Tante Lilla reviews

Tante Lilla reviews

5.0

Tante Lilla er flot!

Vi har handlet en del gange hos Tante Lilla - og vi kan ikke la alle disse anmeldelser stå uimotsagt! For vi oplever Tante Lilla som en flot, farverig og oprigtig dame, som lever og ånder for gamle ting, og som via sit store netværk har klaret at samle masser af flotte ting, som vi andre bare må ha'!

Så kom der dessverre alvorlig sygdom ind i billedet- vi ved ikke hvordan det er gået med Tante Lilla op i alt dette, men jeg reagerer på det stærkeste, når ingen af de negative anmeldelser på denne side på denne side "godtar" at alvorlig sygdom selvfølgelig også vil præge kapaciteten for øvrig. Man skulle ikke tro at I som skriver disse negative anmeldelser har haft større ufordringer i livet end influenza!?! Dette er smagløst! Så gå da hellere på Ikea og køb alle samlebåndsprodukterne som findes der!
Hvis man bevæger sig ind i den verden af gamle ting som Tante Lilla representerer, så hører det med en grad af købmandsånd, en gammeldags god handel, et stort hjerte - og det er gerne folk som har prøvet lidt af hvert i livet, som man finder i dette flotte miljø. Og her finder man da Tante Lilla som den flotte dame hun er!

Jeg vil gerne anbefale Tante Lilla på det stærkeste - jeg håber ikke sygdommen har gjort det nødvendig at slutte med den flotte butik!??? Uanset: til Jer som tillader Jer at udlevere Jeres kritik her på disse sider, hvor modparten vanskelig kan forsvare sig: Så gå dog til Ikea!! Og lad os andre slippe for alle de sure opstød på net!

Ingen kontakt og ingen levering efter betaling

Ultimo november havde jeg kontakt med Vinni fra Tante-Lilla, som lovede mig at male en grå skænk hvid samt flytte en hylde og også lovede at jeg kunne få skænken umiddelbart efter den 6. december 2010, hvor jeg kom hjem fra min ferie i udlandet.
Efter den 6. december har jeg dagligt uden held at kontakte Vinni/Tante-Lilla pr. telefon og til dels pr. mail. Jeg frygter, at mine penge er tabt - men jeg giver ikke op. Vinni fortalte mig dog, at hun var syg og derfor ikke var så aktiv - så jeg håber, at hun bliver rask og får sendt min skænk (over 2000 kr.).
Jeg venter og bliver mere og mere utålmodig.
Mit råd er derfor køb ikke varer hos Tante-Lilla.
KH Katrine

ROS....

Jeg har flere gange handlet hos Tante-lilla og er meget tilfreds med de ting jeg har modtaget. De har levet op til mine forventninger og har været i rigtig fin stand. Jeg har hurtig modtaget mine vare, efter at pengene er gået ind på deres konto:):)
Da jeg købte min lille komode blev den sat af på den forkerte adresse sammen med et andet møbel, men fik kontakt med Tante-lilla både på mail og via telefon den pågældende aften. Vi fandt en løsning på det og jeg blev behandlet rigtig godt:):)Ingen tvil om den komode, er mit bedste køb:):):)
Jeg har kun været tilfreds og kan sagtens finde på at handle der igen, har kun ros:):):)
Lige en lille ting: som en skrev, kunne man betale med dankort ville det være skønt og nemmere:):):)

Ekstrem dårlig service

Efter indbetaling af penge er det næsten umuligt at opnå kontakt, når man endelig kommer igennem bliver man behandlet dårligt og ubehøvlet.
Vi fik at vide at Tanle-Lilla ikke ville handle med os, ville tilbagebetale vores penge, efter langt tovtrækkeri modtog vi pludselig den bestilte varer.
Vi handler aldrig mere hos Tante-Lilla og vil anbefale andre heller ikke at gøre det.
Miss found this review useful

Reply from Tante Lilla

Det er dog den mest uretfærdige anmeldelse til dato.

