communicatie vanuit Tmobile, geblokkeerd. Relaties kregen geen contact meer met mij. ik was nu afgesloten van de wereld. Hoewel ik dus een aantal maanden door betaald heb, waarbij het beltegoed NIET gebruikt kon worden en zich dit opstapelde (in dit abonnement werd ongebrukt beltegoed meegenomen naar de volgende maand), ben ik actief door Tmobile afgesloten. ZONDER REDEN, er was immers altijd netjes betaald.

* Daarna geprobeerd het contract over te laten nemen. Dit mislukte.
* Toen geprobeerd het nummer op een prepaid kaart te krijgen. Werd door Tmobile niet toegestaan.

Nu ben ik mijn opgespaarde beltegoed kwijt, is mijn nummer verloren, en een fatale actie rijker. DIT TERWIJL IK EEN TROUWE T MOBILE KLANT WAS DIE WILDE BLIJVEN !!!
Ik kan nu al mijn zakelijk drukwerk weggooien, zoals Rolup-banners, spandoeken, dozen vol met folders en 2500 visitekaartjes omdat ik mijn mobiele nummer kwijt ben.

Inmiddels zijn de activiteiten overgenomen door een nieuwe BV en worden voortgezet. Dit had kunnen gebeuren met al het drukwerk, echter moet ik nu dus al het drukwerk opnieuw laten maken.
TMOBILE DANK JE WEL, JULLIE ZIJN EEN ONGELOFELIJK STELLETJE *****.
Jullie hebben effectief een trouwe jarenlange en tot nu toe tevreden klant ernstig teleurgesteld (...).

Beste Tmobile, het moeilijkste is niet om klanten de krijgen maar om trouwe klanten te behouden, en daar zijn jullie zichtbaar slecht in! Dus de reclame van Ali B is ook maar windowdressing. Wat een flapdrollen service!

Beste klant,

Ik zie dat je via Preferenso ook een beoordeling heb achtergelaten. Ik heb daar op je bericht gereageerd. Wij zien je e-mail graag tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen!

T-Mobile Webcare

redelijk tevreden, maar niet over afronden belminuten

Ben nu bijna 2 jaar klant van T-Mobile, ben over het algemeen tevreden. Altijd overal bereik en als je mailt met een vraag, krijg je redelijk snel antwoord. Ik ben er alleen laatst achter gekomen (omdat ik moest bijbetalen), dat ze alle minuten van gesprekken naar boven afronden, zodat je eigenlijk geen 100 belminuten hebt. En dat is toch een beetje verlakkerij.
S. Kabout

Hallo Saskia,

Leuk dat je hier een beoordeling achterlaat! Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent.

Wij bieden inderdaad prijsplannen aan waarbij gesprekken op hele minuten worden afgerond. Echter is dit bij de meest recente prijsplannen veranderd en bel je per seconde met een minimum van een minuut. We bieden zelfs een prijsplan aan waarbij je vanaf het begin van het gesprek per seconde betaalt. (Smart Seconds)

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kan je altijd ons forum bezoeken via: forum.t-mobile.nl

T-Mobile Webcare

T-mobile slecht, dramatisch/vervangend toestel ook KAPOT !!!!!!

T-Mobile ? denk goed na voor je bij deze club ga!!!
Zakelijk afgesloten 2 jr abn. met verzekering best duur,maar met een eigen zaak een must,mijn i-Phone 5 gaat nu kapot na 9 maanden,kan gebeuren gelukkig verzekering,
want wat was de afspraak? telefoon kapot,direct dezelfde ochtend of middag een vervangend toestel !! MIS na lang wachten bij T-Mobile zakelijke helpdesk,kreeg ik te horen dat mijn imei nummer niet aangemeld was bij de verzekering, 48 uur wachten voordat er wat gaat gebeuren.Schandalig niemand heeft mij gezegd dat ik mijn imei nummer moest aanmelden.je denk als je een abn. neemt en verzekering dat alles geregeld is,toch? De medewerker vertelde mij dat T-Mobile geen zaken meer deed met deze verzekering vanwege de vele klachten,leuk voor mij om te horen als klant ,moet nog 16 mnd.

