T Ty reviews

T Ty reviews

4.9

Tilbage til 2009

En handel der aldrig lykkedes. Fik til sidst pengene retur, efter besked om mulig anmeldelse til politi. "Butikken" er nu lukket. Heldigvis. Men hun har sikkert bare startet noget nyt op i et andet navn. Hvem ved..

Har aldrig modtaget varen!

Jeg valgte at købe en taske på denne hjemmeside, som jeg skulle bruge til min søsters bryllup. Heldigvis var jeg ude i god tid, så jeg kunne købe en ny taske et andet sted, for da der var gået over en uge og jeg ikke havde modtaget noget fra dem, ville jeg kontakte dem. Men hørte aldrig noget fra dem og sendte 2 mail og ringede til et mobilnr. 2-3 gange uden held.
Så hold jer væk fra denne side.

Opdateret: Hun har nu hævet pengene fra min konto til trods for at jeg endnu ikke har modtaget varen og at det nu er over 2 måneder siden jeg har bestilt varer fra denne hjemmeside!

Varer ej sendt - Umuligt at komme i kontakt med sælger

Jeg har for nu 12 dage siden bestilt varer på hjemmesiden. De skulle være leveret 5/3, men jeg har endnu ikke modtaget dem, og da pengene heller ikke er trukket på min konto, er de heller ikke afsendt, som der ellers står på hjemmesiden sker sammme dag som bestillingen.
Jeg har prøvet at skrive til butikken 2 gange, men har ikke fået svar.

Is T Ty your company?

T Ty Details

T-ty.dk er en online smykkebutik, hvor vi sælger mange forskellige smykker i alle formninger. Vi har åbent 24 timer i døgnet, så du kan handle når det passer dig bedst. Vi kan leverer fra dag til dag på lagerførte varer.

Visit T Ty