Take Offer reviews

Super gode tilbud ...

Super gode tilbud ...

Hej Rikke

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre, at du synes om vores tilbud.

Stol aldrig på Takeoffer

Bestilte påskeferie for 4 pers. i november måned med afrejse fra Kastrup tirsdag d 15. april 2014 og hjemkomst d 22. april 2014, 3 påskedag. Betalte straks efter og betalte også transfer fra lufthavn til hotel ved samme lejlighed, fik også bekræftelse så alt skulle være i orden. Mandag d 31. marts blev jeg ringet op, med besked om at at flyet pludselig var overbooket og vi først kunne komme afsted langfredag eller få pengene retur. Da det ikke er muligt for nogen af os at rykke vores ferie med så kort varsel, var der pludselig ingen påskeferie.
SÅ BESTIL ALDRIG FERIE HOS TAKEOFFER, DU VED IKKE OM DU KOMMER AFSTED!!!!!

Hej Kim

Vi kan godt forstå din frustration over at en ellers planlagt rejse ikke bliver til noget alligevel. Vi er selv meget uforstående overfor, at vores samarbejdspartner, med så kort varsel, kan aflyse en rejse. Det er bestemt ikke i orden. Vores samarbejde med denne partner er ophørt og vi håber derfor ikke at dette er noget som kommer til at ske igen. Et tiltag som vi har igangsat for netop at opnå mere kontrol og undgå sådanne situationer er, at vi selv er begyndt at sammensætte rejser der inkluderer fly og hotel. Ved selv at planlægge rejsen fra start til slut, sikrer vi os, at alle kunder kommer af sted som planlagt.

Vi forsøgte at finde en fornuftig løsning, på denne meget uheldige situation, ved at tilbyde jer det fulde beløb retur eller afrejse på et senere tidspunkt. I valgte at få beløbet refunderet, hvilket I fik med det samme. Vi gjorde også opmærksom på, at det var muligt at få fly og hotel til destinationen i samme periode til det pågældende beløb, ved selv at gå ind og købe et andet tilbud, så I kunne komme af sted alligevel.

Da vi i dette tilfælde ”kun” var formidler, var der ikke så meget mere vi kunne gøre. Det var heller ikke sjovt for os, at skulle videregive denne information, men ved at give jer det fulde beløb tilbage, håbede vi på, at I måske selv kunne finde på noget, selvom vi godt var klar over, at det ikke var det I havde købt.

Fantastisk kundeservice!

Jeg havde nogle problemer med min bestilling, men det blev ikke gjort til noget problem hos Take Offer!
Tværimod var deres servicemedarbejder klar på at løse problemet, og vi fandt en løsning indenfor få opkald.
En kæmpe ros og anbefaling til Take Offer, der ikke kun tilbyder fantastiske rejser til gode priser, men også går op i god kundeservice!

Hej Kahlina

Tusind tak for din anmeldelse af Take Offer.

Det varmer at få så rosende ord. Vi er kun glade for at vi kunne hjælpe dig, og at du er tilfreds med den service du har fået hos os.

glimrendeportal

Jeg har handlet på denne side efterhånden mange gange, og kan hermed give mit bedste indtryk, af protalen. God og hurtig service. så gå du trykt ind og køb TakeOffer tilbud
Frits Ingemann

Hej Frits

Mange tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre, at du er tilfreds med Take Offer og den service vi tilbyder. Vi håber det varer ved :-)

Take Offer

Kunne ikke udnytte mit køb, fik krediteret mit fulde beløb til senere brug.

Hej Kjeld

Mange tak for din anmeldelse.

Det hænder at man ikke kan nå at få brugt sit værdibevis som planlagt. Derfor tilbyder vi gerne at refundere værdibeviset, hvis ikke opholdet er booket. Jeg håber at du kan få brugt dit tilgodehavende på et andet godt Take Offer tilbud når du har tid og lyst :-)

God og hurtig kundeservice

Super gode til at hjælpe og vejlede ved Takeoffer tilbud.
Havde et udløbet tilbud, som de alligevel hjalp mig med at få booket - superdejligt!!!