Wat ik flauw vind van T-Mobile,dat als je hier bij trust pilot een review neerzet,je wel ineens reactie krijgt van T-Mobile, maar op de normale manier(de klantvriendelijke manier niet !!!!) De medewerker lacht je nog net niet uit,uw probleem Meneer!!

Ook ben ik zo sportief om zeker de reactie van T-Mobile hier op te zetten.

JAMMER DAT HET ZO MOET,DURE RECLAME, MEN KAN BETER AAN KLANTEN BINDING/SERVICE WERKEN.

Een ondernemer zonder 06 bedankt T-Mobile.

Na 2,5 dag contact, wat denk je?vervangend toestel een oude i-Phone 4
we kunnen weer zaken doen wel een gedoe met mijn i-Phone 5 sim kaart
adapter stukje, maar helaas deze i-Phone doet het niet ! KAPOT !!!!!
Weer afwachten,Einde van de middag we hebben een telefoon!!!
Een oude samsung minimaal van 4 jaar oud,internet met wazige display.
Erg, erg, Ondanks extra verzekering.(en belofte op een i-Phone)

O,JA ik heb zelf al gemaild naar, Webcare@t-mobile.nl
dat is het vaste antwoord hier,van T-Mobile.

Derde dag Reactie van T-Mobile gehad vonden het vervelend,of ik zelf maar even de verzekering wilde bellen,op mijn verzoek of T-Mobile zelf niet kon bellen kon dit niet.Ok zelf gebeld nou dit was een verfrissend gesprek met pro-assist,
Ik had helemaal geen recht op een i-Phone ,ook had ik geen recht op een internet telefoon.
Wel een telefoon die belt en sms't, Je voelt je echt BEDONDERD!

Dit door gemailt naar webcare@t-mobile DIT WAS HET ANTWOORD:

Ik vind het een hele vervelende situatie. Zoals al eerder aangegeven; T-Mobile staat geheel los van Pro-Assist en we hebben geen invloed op de bedrijfsvoering. Ik kan hierin dus helaas niets voor je betekenen. Er zijn dus geen ‘afspraken’ tussen Pro-Assist en T-Mobile, alleen de verzekeringsvoorwaarden van Pro-Assist zelf. Wanneer je niet tevreden bent over de geboden oplossing dien je daarom een klacht in te dienen bij de verzekeraar. Ik hoop dat je jouw iPhone snel weer thuis ontvangt!

Laatste Reactie op hun antwoord:

Als ik een verzekering afsluit via T-Mobile, dan vertrouw ik erop dat het een goede verzekering is.

de verzekering is een verlengstuk van het contract van T-Mobile. ik vindt dat de verzekering dus wel degelijk ook de verantwoording is van T-Mobile. Het afschuiven van verantwoordelijkheden is wel heel makkelijk op deze manier,Ik vindt dat T-Mobile achter hun klanten moet staan en hun verantwoording moeten nemen om hun klanten tevreden te houden.

Advies: SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING AF, BIJ T-Mobile !!!!

Rene.

Teleurstellend

Een telefoon besteld via t-mobile.nl. Deze is geleverd maar doet het helaas niet. Vrijdag ochtend gebeld en maandag avond nog steeds niks gehoord. Daarom zelf maar teruggebeld naar de klanten service. Na ongeveer 3 mensen aan de lijn te hebben gehad, kreeg ik te horen dat er aan gewerkt word en dat ik morgen gebeld word. Dus ondertussen nog niks opgeschoten!! En is de situatie dat ik alsnog met een kapot toestel in huis zit. Ik vraag me toch echt af wat er zo moeilijk aan is om een telefoon om te wisselen. Ik heb zelf ook aangeboden om naar de t-mobile winkel te gaan, maar dit kon helaas ook niet want als je iets via internet besteld moet het ook afgehandeld worden via internet, belachelijk!! Het lijkt mij toch niet teveel gevraagd om een defecte telefoon voor een nieuwe te komen omwisselen!?!?!
Ik snap dat er per ongeluk een foutje in het toestel kan zitten. Maar om vervolgens zo lang te moeten wachten op een nieuw toestel vind ik niet kunnen!!
Een ding weet ik in ieder geval wel zeker, de eerste volgende keer dat ik een telefoon bestel is het niet meer via t-mobile.nl Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van een bestelling!!

