Taeppeland reviews

Taeppeland reviews

5.5

Smilende service

Var i Tæppeland for råd og vejledning.
Venlig og informativ betjening.

fin fin service

God service fra Kim i Glostrup afdelingen. Der var dog sket en beklagelig fejl ved senere bestilling hos en anden sælger. Da tæppet kom var den ene bid for lille, de to andre passede. Det blev taget retur, byttet og nyt stykke tæppe lagt indenfor 1 uge. Super service hele vejen. Tak for en god handel.
Den manglende stjerne skyldes at de har et meget lille udvalg.

Generelt tilfreds

Jeg har handlet i Tæppeland et par gange og har faktisk være generelt tilfredse med dem. Priserne kunne være bedre, men kvaliteten har til gengæld været i orden!

SNYDER MED UDSALGSPRISER

SILKEBORG
var ude at kigge på noget skakternet vinyl til køkkengulvet i mandags! DET KOSTEDE 69, 95 pr kvadratmeter , i TÆPPELAND/BIVA og det var en NORMALPRIS som det plejr at koste....NÅ men jeg fik det ikke købt!
torsdag tog jeg så derned igen, NÅ DER VAR OPHØRSUDSALG, FEDT TÆNKTE JEG så ka det være de har sat prisen lidt ned ovenikøbet!!!
MEN NEJ...nu KOSTEDE DET VINYL PLUDSELIG 129 KR KVM: TIL GENGÆLD HAVDE DE SÅ SAT ET SKILT OVENOVER :30% PÅ AL VINYLGULV!!!! så selv om det var ophørs udsalg var VAREN PLUDSELIG MEGET DYRERE!!! KREATIV SVINDEL SIGER JEG BARE!!!!!FØJ FOR FAEN ;)

Bestået, men heller ikke mere

Har købt 2 "løse" tæpper og det er sådan set ok. Undrer mig over at deres lagerbeholdning er så lav at man ikke kan se samme tæppe i flere størrelser, så skal man køre fra Herlev til Holbæk i bedste fald, eller betale 250 kr. ekstra for at de kan få det ind.
De mest populære tæpper bør de have på lager.

Første og sidste gang

Vi bestilte tæpper til to store børneværelser inkl. levering og montering. Folkene i sender ud vader ind i hus med NYE gulve med møgbelortede sko og har "ødelagt" vores nye vægge flere steder ved at trække gulvtæppe rullerne op ad. Forretningen havde intet at sige i forsvar, mage til useriøst firma skal man lede længe efter. Kan IKKE anbefales!

Hurtig og effektiv betjening

Så på gulv lørdag formiddag, lånte prøve med hjem. Fandt prøven egnet og ringede for at få leveringstidspunkt og understegede at det skulle bruges inden påske (tirsdag eller onsdag).
Dette kunne indfries, dog uden pålægning,som vi selv fandt en løsning for.
Bekræftelse af ordre blev givet mandag, med afhentning i butikken tirsdag.
Tirsdag kl. 14 afhentede vi gulvet.
Det var hurtigt og effektiv betjening.