Hej Mette

Tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre, at du er tilfreds med vores kundeservice. Vi vil med glæde hjælpe dig igen en anden gang, hvis du får brug for det :-)

Take Offer er bare alletiders

Jeg har været medlem af Take Offer et godt stykke tid efterhånden. Det giver mulighed for, at få oplevelser til meget rimelige priser så alle kan være med.
Også stor ros til Take Offers kundeservice, som er meget behjælpelige og fleksible. Har oplevet at måtte aflyse rejser/ophold et par gange pga sygdom. Der er aldrig problemer og pengene føres hurtigt tilbage til Take Offer kontoen. Ser frem til flere gode oplevelser via Take Offer og kan varmt anbefale det.

Hej Mette

Tak for din anmeldelse og varme anbefaling.

Det glæder os at høre, at du synes om vores koncept, og at du føler dig godt behandlet af vores kundeservice.

Gode tilbud - God service

Vi har endnu ikke været på dén tur vi har købt, men indholdet i den er jo heller ikke takeoffer's ansvar.
Det der derimod ér deres ansvar, er at få formidlet nogle gode og interessante tilbud, hvilket jeg synes de gør til UG... Hvis man havde penge og tid nok, kunne man jo være afsted på et takeoffer-tilbud hele tiden.
Jeg har haft et enkelt problem med et hotel, der ikke reagerede på en reservationsforespørgsel, men da jeg efter 5 dage skrev til takeoffers kundeservice, kom der lynhurtigt skred i tingene.
3 timer efter at have skrevet til kundeservice, fik jeg en bekræftelse på opholdet fra det tyske hotel, så de ligge ikke på den lade side :)

Hej Poul

Mange tak for din anmeldelse.

Det varmer at høre, at du synes vi formidler nogle gode tilbud, og håber at du får en rigtig dejlig oplevelse, når du skal af sted på dit ophold.
Vi vægter god kundeservice rigtig højt, derfor er vi MEGET glade for at høre, at du har haft en god oplevelse med vores kundeservice.

Nedslående ferie

Min veninde og jeg købte en rejse af Takeoffer 'Rundrejse i Tyrkiet'. Det var den mest kritisable rejse nogensinde og kan knap beskrives på under 4 sider. Der var kun ganske få positive ting at sige om turen og det var primært naturens fortjeneste. Efter en meget nedslående uge med spildt ferie og dårligt humør sendte vi en lang klage til Takeoffer. Heldigvis tog de klagen seriøst og behandlede den upåklageligt.
Takeoffers rejsebeskrivelse passede slet ikke til turen og de havde indgået et uheldigt samarbejde med rejseudbydere som Travador, Wow-Travel og TIT-tours som man åbenbart skal holde sig langt fra. På turen var der ingen frihed som ellers var beskrevet, ingen tilgængelige byer som beskrevet, intet egentligt valg i forhold til mad og ingen frihed til at vælge alle de turistede shopping steder fra. Rejsen var yderst kritisabel, men heldigvis imødekom Takeoffer denne kritik.

Hej

Tak for din anmeldelse.

Vi ved godt at denne rejse ikke helt levede op til det skrevne i tilbuddet. Det er vi utrolig kede af. Vi tog derfor også denne klage meget seriøst, da det er vigtigt for os som formidler, at vores kunder får det som står skrevet i vores tilbud. I dette tilfælde var vi blevet fejlinformeret fra vores partner. Som en konsekvens heraf, valgte vi også at stoppe samarbejdet med Travador. Vi har stadig et direkte samarbejde med WOW Travel, og har sidenhen kørt lignende tilbud med dem, hvor vi bl.a. har brugt din kritik, til at forbedre tilbuddene. Vi har efterfølgende sendt rigtig mange kunder af sted med WOW Travel og tilmed fået mange positive tilbagemeldinger fra disse kunder.