Thorbjørns kæreste bestiller den 3/5 2010 et bord i vores webshop, hun afkrydser, at bordet skal sendes med Post Danmark til en pakkeportopris på 75,- kr.
Pengene er på vores konto den 5/5-2010. Nogle dage efter ringer hun og spørger hvor bordet bliver af, hun får det svar at vi gerne prøver at sende det med GLS, da pakken er for stor til, at Post Danmark vil tage den. Vi anbefaler dog, at hun betaler de 400,- kr. det koster i fragt at få det sendt fra Jylland til Sjælland med fragtmand, da det vil sikre at bordet når frem i ordentlig stand. Hun oplyser, at bordet er bestilt for hendes mor, hvorfor hun må tale med hende inden hun kan tage stilling til dette, der går adskillige dage inden hun vender tilbage og oplyser at de vil overføre de resterende 325,- kr. til vores konto, således at bordet kan sendes med fragtmand.
Dagene går, pengene bliver ikke overført, vi sender en mail - som vi aldrig får svar på - for at høre om beløbet snart overføres, så vi kan sende bordet, men altså ingen svar.
Pludselig ringer hun og uden først at præsentere sig, så begynder hun at råbe om hvor det bord bliver af, vi svarer at vi endnu ikke har modtaget de 325,- kr. hvilket hun i meget vrede vendinger påstår at hendes kæreste har sørget for...for lang tid siden, vi
bliver beskyldt for, at være fyldt med løgn. Hun vender ikke tilbage og pludselig den 29/5-2010 så var de 325,- på vores konto - vi tjekker ikke kontoen hver dag, så der går et par dage og pludselig er hun i telefonen igen, uden at præsentere sig, råber hun, hvor det bord bliver af, det er ganske umuligt at få et ord indført.
Pludselig ringer hele familien, mor, datter og Thorbjørn og beskylder os for, at de nok aldrig får deres bord....de har jo læst anmeldelserne her på siden....
SJOVT NOK KUN DE DÅRLIGE :-) denne side får virkelig folk til at gå i selvsving.
Da vi ikke syntes vi ville stå model til disse beskyldninger og for at berolige (det var fredag eftermiddag og bordet kunne umuligt afsendes før mandag) "hele flokken" bad vi om at få et kontonr. inden kl. 20 således at de ville kunne se pengene på deres konto allerede lørdag i stedet for at vente til tirsdag med at se bordet. MEN til trods for at vi bad om kontonr. i telefonen, pr. sms OG mail, så fik vi det ikke fredag.
Tirsdag sendte vi så bordet.
Vi synes virkelig vi har gjort alt hvad vi kunne i denne sag.

Vare betalt men ikke leveret!

Igen, desværre..
Betalte en vare for knap en måned siden som jeg endnu ikke har modtaget. Jeg har bedt firmaet annullere min ordre og tilbagebetale pengene men har efter adskillige forsøg på kontakt på mail og tlf ikke fået nogen respons. Jeg har handlet med firmaet før for et par år siden uden problemer og står helt uforstående overfor denne behandling. Jeg ville som mange andre ønske jeg havde set disse oplysninger og er parat til at gå videre med sagen.

KOMMENTAR SVAR
1. Min ordre er fra den 28.4 hvor firmaet lover afsendelse dagen efter - den er afsendt 20.5 altså 3 uger senere og uden nogen form for information - dette er helt uacceptabelt.
2. Jeg kan nu se udfra pakkenummeret se at den befinder sig på et postkontor i Vanløse, hvorfor jeg må konkludere at firmaet har sendt til min gamle adresse - jeg bor på Frederiksberg, den korrekte adresse er anført på jeres ordrebekræftelse.
3. 10 dage efter ordreafgivelse annullerer jeg min ordre og beder om pengene retur - denne og alle andre henvendelser har I valgt at ignorere til jeg laver denne anmeldelse.
På baggrund af ovenstående agter jeg ikke at afhente pakken i Vanløse hvorfor I venligst bedes lade handlen gå tilbage når pakken sendes retur.

KOMMENTAR 2
1. Bemærk venligst at jeg ikke anfører denne grund i min anmeldse. Jeg skriver blot jeg har bedt om en annullering.
Men det er helt korrekt. Jeg stod med et sygt dyr som ville kræve længere tids behandling men jeg skriver først da jeg stadig efter 10 dage ikke har modtaget varen og lægger op til at handlen tilbageføres da jeg ikke formoder varen afsendt. Jeg vælger denne tilgang fremfor en beklagende tone og for appellere til en løsning idet I, underforstået, måtte være interesseret eftersom I ikke har kunnet leve op til den levering jeg blev lovet. Det ændrer dog alt sammen ikke på at I ikke besvarer denne mail eller de tre andre jeg har sendt samt mine telefonopkald og at varen først afsendes efter 3 uger.
2. Mht adresse har jeg også ændret ellers ville den jo ikke fremgå korrekt af ordrebekræftelse både som modtager og betaleradresse.
Nu der tilsyneladene endelig er tovejskommunikation kan vi måske finde en løsning?

