TANDREJSER ® reviews

TANDREJSER ® reviews

7.2

Nogenlunde god rejse

Min mor og jeg var afsted med tandrejser i efterårsferien 2012, hvilket var en dejlig tur. Min mor er absolut tilfreds med det arbejde, hun fik lavet i munden. Samt at det var rigtig smart med et gratis kort vi fik til bus og tog i Budapest, det blev brugt flittigt!
Det negative jeg kan påpege er tandhotellet Amadeus var slet ikke som forventet, nedslidt, støjende(vi kunne høre vores naboer indtil kl 2 om natten, hvor min mor så fik nok!) og mit sengebetræk var beskidt. :-(
Samt at maden var bestemt ikke god - og menuen som skulle være "dansk" var mere en blanding af både norsk, svensk og dansk.
- Kørsel fra og til mellem lufthavn og hotel var ikke behagelig, ligesom at vores guide ikke var dansk.. Som det ellers fremgår.
Hvis vi havde fået tildelt et andet hotel, Ében som et andet dansk par vi mødte på vejen derhen fik, så havde vi nok været fuldt tilfredse. Dette hotel så ubeklageligt ud!

Men ellers, mange tak for en god tur! Min mor er en glad, smilende dame med sine nye tænder.

Parondontoseoperation samt opsætning af kunstig kæbeknogle - fantastisk behandling

Jeg blev i efteråret behandlet for parodontose hos Kreativ Dental og rider stadig på en bølge af opstemthed og optimisme. Jeg er kun 38 år, men fik for en del år siden konstateret lettere parodontose, og har som følge heraf døjet med det der nu følger i dette kølvand. Pludselig ændrede min tilstand sig til aggressiv parodontose. Min danske tandlæge erklærede blankt, at han ikke havde forstand på parodontose, og kun kunne foreslå tandrodsskylninger med saltvand. Jeg har altid gået til regelmæssig tandpleje 3 gange årligt, og har kun 2 plastfyldninger.

Men nu skulle det være slut – ikke flere eksperimenter - og efter moden overvejelse og en rigtig god snak med Hanne tog jeg af sted til Kreativ Dental. Jeg har fået en ypperlig tandbehandling. 2 rodbehandlinger og både åben og lukket parodontosebehandling med indlagt kunstig kæbeknogle, membran og emdogain som regenerative substanser. Jeg var så angrebet, at parodontologen ikke turde gå direkte til operation af fare for spredning af bakterier til blodbanerne, men måtte behandle over 2 omgange af 3 dages varighed i Budapest.

Service niveauet er i top og Laura den danske tolk en sand perle. Smerter og ubehag... NEJ, ikke mere end hvad en smertestillende painkiller kan tage, og som man får gratis af klinikken.

Min danske tandlæge har taget stingene efter operationen og interesseret fulgt forløbet, og her efter 4 måneder har jeg lige været til tjek igen. Min danske tandlæge er dybt imponeret. Min kæbe og mit tandkød er helet fuldstændig op, og jeg er nu sund og rask igen, også i munden.

Jeg har allerede nu valgt at få endnu et tjek sidst på foråret hos Kreativ Dental - ingen tvivl herom.

Klinikken er en af Europas mest avancerede med kæbekirurg, parodontologer, implantologer, tandlæger og et dentallaboratorie med 29 tandteknikere. I alt ca. 60 højtuddannede fagpersonale.

Mange hilsner
Susan Pedersen

Min bedste oplevelse til dato

Har nu besøgt KD i Budapest 2 gange, for at i alt få lavet porcelænskroner. Hanne fra tandrejser.dk gør en enestående indsats for at alt kører på skinner fra du lander i Budapest. I ankomsthallen står chaufføren fra KD klar til at bringe dig til hotellet. Når du ankommer til hotellet får man udleveret et kort til dig selv og din ledsager, som giver fri transport i hele Budapest med såvel bus, metro og sporvogn. (super fin service). Samtidigt oplyser chaufføren dig om hvornår du skal møde på klinikkken til din første undersøgelse. Jeg fik taget et panorama røngentbillede som både viser ens tænder, samt kæbepartiet, således at intet er skjult under dine tænder. (hos min egen tandlæge i Danmark benyttes små røngent billeder) Dernæst fik jeg et behandlingstilbud (på dansk) hvor alt var specificeret ud, også med priser. Behandlingstilbudet skulle underskrives af mig hvis jeg var enig i planen, hvilket jeg var da tandlægen kom frem til det samme som min tandlæge i Danmark, og efterfølgende skrev tandlægen under på at han ikke lavede arbejde på mine tænder ud over det som var aftalt i behandlingstilbudet. Jeg har været af sted 2 gange 11 dage og har med hånden på hjertet ikke oplevet smerte i forbindelse med behandlingen og jeg er normalt ikke for stolt af at skulle have ordnet mine tænder. Jeg har oplevet Budapest skønhed både vinter (december 2005) og forsommer (maj 2008) og må sige at byen totalt har slået fødderne væk under mig, sidde ved Donau og spise eller bare nyde et glas vin, tage i kurbadene hvor vandet udendørs er 38 grader, nyde livet på en af Budapest's skønne caffeer. Jeg rejser til Budapest igen 19 marts for at få et gratis tandeftersyn og nyde 4 dejlige dage med min kone. Til alle som gerne vil have lavet deres tænder på en yderst proffesionel og kompetent måde til særdeles billige penge, kan jeg på det allervarmeste anbefale Tandrejser.dk og Kreativ dental. NB: Min egen tandlæge i Danmark har over for mig rost det kronearbejde jeg har fået lavet i Budapest, så alt tandarbejde jeg skal have fortaget freemover kommer til at foregå i Budapest hos Kreativ dental.
De bedste hilsner
Kim Friis Jensen

Europas bedste til tænder

Tandrejser.dk og Kreativ Dental har en unik indlevelsesevne, det er en flot flot klinik med meget serviceorienteret personale og fantastisk dygtige tandlæger. Samtidig til priser, der er meget lavere end i Danmark. Alt i alt en klar anbefaling til store tandarbejder.

TANDREJSER ® Details

Hold tandferie og spar 50-80% på tandbehandling. Priser og behandlingstilbud www.tandrejser.dk.

Visit TANDREJSER ®

Write to: info@tandrejser.dk