Vi er dog utrolig glade for at høre, at du trods alt føler at vi har taget din kritik af denne rejse seriøst ved at imødekomme din klage med en kompensation og en tilbagemelding på dine kritikpunkter. Desværre kan vi ikke rette op på det der er sket, men vi håber, at du stadig ser Take Offer som en troværdig rejseklub.

Perfekt og uden gnidninger

Jeg købte sidste år et tilbud om en sommerhytte i Jylland. Det var kun en standard sommerhytte, men inde på deres hjemmeside stod der, at man kunne opgradere til en luksushytte. For at spare mig selv for en masse besvær, fandt jeg udbyderens nummer, og spurgte om det var muligt at opgradere til en luksushytte på det bestemte tidspunkt vi ville afsted. Det var det. Så jeg købte tilbuddet, og tog afsted til en super hyggelig tur! Intet at sætte en finger på, husk blot at læse alt igennem og tage højde for de små ting! Det kan ikke være rigtigt at TakeOffer.dk skal stå med "lorten" blot fordi nogle ikke tjekker tilbuddene ordentligt igennem :)
God stil TakeOffer! Vil klart anbefale jer til andre :)

Hej Sanne

Mange tak for din anmeldelse.

Hvor er det dejligt at høre, at du vil anbefale os til andre og er tilfreds med Take Offer. Som du selv skriver, kan det godt betale sig, at undersøge mulighederne for opgradering, hvis ikke det allerede står nævnt i vores tilbud. Det glæder mig, at I havde en rigtig hyggelig tur.

Take Offer

En besværlig måde at booke en ferie på.

Jeg vil ikke anbefale takeoffer.Det er for besværligt.Såvidt jeg kan vurdere,har
man lavet denne ansvarsfraskrivende konstruktion,så de forskellige led kan sige
"det er ikke vores bord",hvis der er ting at klage over.Nogle af oplysningerne i
rejsepapirerne var forkerte,eller manglede helt.Det dur ikke.Det var første - og
sidste gang - med takeoffer.De var flinke hos kundeservice,men kunne bare
henvise til at man kun var et reklamebureau og at rejsearrangøren holdt til i
Grækenland. - Marrakech kan anbefales,men med et andet rejseselskab.
Poul Henriksen

Hej Poul

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, hvis du føler, at vi blot kaster bolden videre, for det er bestemt ikke vores hensigt. Vi forsøger at hjælpe så godt vi kan som formidler, og undersøger også gerne ting for vores kunder. I nogle situationer, er det dog nemmere, hvis kunden selv henvender sig til samarbejdspartneren, men er der et ønske om at vi tager kontakten, gør vi naturligvis det. Jeg kan se at du har været i kontakt med vores kundeservice op til flere gange, hvor vi hver gang har svaret dig på dine spørgsmål. Du henviser til at rejsedokumenterne var forkerte. Dette er vi ikke bekendt med, men du må meget gerne uddybe det.

Jeg håber du havde en rigtig dejlig ferie.

Tryghed og venlighed

De gange jeg har benyttet mig af tilbud fra Take Offer har alt fungeret fint og hurtigt. Sidste gang fortrød jeg mit køb, men der var ingen problemer.
Iøvrigt synes jeg at navnet er et herligt ordspil.

Hej Inge

Tak for din søde anmeldelse.

Dejligt at høre, at du er tilfreds med Take Offer og den service vi yder.

Take Offer

Den bedste service nogen sinde

Vil til enhver tid foreslå take offer til mine venner og familie 😃

Hej Lene

Tak for de rosende ord! Vi er glade for, at du vil anbefale os til dine venner og familie :-)

Thomas
Take Offer

Tak til en fantastisk kundeservice!