Reply from Tante Lilla

Det er nok Post Danmark du skal anmelde - din vare er afsendt den 20/5 2010 med følgende pakkenr. 0755 643 758 1 DK.

Nu ville det være på sin plads at være ærlig, når du vælger at anmelde nogen på denne side. Efter en gennemgang af gamle mails, kan vi jo konstatere at grunden til, at du på et tidspunkt har valgt at anullere din ordre IKKE er på grund af sen levering, men alene fordi du ikke havde råd til den bestilte vare, hvilket du jo direkte har skrevet til os, jeg skal beklage at dine mails er blevet overset. Men bliver du ved at påstå noget andet på denne side, så sætter vi kopi af dine mails ind her på siden.
Hvis du ikke længere bor på den adresse, hvorfor har du så ikke slettet den i vores system???

God kontakt og hurtig levering.

Jeg kontaktede tante Lilla en eftermiddag, ang. køb af bord og 4 stole.
Sikken venlighed jeg mødte :o)... Møblerne blev leveret samme aften, hold da op det var flot. Varerne svarede fuld ud til billed og beskrivelse. Det viste sig så, at der var 6 stole til bordet, hvorved jeg så fik 2 stole oven i handlen.
Selvfølgelig har jeg fuld forståelse for dem der bliver skuffet over svigtende aftaler, men vil da også lige nævne at det ikke er generelt.

Møbler betalt men ikke leveret.

Bestilte møbler og 2 karlekammer senge hos Tante-Lilla d. 25.01.2010, betalte samlet beløb kr. 11.500,- dette incl. maling af et bord og levering. Aftalte at jeg skulle vende tilbage når tingene skulle leveres, da der er tale om ting til et fritidshus. Aftalte d. 17.03.2010 at møbler ville blive leveret d.24.03.2010 med vognmand som Lilla ville kontakte. Vognmand ville ringe 2 timer før han kom. Der ringede ingen vognmand og der kom ingen. Ringede til Lilla flere gange forgæves ingen ringede tilbage. Intet hørt siden. Har lagt flere beskeder på tlf til Lilla og har skrevet mail d. 26.03.2010 at de skulle kontakte mig da ingen møbler eller vognmand kom. Butik er i øjeblikket lukket på grund af sygdom. Man kan stadigvæk ikke komme i kontakt med Lilla. Det er ikke en fin måde at føre butik på.

Sengene kan ikke samles og ingen kontakt

Jeg blev i forgårs, to måneder efter første kontaktforsøg, kontaktet af tante-lille, og hun leverede de rigtige sidestykkerne til sengene den samme aften! Jeg var desværre nød til at klage hos forbrugerstyrelsen først.

Virksomhedsejeren døjer af en sygdom, om jeg forstod henne ret, og hade akut taget in på sygehuset. Det er synd for hende, men jeg synes hun skule ordne med nogen type af back up, så at det ikke går ud over kunderne, hvis det ville ske igen. Hvis hun gør det, samt gør kortbetaling mulig, tror jeg nok at det ville blive flere af de høje karaktererne her på siden.
_____________________________________________________
Jeg hade kikket efter de to skønne børnesenge en lang tid, og i februar bestilte jeg dem via hjemmesiden og betalte med overførsel. To uger senere spurgte jeg efter en bekræftelse på, at de modtaget pengene, og jeg ville gerne få at vide hvornår levering var planlagt. Jeg fik straks svar og hun leverede selv sengene lige efter den 3. marts. Jeg var meget glad for købet og blev godt bemødt. Jeg hade en rigtigt god fornemmelse af handlen.