tæppeland viby århus lort service og lorte firma

Jeg ønskede et rødt tæppe, og jeg finder min drømme farve i tæppeland.
Går ind og taler med Dennis, jef fortæller at jeg skal bruge netop den farve, ognkunne se at meter prisen var sat meget ned og det var den sidste rulle, jeg fortæller at jegbhar 3 børn i huset og om tæppet var nem og rense, ja det var den absolut og der er plet væk garanti (det var røst "narvik" tæppe).
Jeg beslutter med disse ord at det var den, bestiller ud over det noget ander ræppenog vinyl til resten af huset, jeg købte til ca. 18000.
Vi får tæpperne hjem og det så sååå lækkert indtil 3 dage efter hvor jeg får gæster og en af gæster havde vådestømper, der var fodprint gennem hele min stue som bare skoldede selvom det tørrede op, nogle få uger efter taber min datter et glas vand ognselvom jeg tørre det, ligger der en cirkel plet alligevel.
Jeg kontaktede tæppe bare to mdr efter og klagede, den så hæslig ud som om jeg havde haft den i flere år. Hvis der kom en plet kaffe på str med en to krone, og jeg rensede det, endte jeg med en plet på str med en underkop tallerken, og sådan gik det til.
Hvis børnene var i bad og deres fødder var fugtige så satte det mærker på tæppet.
Og jeg eingede og ringede de tilbyd at jeg lånte deres tæpperense maskine, og jeg fik en opskrift på at bruge op til 50/50 klor og vand til det, med min dårlige nakke/skulder gik jeg i gang i lin vinkelstue med bare længden på 11 meter, dagen efter intet resultat af flere timers pinefulde rensning.
Jeg kontakter dem og de sender flemming ud, han mente at det var normalt og jeg skulle bare leve med det...NEJ TAK.
Jeg kontakter forbrugerstyrelsen og de beder mig få på skrift hvad tæppeland siger til situationen, forgæves mange forsøg som de ignorer og beder mig rette hendvendelse til leverandøren hhh som heller ikke gøre andwt end at jeg skal have iss over til at rense (det vil koste ca 4000), og jeg jeg havde haft tæppet kun i 3 mdr.
I det korte og lange komnleverandøren endelignud og kiggede på det ds jeg insisterede på og få deres vurdering på skrift efter snmodning fra forbeygerstyrelsen, jeg har indtil
Nu ikk fået en løsning på sagen jeg købte tæppet i juni 2012.
Jeg har aldrig set nogen som srår både med støvsuger og en gaffel for at rense etntæppe som jeg skal med dette, de har sku solgt mig et kontor tæppe, somnoverhovedet ikk egner sig til et hjem med børn i, og jeg havde lagt meget vægt og opmærksomhed på dette punkt til Dennis, men det her er kun begyndelsen, jeg kæmper stædigt.
Ps. Vinylet til køkkenet til ca 300,- kvm er noget
Skrammel, laver mærker hvis man sætter sig på en stol, er nok til at ødelægge det.
Mvh safaa

Unprofessional and bad customer service!!

I went into tæppeland to order a wall to wall carpet. Brought in my measurements and ordered the carpet I wanted.
The carpet was delivered a couple of days later. We stared to put it in and noticed that it was 3 by 5 meters too short! I call the guy that we ordered from and he could see that be messed up the measurement and that he was sorry. He asked if I could come by and pick up the missing part meters for 1050kr more. Well I was not to satisfied over that because now I will have a split in the two carpets that I was trying to avoid in the first place. So I drove down there. Got the carpet. Brought it home and the carpet was the wrong color! Called up to complain. He was sorry but he could not do anything because they were about to close and he would have the right carpet ready for me in the morning.
So carpet back in the car drive all the way to hillerod again. As I enter the door and awaited for an apology the opposite happened. They made me feel like the whole thing was my fault! I asked for a compensation but they could only say sorry and that there was not an option for a discount. I reminded them that I had to drive back and fourth 4 times, plus I had 2 guys on my payroll that costed me 500kr more in waiting time. All they could say was they were sorry and that they will not and could not do anything more!
So now I am stuck with a carpet in two pieces and the wrong color!
Great customer service tæppelort! I will be calling the director tomorrow. Not that I think anything will change. I don't think it's in their work philosophy.:-(

Kundeservice, ikke eksisterende !!

