Taeppekoeb reviews

Taeppekoeb reviews

4.9

Indehaver trænger til lang ferie

Havde en bizar oplevelse. Var ved at købe tæppe efter andet besøg samme dag. Ved tilskæringen gik han helt i sort og sagde at han nu "gav op" og ikke vidste om han ville sælge det. Indehaveren har været i branchen i rigtig mange år forstår jeg og så vidt jeg kan bedømme er han godt træt af kunder der stiller "dumme spørgsmål m.v.". Han glemmer måske at ikke alle har arbejdet med tæpper i en menneskealder. Så jeg tror han bør lukke i 3 måneder og tage en rigtig lang ferie hvor han tænker lidt over om han stadig gider at trækkes med de til tider besværlige og krævende kunder.... Jeg mener at det er helt fair hvis han har fået nok, for det er altså ind imellem belastende arbejde (jeg arbejder selv i butik). Vi var dog helt paf og måtte undrende liste ud af døren.... Ærgerligt, for havde han bare stille og roligt forklaret os om tilskæring af gulvtæpper og at han ikke kan (og hvorfor) garantere et præcist mål, havde han solgt et tæppe og noget linoleum til køkkenet - og måske fået nogle loyale kunder i fremtiden. God ferie!

.Jeg har kun haft gode oplevelser, købt 2 gange inden for det sidste år tid

Købte noget rest væg-væg gulv tæppe, fik det til en god pris, kiggede selv tæppet efter, da det blev skåret. synes godt om stedet, manden var meget behjælpelig på trods af at det var lige efter lukketid. skal snart derned igen, er på udkig efter et gulvtæppe til :o)
/Niklas

Uacceptabel opførelse og service af forretningen Tæppekøb

Købte en gulvtæppe rest hos Tæppekøb, men opdager flere pletter på gulvtæppet da vi pakkede det ud hjemme. Kontakter Tæppekøb som dagen efter kommer ud for at se på det.
Får her at vide af tæppemanden at pletterne ingenting er, at en rest ikke er en ny vare så der kan sagtens være pletter og vi bare kan rense tæppet. Vi er noget uforstående over dette, men bliver nu verbalt overfuset på en meget aggressiv måde. Vi får at vide at vi kun er ude på at tage røv.. på ham, at vi bare kan gå til forbrugerrådet, han er sku' ligeglad og at vi bare har fortrudt købet.
Vi prøver forgæves at snakke sagligt med ham og direkte spurgt om vi kan komme ud med tæppet siger han, at vi sku’ bare kan komme, hvorpå han styrter ud af døren som han højlydt smækker efter sig.

Vi er dybt chokeret over denne meget uprofessionelle opførelse på en reklamation. Vi har dog valgt selv at prøve at rense tæppet for at undgå yderligere kontakt med firmaet.
Vi kan IKKE anbefale andre at handle hos Tæppekøb

tæppe køb Details