Sengene består af gavle og sidestykker, og jeg prøvede at samle dem. Men jeg kunde ikke finde ud af det, då de ikke passer sammen. Jeg sende et email to dage senere, og spurgte om sidestykkerne virkelig var de, som hørte til. Ingen svar. Jeg ringede uden fremgang og lagde beskeder. Jeg sende også sms uden held. Jeg kunde stadigt ikke tro at jeg var snydt, hun var jo så hyggelig. Ventede bare på en god forklaring og at vi ville finde en løsning.

Den 17. marts skriver jeg, at jeg fortryder købet, hvis vi ikke fandt en løsning. Ikke noget svar, og derfor ville jeg jo heller ikke tilbagelevere dem.

Jeg ringede og skrev nogle flere email og troede også med at vende mig til forbrugerstyrelsen, og det vil jeg gøre nu.

Nu står jeg her 7 uger senere, ca 1.800 kr. fattigere og med to ubrugelige senge.

Jeg har lært, at altid google en netbutik, før jeg lægger en ordre. Og jeg vil ikke stole på at kunne betale med overførsel igen.

roblemer med leveringen igen

ja havde jeg da bare set disse anmeldelser inden at jeg bestilte varen.
Jeg var meget positiv overrasket, da jeg bestilte min vare, hvor hurtig hun reageret på min mail, men på det tidspunkt havde hun jo heller ikke fået pengene endnu.
Hun lovede mig så, at jeg ville få leveret min skænk onsdag og jeg gik hjemme hele onsdag og ventede, jeg turde ikke engang at tage et bad, for hvis nu fragtmanden kom imens, det ville jeg ikke risikere, jeg havde virkelig glædet mig til at få den skænk.
Om morgenen skrev jeg en sms til hende hvor jeg spurgte om ca tidspunkt for levering og om fragtmanden ville ringe inden at han kom eller hvad, men fik intet svar, så ringede jeg igen - stadig ingen der svarede. Derefter lagde jeg en besked på hendes telefonsvarer - stadig intet svar. Min skænk kom aldrig. Dagen efter ringede jeg igen og skrev nogle mails, stadigvæk i en ordentelig tone, det kunne jo være at hun var alvorlig syg eller lign. Så var jeg inde på internettet og opdagede disse 7 anmeldelser og så syntes jeg bestemt ikke det var sjovt mere. Jeg har nu truet med at anmelde hende til politiet, hvis jeg ikke har modtaget mine penge eller min skænk inden på mandag. Af skade bliver man klog, det er sidste gang jeg overfører penge for en varer jeg ikke har modtaget. Jeg er helt sikker på at hun skriver en søforklaring om hvorfor jeg ikke har modtaget denne varer, men uanset om man er taget på ferie eller er syg, så har man altså nogle forpligtelser overfor sine kunder, når man har en virksomhed. Jeg syntes det er møgirriterende at bruge så meget tid og spekulationer på sådan noget som dette og at gå hjemme en hel dag og vente på en skænk som aldrig kommer, det er min tid for dyrebar til.

Jeg har nu knap en måned senere modtaget min fine skænk.

Ingen kontakt!!

Vi har nu fået vores penge retur.
Ville ønske, at Tante Lilla havde oplyst os om deres ferieplaner. Selvfølgelig ikke på hjemmesiden, men via mail.

Vi har for ca. 2 uger siden bestilt et tæppe hos Tante Lilla. dk.
Vi har overført penge og har siden intet hørt efter flere kontaktforsøg både via mail og telefon.
Vi har lagt beskeder på telefonsvareren, men uden held!
Jeg ville ønske, at jeg have set disse anmeldelser før jeg bestilte!!
Jeg kan vist godt skyde en hvid pil efter det fine svenske kludetæppe, jeg ville have til min datters værelse!!
Surt!

Til Mia Jørgensen,

vi har tilladt os at holde ferie - og inden der kommer gode råd om, at oplyse det på vores hjemmeside - så frarådes alle med netbutikker at oplyse den slags på vores webshop, da det er det samme som at invitere til indbrud.
Mia, hvordan kan du udtale dig så kraftigt om vores butik, som der står i højre margin, her
på Trust Pilot, så anbefales det altid at forholde sig kritisk til denne slags "indhold".
En sag/historie har ALTID 2 sider.
Du sender os selvfølgelig blot dit kontonr. så returneres dine penge, vi ønsker ikke du skal handle et sted du har så ringe tillid til.
Tante-Lilla.dk

Virkelig dårlig behandling af kunder

Jeg bestilte i slutningen af november et skab hos Tante-lilla.dk, og blev lovet levering lørdagen efter. Jeg overførte pengene, og efter det var firmaet nærmest ikke til at komme i kontakt med.