Jeg har købt for 13.000,- tæpper i HERLEV afdelingen, inkl. montering.
Monteringen kostede 4500,-, og den er der ikke noget i vejen med.
Da montøren var her første gang, kunne han ikke lægge en skinne imellem køkken og spisestue. Nyt køkken skulle lige monteres først. Jeg aftalte med montøren, at når køkkenet var klart, skulle jeg bare ringe til forretningen i HERLEV, så ville han komme og montere den manglende skinne.
Dette er så gjort d.d., men forretningen ville ikke gøre andet, end at bestille en skinne, som jeg så selv kunne montere.
De ville ikke bede montøren om at ringe til mig, ejheller kunne jeg få montørens nummer. Det er absolut SIDSTE gang jeg har sat mine ben i TÆPPELAND og BIVA:
!!!!! SÅ HVIS I SKAL HANDLE TÆPPER, SÅ FIND EN FORRETNING MED KUNDESERVICE !!!!!

God betjening lige fra butil til montage

Handlede i Silkeborg. Flink betjening og styr på alt også montøren der kom. Pænt resultat og kan kun anbefaldes.

Har handlet hos dem flere gang

Jeg har gennem flere år handlet hos tæppeland i Aalborg, de har altid været hjælpsom og været villig til at handle lidt om prisen for man er vel Nordjyde. ;o)

De har sågar hjulpet med at bestille en specialvarer hjem uden ekstrapris.!

Hold Jer langt væk, hvis I vil have kvalitet!!!!

Vi købet en vinylgulv til køkkenet, som viste sig fuldstændigt ubrugeligt. Det er den dårligste kvalitet, som får mærker af selv de mindste ting. Jeg tabte en rundet palletkniv på gulvet, og det satte mærker, efter stole, kommer der mærker osv. Jeg skrev en mail til Tæppeland for at sætte dem ind i sagen, men de hævdede at jeg havde behandlet gulvet forkert.... Dvs... Som i gulvet må ikke betrædes/bruges, ellers får det mærker?
Vi har ikke haft det en uge, og jeg ved hvor hærget det vil blive af dagligdags sltdtage, så er allerede ved at finde en anden løsning.... EN TING ER SIKKER:::: DEN SKAL IKKE FINDES I TÆPPELAND!!!!

Åååååååååååååååå nej

Har altid handlet tæpper hos tæppeland, men har nu hørt i radioen på 100fm at BIVA og Tæppeland slår sig sammen.

Bare det at tæppeland kan finde på det tyder på dårlig forretningssans.

BIVA ødelagte kones og min jul, for 4 år siden og vi klagede til BIVA men de er sku ligeglade med kunder, vi fik aldrig svar retur, så når nu BIVA og Tæppeland er gået sammen, ja så et godt råd, hold jer væk fra de 2, for hvis bare 10% af bivas service er med, så er tæppeland en dødssejler, de giver så ikke service mere.

dårlig service

jeg holder med dem der har fået en lorte service jeg har prøvet at købe over tæppebussen hvor det er en der hedder tommy dum som en dør
man kan ikke få et ord indført jeg havde 2500 kr i kontant fik at vide det blev 2800 kr sagde jeg kunne overføre de sidste penge men det fint
jeg kunne få de sidste 300 kr i rabat at jeg skulle når de havde lagt det på men de havde fået at vide at jeg skulle betale kontant da jeg kontaktet tommy for at høre det om det sidste stykke tæppe jeg vil ha
så begynder tåben at tale at jeg har fået rabat på 600 kr så bliver jeg sur at jeg spøger ham hvad en rabat har med det sidste tæppe at gøre
og det ikke var 600 men 300 kr så det svin kan rende mig hvis jeg skal ha flere tæpper så bliver det ikke hos tæppeland jeg kan anbefale tæpperingen der fik jeg
en god behandling

Skidt service

I butikken ville de ikke bestille tæppet, jeg havde fundet på hjemmesiden, hjem. Jeg blev opfordret til selv at gøre det hjemmefra. Det er dårlig service.

Jeg bestilte tæppet til afhentning, og fik en personlig mail om at de ville vende tilbage med en afhentningsdato. Efter to uger havde jeg endnu ikke hørt noget.