Takeoffer betaler pengene tilbage uden nogen som helst bøvl!!! Tak til Takeoffer og tak for en stor indsats til Louise og Michelle.
Vi havde købt beviser til Prøvekørsel med superbiler i Tjekkiet. Vi skulle booke via internettet. Efter lang tid fik vi en mail om, at det ikke var muligt på den valgte dato.. Derefter har vi mailet frem og tilbage med de ansvarshavende i Tjekkiet i over en måned........Midt i januar kontakter jeg Takeoffer, de er meget lydhører og sætter straks noget i gang for, at løse vores problem. Desværre nytter det ikke noget ift Tjekkiet, det lykkes stadig ikke, at aftale en dato. Efter flere forsøg kontakter jeg igen Takeoffer og fortæller , at vi ikke ønsker, at benytte denne rejse.
Som i kan læse øverst i min anmeldelse overføre Takeoffer uden yderlige anledninger mine penge til min konto. jeg kan varmt anbefaler Takeoffer!!
Venlig hilsen Anni Møller

Hej Anni

Tak for din meget positive anmeldelse.
Jeg er glad for at høre, at du er tilfreds med den service du har fået hos os, og at vi fik løst "problemet".

Dårlig service!!!!

Min bror og jeg ville give mine forældre et weekendophold i en europæisk storby og fandt en pakkeløsning med fly og hotel via Take Offer. Take Offer gør tydeligt opmærksomt på, at der ikke er 14 dags returret på denne type rejser, da der bliver booket fly...... Det kan jeg sagtens forstå.

Da jeg har købt 2 x et weekendophold i Paris opdager jeg, at turen skal bookes inden vi skal give gaven. Da begge vores forældre stadig arbejder og der er afgang fra Kastrup en fredag, er det umuligt for mig og min bror at booke en weekend.

Jeg skynder mig at tage kontakt til Take Offer, over 24 timer inden tilbuddet udløber, for at fortryde mitkøb. Jeg får besked på, at dette ikke kan lade sig gøre, da det er en pakke løsning med fly og de henviser til deres hjemmeside. Jeg forstår udemærket deres regler vedr. rejser inkl. fly, men da jeg kontaktede dem inden tilbuddet var udløbet, og hermed faktisk også inden købet var en realitet, synes jeg at det er virklig dårlig service at købet ikke kan trækkes tilbage. Købet er jo først en realitet når tilbuddet udløber og der er et vist antal solgte ture...... Og her skal det lige siges, at vi IKKE var afgørende for, om tilbuddet gik igennem.

Min bror og jeg blev derfor nødsaget til at booke en weekend og bare håbe at det var muligt for vores forældre at tage afsted der. Det var det desværre ikke. Min far kan ikke komme med og min mor skal derfor have en anden med på weekendophold.

Gaven der skulle skabe glæde hos vores forældre blev pludselig en irritation og en udgift. Vi skal nu betale 1200 kr. for at få et andet navn på billetten (dette er den billigste løsning), hvilket er et beløb svarende til selve turen.

Jeg synes at det er virkelig dårlig servce, at man ikke kan fortryde købet inden tilbuddet er udløbet og flyet booket. Jeg fortryder i dag, at jeg ikke bare lukkede mit dankort, på den måde havde jeg sluppet for denne dårlige og dyre oplevelse.
Jeg ser ingen grund til denne dårlige service fra Take Offers side!!

Hej Line.

Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på at høre om vores kunders oplevelser. Dog er jeg ked af at høre, at du ikke føler, at du har fået en god behandling hos os.

Proceduren når man køber et tilbud hos os er således, at købet er en realitet når man trykker på ”køb” og dermed har foretaget en bestilling, som bekræftes med en bekræftelsesmail. Herefter genereres værdibeviset umiddelbart efter midnat og opholdet kan nu bookes.

Jeg beklager selvfølgelig, hvis du har misforstået forholdet for, hvornår et køb er en realitet og jeg er naturligvis ked af at læse, at I ikke var opmærksomme på, at bookingfristen var d. 12. december, da dette jo desværre har påvirket jeres situation.