Jeg prøvede at få et ca. tidspunkt, så jeg kunne få hjælp til at bære det op og samle det, men de reagerede ikke, på trods af jeg lagde flere beskeder på telefonsvarer, sms og mail.
På selve dagen får jeg så pludselig en mail om at de er syge og desværre må rykke en uge.
Jeg accepterede men påpegede at det ville have været rart med info lidt før.

I løbet af ugen op til næste lovede levering forsøger jeg igen at kontakte tante-lilla.dk, men heller ikke denne gang svarer de.
Jeg bliver så hjemme hele lørdagen for at vente, men igen intet skab!!!
Sent på aftenen den lørdag sender jeg så en mail hvori jeg gør opmærksom på jeg er meget utilfreds med behandlingen, samt gerne vil annullere min ordre og have mine penge retur jvf. mine rettigheder som forbruger.

Jeg giver dem en frist på en uge, hvorefter jeg vil kontakte forbrugerråd og advokat.
Dette kan de sjovt nok godt svare på, og jeg får en mail hvor de siger der har været en fragtmand, og de ikke kan forstå skabet ikke er leveret. Der kom INGEN fragtmand til min adresse på den lovede leveringsdag.
Og jeg får en småsur kommentar med på vejen med at jeg ikke behøver at true dem, og jeg nok skal få mine penge.
Men ens tillid til et firma der ikke er kontaktbart kan altså ligge på et meget lille sted.

Jeg skriver så til dem nogle dage senere og beder dem om at bekræfte mine penge er på vej. Dette får jeg svar på, at pengene vil være på min konto onsdag.
Det var de ikke!!

Torsdag skriver jeg igen en mail, hvori jeg fortæller at jeg ikke har modtaget mine penge endnu. Denne er stadig ubesvaret!

Jeg har efterfølgende fået en advokat til at skrive dem et brev for at klare tingene uden stævning. Men hende har de heller ikke svaret, ej heller tager de telefonen.

Jeg går derfor nu videre med at stævne dem i retten, og har oprettet en sag hos forbrugerrådet også.

Det er rystende, at man skal behandles på den måde, jeg har aldrig været ude for noget lignende.

Hvis de ikke leverer varen, må de betale mig mine penge tilbage!

Jeg vil bestemt ikke anbefale at nogen handler med dette firma!

Og det er ikke kun mig der har dårlige oplevelser med tante-lilla kan jeg se ud af anmeldelserne her på trustpilot.

Til Anja,
vi havde egentlig besluttet ikke at kommentere her på siden, men da din fremstilling af sagen ikke er helt i overenstemmelse med vores opfattels, de faktiske forhold/beviselige ting samt det faktum at du for længst har modtaget dine penge retur - ganske uden at oplyse det her på sitet, så ser vi os desværre nødsaget til at kommentere alligevel.
Det er ganske korrekt at vi var ramt af sygdom, at vi måtte aflyse levering den første lørdag, efterfølgende blev skabet afsendt med fragtfirma, fragtfirmaet nåede ikke
at levere fredag, men ville levere det mandag. Anja blev imidlertid så rasende over ikke at modtage sit skab lørdag, at hun skrev at hun på ingen måde længere ønskede det bestilte skab. Skabet kom efter mange forviklinger tilbage til os - denne fragt frem og tilbage kostede Tante-Lilla.dk 900,- kr. som vi valgte ikke at fakturere Anja for, hun fik hele det beløb hun havde betalt tilbage inkl. de 300,- hun havde betalt for fragt.

Når man kan ytre sin utilfredshed her på siden i så grove vendinger som der her er tale om, så ville det da være på sin plads, ligeledes at offentliggøre, at man rent faktisk ikke blev snydt.
Vi har INGEN sager hos forbrugerrådet - vi kan anbefale også at bruge Firmatjek.dk.