Jeg skriver til dem og får så at vide at den allerede ligger klar til afhentning.

I butikken beklager de, jeg ikke havde fået nogen tilbagemelding og undskylder med at de ikke havde fået mit telefonnummer.
Jeg havde dog indtastet det på hjemmesiden, de havde det bare ikke i deres papirer.

På den positive side, må jeg sige at selve tæppet er fint.

Top tæppe godt

Dette er for forretningen i (mest )2730 Herlev og (mindre) 2600 Glostrup

Indretning i forretningen, nemt at finde det man søger = * * * * * (5 stjerner)
Betjening i forretningen = * * * * * (5 stjerner), de er til, at man kan "slå en handle af med dem", giver fx god rabat på tæpperester
Udvalg = * * * * * (5 stjerner)
Pris/kvalitet = * * * * * (5 stjerner) , dog afhængig af hvad man selv vælger
Reklamation og ombytning = * * * * * (5 stjerner) , jeg har fx købt et tæppe som de /og jeg mente kunne bruges til et bestemt formål. Det kunne det ikke alligevel, så de tog tæppet retur, selvom der var skåret i det.

Tæpperne passede ikke

Vi købte væg-til væg tæpper for over 10.000,-
Vi betalte for at de målte rummene op, vi betalte for at de lægger tæpperne og vi betalte for 10 cm ekstra tæppe - "så der var lidt at arbejde med". Da jeg kommer hjem til mit nylagte tæppe så når det ikke helt ud til væggen. Så de har snydt os. De har ikke målt ordentligt op og de har ikke lagt 10 cm til målene.

Jeg har ikke købt noget hos dem siden og kommer heller ikke til det.

svinet til af sælger i tæppeland Næstved

vi havde købt parket gulv og underlæg til vores hus, da vi næsten var færdige manglede vi en 1 m2 underlag, optimistisk kørte vi ind til tæppeland i Næstved hvor en sælger ville sælge mig 20 m2 da jeg sagde jeg kun skulle bruge en, sagde han man kan jo ikke bare købe en men en hel rulle om jeg var idiot eller lign, det pissede mig lidt af får man kan jo godt købe gulv tæppe på meter mål, men nej og han gad helle ikke se efter om de havde en rest liggende. han var så provokerende at min kunne måtte trække mig ud af butikken, vi har handlet der i over 20 år men gør det aldrig mere.

Bestilte trægulve

I sommers købte jeg et trægulv hos Tæppeland og blev anbefalet et bestemt mærke fordi jeg var klar over at jeg skulle bruge mere på et senere tidspunkt og fik at vide at dette mærke var sikkert!

Da jeg lige inden efterårsferien gik ned for at bestille til stuen fik jeg at vide at det var i rest...fair nok, det er jo reelt nok. Jeg laver dog min bestilling men høre intet fra dem. 2 uger senere ringer jeg igen g får at vide at deres kontaktperson er i Kina så de ved først noget 2 uger senere. Da jeg jo gerne vil have gulvet venter jeg og beder dem om at ringe til mig når de ved noget. Nu sidst i november ringer jeg igen til dem og de siger at det kommer ikke i år fordi de ligger i forhandlinger,så jeg skal vente til foråret og må forvente en ganske væsentligt stigning i prisen i forhold til det tilbud jeg acceptedere....

Så er det jeg spørger -hvorfor ikke informere kunderne når det er lovet og de har oplysningerne og hvorfor bede mig vente til foråret med at ligge gulv i min stue... Hvis de i det mindste havde ladet være med at love noget og meldt tilbage så havde jeg haft en fair chance for at reagerer.

Tæppeland Details

Danmarks førende i gulvhøjde. Trægulve, tæpper, linoleumsgulve, laminatgulve, vinylgulve, korkgulve, fliser og klinker og gardiner. Køb i vores Netbutik.

Visit Taeppeland

Write to: jem@taeppeland.dk