Hallo Menke,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Je wilt natuurlijk gewoon gebruik maken van een goed werkende telefoon.

Heb je inmiddels al een vervangend toestel ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn dan willen we jou helpen om zo snel mogelijk een werkend toestel te krijgen. Op dit moment hebben wij nog geen gegevens van je. Als je ons in een e-mail naar: Webcare@t-mobile.nl je 06-nummer, adres, geboortedatum en het IMEI nummer van je telefoon wilt sturen dan gaan we er gelijk mee aan de slag.

Ik wacht je bericht af!

T-Mobile Webcare

ik ben goed geholpen door de persoon ,deze was correct in de shop winkel.

T-Mobileshop,Hoofdstraat 122 ,Apeldoorn 7311 ba .
e-mail ,www.t-mobile.nl/t+mobile+shop+ apeldoorn
De nokia Lumia 520 heb ik bij de kijkshop gekocht . Maar het abonnement heb ik bij t-mobielshopwinkel afgesloten
daar wordt je goed geholpen toen ik de winkel binnen kwam lopen , ik kreeg gelijk een vervangen chip voor mijn nieuwe mobieltelefoon ik kon meteen gebruik maken internetten , zij de persoon achter de balie en het zou ongeveer twee werk dagen duren voor dat mijn telefoon werd geactiveerd .Maar naar twee werk dagen had ik nog geen bereik met mobiel telefoon
Ik heb wel de abonnement papieren en een nieuwe chip kaart mee genomen. De persoon had mij niet verteld dat ik de nieuwe chip op de dag dat mijn mobile telefoon zou geactiveerd worden deze op nieuw moest worden vervangen. Ik heb onder tussen ook de service dienst gebeld die adviseerde mij om terug te gaan naar shopwinkel maar helaas heb ik daar voor een half uur verlof op moeten nemen . Ben naar de shopwinkel terug gegaan .Daar werd mij verteld dat ik de nieuwe chip die ik mee heb gekregen moest vervang voor de chip die al in mijn mobiel zat. Daar mee was het probleem op gelost. T-mobiel heeft mij diverse e-mail gestuurd ik werd goed op de hoogte gehouden mijn complimenten voor de verdere service.
De mobile telefoon is zeer goed , en makelijk in het gebruik, snel te begrijpen, goede beschrijving ,begeleiding via e-mail toegestuurt gekregen.

Beste Donkersloot,

Wat balen dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Gelukkig is alles gelijk opgelost in de T-Mobile Shop. Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent.

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben over je nieuwe telefoon of je PrePaid simkaart dan kan je deze op het T-Mobile Forum, Twitter of Facebook stellen.

Heel veel plezier met je Nokia!

Reclame met Ali B bedrog

Twee t-mobile abonnementen voor mijn beide kinderen. Vorige week een rekening ontvangen van 51,00 euro ipv 17,50 euro. Ik meteen naar T-Mobile gebeld om verhaal te halen, dit gebeurde nl. nooit.?! Wat bleek de vrouw aan de telefoon vertelde mij dat de aankomende rekening DRIEHONDERD EN EENENVIJFTIG euro zou bedragen?! HUH?! Mijn dochtertje zat iedere maand keurig net binnen haar bundel? Toen ik de telefonite vroeg waar het aan lag omdat mijn dochter nooit belt kon ze me dat niet vertellen. Ja te hoog MB verbruik.... ZONDER enige aankondiging! OFwel er = 351 EURO afgeboekt! De commercial van T Mobile met Ali B = onzin en 1 GROTE LEUGEN. Trap er a.u.b niet in!

Hallo Claire,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Ik kijk graag voor je na wat er precies heeft plaatsgevonden, hoe we dit kunnen oplossen en hoe we dit kunnen voorkomen in de toekomst.

Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin je 06-nummer, adres en geboortedatum. Dit kan naar Webcare@t-mobile.nl met vermelding van 'Trustpilot' in het onderwerp.

Wij wachten je reactie af!

T Mobile Details

T-Mobile is een aanbieder van mobiele communicatie voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers.

Visit T Mobile