Har handlet hos tante lilla 4 gange og er vældig godt tilfreds

Det er tilfældigt, at jeg opdagede de noget lunkne anmeldelser af Tante
Lilla. Jeg har handlet der 4 gange iløbet af de sidste par år, og har absolut intet at udsætte på svartider, levering og varer. Jo det er irriterende, at man ikke kan betale med kreditkort (og det er der altså mange andre steder med gamle sager man ikke kan), derfor giver jeg kun 4 stjerner, resten er til et 5-tal. Jeg har "generet" Tante Lilla mange gange med spørgsmål om mål, varens tilstand mm, og har altid fået hurtigt svar. Når jeg har bestilt varer til levering i mit sommerhus i Midtjylland har varerne stået der når jeg kom. Glas og porcelæn har været forsvarligt pakket, alt har været i orden og som aftalt.
Så mange var ordene, syntes bare at de andre bedømmelser giver et noget lunkent billede som jeg ikke er enig i. jJeg handler der gerne - og sikkert snart igen.

Til Charlotte,

tusind tak, det varmer.
Vi håber blot at de der læser disse anmeldelser husker på, at det er de utilfredse kunder der finder vej hertil, de glade og tilfredse kunder....ja, de er jo bare glade.

På vej mod konkurs?

Jeg havde bestilt lidt varer på den ellers fine side. Jeg må indrømme at jeg var lidt lunken ved at skulle overføre pengene til en bankkonto, men jeg gjorde det dog allivevel.
Efter noget tid, begynder jeg at rykke for varerne. Jeg har ringet flere gange, uden at telefonen blev taget. Lagt beskeder på telefonsvareren, skrevet mange mails og rykket for et svar, men jeg hører intet. Det skal siges at tonen fra mig igennem hele forløbet har været høflig, dog med en stigende irritation.
Det fortæller mig at enten er Tante Lilla på vej mod konkurs eller også er kundeservice og levering af varer ukendte begreber for firmaet. Uanset hvad grunden er, så spår jeg en begrænset levetid for dette firma. Det er jo ikke en måde at drive forretning på.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det hjælper åbenbart at råbe højt og kritisere offentligt. Tante Lilla har kontaktet mig og meddelt mig, at hun ikke er ved at gå konkurs. Men der er så meget andet i vejen osv.
Jeg synes stadig ikke at dette er en måde at drive virksomhed på. Hvis bare jeg var blevet oplyst om årsagen til den manglende levering i starten af forløbet, så havde firmaet fået en helt anden karakter.
Jeg er blevet lovet pengene tilbage, så det er da positivt.

Jfr. Tante Lillas svar på tiltale nedenunder. Så vil jeg endnu en gang opfordre Tante Lilla til at tage på kundeplejekursus eller i det mindste tage telefonen. ;-)

Til Lene B,

ja, hvor får du det fra - tænk at skrive en overskrift som denne, er det noget du ved noget som helst om...nej, det er/var det ikke - og vi er her da endnu :-). Vi valgte at betale Lene B. hendes penge retur til trods for, at hun egentlig gerne ville have sin vare, men efter en del meget direkte ondskabsfulde mails fra hendes side, så mente vi det var bedst, helt at ophæve handlen, da vi ikke syntes hun skulle handle et sted hun havde så ringe tillid til og meninger om.

Pakken kom i dag

Det er godt jeg nu kan sige, at varerne er kommet !!
... de er forsvarligt pakket ind og næsten som jeg
troede, de ville være, ud fra billedet :)...er tilfreds !
Glad for at det gik sådan !

Fremragende behandling

Efter anmeldelse af Tante-Lilla, havde jeg min tvivl om at pengeoverføre et beløb for et skab, sådan uden videre, og man kan altså ikke betale på andre måder.
Så jeg måtte lede efter et andet skab. Men da jeg ikke kunne slå det skønne skab ud af hovedet, kontaktede jeg Tante Lilla igen. Så aftalen blev at jeg ville komme til Jylland og hente skabet, fordi der først blev fragtet til Sjælland igen, om nogle uger.
Så det kostede mig forholdsmæssigt dyrt, ikke at kunne betale på en sikrere måde.
Jeg tog til Jylland, og skabet levede fuldt ud op til billederne på hjemmesiden. Jeg fik den bedste service, stor hjælp med at sikre skabet, stropperne fik jeg, da jeg kun havde et tov med til traileren. Ekstra maling mm. det var en meget positiv oplevelse, virkelig søde mennesker.
Jeg kom HELT hjem med mit skab som jeg er vildt glad for. Kan virkelig anbefale Tante-Lilla.
Grunden til stjernerne ikke er 5, er ønsket om betaling med kreditkort.
Tina

Til Tina,

tak for den søde anmeldelse, du er bestemt en kunde vi ikke glemmer, sikken en lang tur at køre, men hvad gør man ikke for det HELT rigtige gamle møbel :-)

Tante-Lilla.dk

Yder ikke den service der loves.

