Tandlaegernevejlenord reviews

Tandlaegernevejlenord reviews

7.2

Gå trygt til tandlæge Per Holm Vejle Nord

Jeg har i en længere periode været regelmæssig gæst hos tandlæge Per Holm .
Jeg har lidt af tandlægeskræk efter en uheldig episode hos en anden tandlæge,så første gang jeg satte mig i stolen var jeg både nervøs og skeptisk ....
Det blev heldigvis gjort til skamme ,både fordi Per er som han er ,men også fordi personalet er utroligt kompetent og man fornemmer hurtigt at det interne samarbejde fungere.
Jeg fik en lavet en stor behandling der har gjort at jeg nu har et flot tandsæt.
Prisen blev aftalt og den pris holdt 100%.
Jeg havde aldrig troet jeg ville hygge mig med at kommer til Tandlæge ,men sådan gik det faktisk .
Så jeg giver trygt Per Holm Tandlægernevejlenord min bedste anbefalinger .

Pas meget meget på

Jeg kommer tilskade med en tand på arbejdet og Jeg smutter en tur til Per Holm og meddeler at dette er en forsikringssag og har de papire med der skal bruges. Jeg får rykket tanden ud og Per Holm tager sig af papirene. Nogle måneder efter modtager jeg et rykker brev fra Tandlægen, jeg ringer og meddeler dem, at de skal huske at sende papirene til forsikringen. Derefter hører jeg INTET fra dem de næste 2 år.
Jeg skifter i mellem tiden tandlæge da jeg hørte en masse skidt omkring deres arbejde (En i familen har haft mange problemer efter at have gået hos Per Holm og det samme har en bekendt, det har så været til en anden tandlæge og hver fået en ekstra regning på godt 20.000, og den anden er omkring 25.000 for at rette op, og nogle dage efter min nye tandlæge beder om tidliger journal mod tager jeg brev fra deres advokat, hvor de beder om pengene. Jeg får i de 2 år INGEN henvendelser fra Tandlægen Per Holm overhovedet. Og i og med det ER en forsikringssag og der går 2 år uden henvendelser overhovedet, må man vel gå ud fra at alt er i den fineste orden, med næh nej, som sagt 2 år efter, får man et brev direkte fra deres advokat og da jeg ikke synes det er rimeligt, da jeg skal have fundet ud af hvor den er gået i kage, ryger min forsikringssag i inkasso. Ergo ryger der godt 1000kr oven i den regning jeg i forvejen ikke skulle betale men som min forsikring skulle.

Desuden ved min nye tandlæge finder de ud af at det ikke er hele tanden Per Holm har fået ud, så her måtte jeg punge 1000kr fordi man ikke har gjort arbejdet færdigt. Ligeledes har man lavet en "aftale" hvor man så har af påskrevet af man er udeblevet. Klart man er udeblevet når man ikke lige har været med til at indgå den aftale og dermed ikke viste, at man havde en tid.

Lige nu kæmper jeg en kamp for at slippe for dette, det kan simpelthen ikke passe at dette skal foregå så amatøragtigt.

Så har du en forsikrings sag, UNDGÅ for ALT i verden Tandlægerne Vejle nord. Når man så ringer op for at høre hvad i alverden der foregår, bliver man mødt af den ondeste heks. Jeg er ikke meget for at svine folk til, men jeg har gud hjælpe mig aldrig nogensinde oplevet folk opfører sig på den måde i telefonen.

Nu bliver der kørt en sag hos Region Syddanmark, da jeg ikke finder mig i at skal tages sådan i røven bare fordi man skifter tandlæge.
Det er klart at de skal have deres penge, men man burde sgu have service nok i et firma til at give kunden mulighed for at finde ud af hvad der sker når nu det er en forsikringssag og man IKKE høre en skid fra dem i 2 år.

Som sagt bliver der nu kørt en sag fra Region Syddanmark.
et pga måden man bare smider sagen videre, når man i 2 har gået med god tro og troet det hele var i orden
og for det halve arbejde angående tandudtrækningen.
Ligeledes bliver der indledt 2 andre sager, men det finder de jo nok ud af. Dog ikke fra mig.

Fandt også en anden sag fra Tandlægerne vejle nord / per holm http://www.avmintand.dk/blanke/kritik-for-journalfoering-tandlaege-per-holm-jakobsen-autorisationsid-017kb

Is Tandlaegernevejlenord your company?

tandlaegernevejlenord.dk Details

Visit Tandlaegernevejlenord