Ift. muligheden for at fortryde, så er der i de fleste tilbud mulighed for at fortryde og få annulleret købet og dermed få refunderet pengene indenfor 14 dage. Dog er det, som du selv nævner, iflg. vores handelsbetingelser ikke muligt at annullere et køb som indeholder fly, hvilket der også var gjort opmærksom på i det specifikke tilbud.

Det er meget sjældent, at vi har en minimumsgrænse på vores tilbud og de tilfælde hvor vi har, vil det være beskrevet i tilbuddet. Dog var der ikke nogen minimumsgrænse i tilbuddet til Paris og du har derfor helt ret i, at I ikke var afgørende for, om tilbuddet blev til noget eller ej.

Ift. prisen på en navneændring er det desværre ikke noget vi har nogen indflydelse på, da det er det pågældende flyselskabs regler som er gældende.

Jeg er ked af, at I føler, at gaven I købte, er blevet til en mindre god oplevelse for jer og at vi ikke har kunnet hjælpe jer bedre, men som sagt har vi nogle handelsbetingelser som vi er nødt til at overholde.

Mvh. Louise

Behalig service, prof.medarbejder

Jeg har bestilt en rejser gennem Take Offer, og jeg kom til at tryk for meget, så ringede jeg næste dagen, hvor jeg forklar til med arbejder om hvad der sket, med det samme rettet fejl og vi fik ting på plads, for sikre jeg vil brug Take Offer fremover, jeg følt mig godt til pas og sikkerhed at handler med dem. Thanx for godt behanling.

Hej Tarek.

Tak for de pæne ord.

Det er dejligt at vide, at du føler dig godt tilpas ved at handle hos :-)

Mvh. Louise

Fantastisk service

Supersøde Nanna hjalp mig, da jeg havde lavet en bommert og bestilt noget forkert.

Hej Lone!

Tak for din anmeldelse. Vi er altid glade for at kunne hjælpe - uanset hvad!

Mvh. Kimie

Professionel og troværdig

Det er altid muligt at få kompetent og yderst venlig hjælp, - både til at bestille, men især også til at afbestille m.v.

Hej Gitte!

Godt at vi både kan hjælpe på den ene eller anden måde :-)

Hold jer fra dem

Jeg har købt en 3 dages tur til Budapest gennem dem med afrejse d. 10 april og har nu fået en mail om at de ikke kan sende os afsted alligevel på de bestilte datoer. De tilbød andre datoer men det hjælper jo ikke noget når vi ikke kan rejse de dage. Når man ringer fralægger de sig et hvert ansvar. De tilbød at refundere pengene men det hjælper jo ikke noget når vi gerne skulle afsted. Nu står vi at skulle bestille en ny rejse der er stedet med 3000 kr.
Virkelig dårlig service.

Hej Johanne!

Jeg kan godt forstå din frustration.

Som vi gør opmærksom på i tilbuddet, er man først sikret de valgte datoer, når man modtager en bekræftelse fra vores samarbejdspartner. Det er naturligvis beklageligt, at det ikke har kunne lade sig gøre, og derfor har de også tilbudt dig nogle alternative afrejsedatoer.
Vi forsøger på ingen måde, at fralægge os noget ansvar, men da ansvaret ift. afrejsedatoerne ligger hos vores samarbejdspartner, er det eneste vi kan gøre, at tilbyde dig at få dine penge tilbage kvit og frit.

Jeg håber på din forståelse, og ønsker dig en god dag.

Kun haft gode oplevelser

Har benyttet mig af Take Offer af tre omgange, alle gange har deres produkter levet fint op til, hvad de har lovet i deres annoncer.

De gange, jeg har haft kontakt til deres serviceafdeling, har der ikke været noget at sætte en finger på.

Hej Lasse!

Tak for de fine ord - det sætter vi rigtig stor pris på.

www.takeoffer.dk Details

Visit Take Offer