Efter at have fundet nogle ting på tante-lilla.dk og et par rare mails omkring disse, overførte jeg det beløb jeg havde bestilt vare for. Der blev sendt en mail til mig, som køber, om at varene ville blive sendt den efterfølgende tirsdag. Da varene ikke dukker op og jeg på min brugerkonto kunne se at tingene stadig ikke var sendt kontaktede jeg tante-lilla.dk via mail og telefon indtil flere gange uden svar. Jeg tilbyder i disse mails flere muligheder for at løse problemet og bestiller ved samme lejlighed flere ting som jeg sætter til afhentning og tilbyder at hente de forrige bestilte ting ved samme lejlighed. Jeg foreslår en weekeden og spørge om lørdag eller søndag før middag vil passe sælgerne, men modtager aldrig et svar. Jeg tager derfor op til tante-lilla.dk den nævnte søndag, unden der er nogen hjemme.
Sender er efte en mail til tante-lilla.dk og gør opmærksom på at hvis jeg ikke inden den efterfølgende søndag havde modtaget de bestilte vare eller mine penge ville sagen blive vidergivet til politiet. Her efter går der to dage hvor efter jeg modtager en meget grov og ubehøvlet mail fra tante-lilla.dk om at varene nu er sendt og at grunde til at der er gået så lang tid er at hun er meget syg. Denne oplysning er på intet tidligere tidspunkt givet mig. Da jeg efter en månede endelig modtagere varene er flere af disse knuste og efter at have talt med post danmark har jeg fået besked på at kontakte tante-lilla.dk da de ikke mener der kan være tale om en fejl fra deres side, pakken bære nemlig ingen synlige skader af nogen art. Jeg har ikke kontaktet tante-lilla.dk da jeg ikke orker at bruge mere tid på det, men jeg synes ikke det er en heldig oplevelse jeg har haft med denne sælger og håber ikke andre skal opleve denne behandling. Der kan være tale om et enkelt tilfælde, der vikrelig skyldes sygdom, det er ikke helt til at vide, ikke desto mindre synes jeg ikke jeg er blevet behandlet på sådan en måde som jeg har krav på.

Til Anna Grethe,

nu var det således at du bestilte dine varer ad flere omgange, vi havde vist til sidst 3 eller 4 fakturaer, vi ville så sende det samlet, hvorfor afsending blev udskudt med hver ny bestilling. Alligevel havde vi en for langsom levering, hvilket vi beklager, men du fik svar på mail om, at der ville være en her til at udlevere varer både til dig og andre kunder lørdag, alligevel valgte du at møde op søndag, hvor der ikke var nogen til at udlevere.
Efterfølgende blev alle dine varer pakket ekstra godt, da der var mange glasvarer.
Vi valgte at sende din pakke som "FORSIGTIG" hvilket var meget dyrt da det var en meget tung kasse, dette gjorde vi på trods af, at du ikke havde betalt for en "Forsigtig" forsendelse. Det betyder naturligvis, at er der noget der er gået i stykker, så skal Post Danmark erstatte det.
Ønskes der bevis for denne forsendelse, så finder vi den gerne frem fra vores regnskab.

Tante Lilla Details

Tante-lilla.dk : - Porcelæn Drikkeglas GAMLE MØBLER Glas Køkkenting GAMMEL LINNED Spejle Dåser Billeder & Rammer Lamper/Lysestager Diverse Aluminia porcelæn Bing & Grøndahl Jul Emalje Hylder/knage m.v. Kurve Gamle ugeblade m.m. Figurer Sølvplet/Sølv Engelsk fajance VILLEROY & BOCH GAMLE POSTKORT M.M. LYNGBY - DANILD SVENSKE TÆPPER k

Visit Tante Lilla

We live here: Gammelholmvej 15