Tante-t reviews

Tante-t reviews

7.5

God side hvis der ikke er nogle problemer.

02.04.2013 bestilte jeg noget te, og da jeg havde bestilt fra dem før uden problemer, regnede jeg med at det ville gå på samme måde igen.
Efter en serie af uheld fra post DK's side, hvor det ender med at pakken bliver sendt tilbage til Tante-t grundet post DK's inkompetence, Tante-T sender så pakken igen hvor den bare forsvinder.
Pakken (sendt uden tracking nummer) blev efterlyst, men ikke fundet, og jeg kan så bare konstatere at Tante-t og post danmark har fået deres penge og jeg sidder tilbage med ingenting.

ADVARSEL!!!!!!

Denne the er stærkt vanedannende.. Det er svært at lade være med at drikke 2-3 kander om dagen...

Når det så er sagt- vil jeg stærkt anbefale Cool mint, Kamille mynte, og Sanders lakridsthe..! Hold nu helt op! :D

Hurtig levering og super kager ;o)

Var forbi Viktoriagade og købe nogle forskellige theer. Super betjening og god viden om de forskellige theer (Skulle have en uden garvesyre - hvilket blev efterlevet uden at skulle tænke over det, super produktkendskab).

Kagerne er helt for sig selv - skal opleves!

Da vi var kommet hjem, var vi inde på hjemmesiden, hvor vi ønskede noget kaffe.
Nethandlen var lige efter bogen.

Alt i alt en super oplevelse, dejligt koncept og noget som helt klart kan anbefales.

Altid god service

Denne anmeldelse bygger på generelle erfaringer med virksomheden gennem flere år. Jeg synes altid, der ydes en god service, og theerne er i høj kvalitet.

Lækker The og delikatesser, nogle gange lang leveringstid.

Som Københavner, der er flyttet på landet, er Tantens webshop her fantastisk når nu jeg ikke længere kan frekventere selve butikken på Vesterbro, som jeg er fan af. Er vild med deres The og delikatesser, har dog prøvet en gang, ud af to bestillinger, at leveringstiden var uforholdsmæssig lang taget i betragtning af ordrens format.

Skøn oplevelse

Uhm,har lige modtaget en duftende pakke fyldt med lækker te (og lidt kaffe) - helt som jeg havde bestilt det.

Nemt at bestille, hurtig og fejlfri levering...i pakken var alt hvad jeg havde bestilt, og desuden et lille stykker lækker chokolade som ekstra bonus :-)

Er en meget tilfreds kunde.

Superservice

Altid hurtig levering, og skulle der ske en fejl bliver den omgående rettet. Kan kun anbefale Tante T - både i Kødbyen, i Viktoriagade og på nettet!

:-) Sissel

god bedre bedst

Super dejlig butik, både den fysiske men også webbutikken. Rimelige priser for rigtig god kvalitet. Smag endelig deres Rooibos med vanilje, som en drøm.
Butikken er utrolig god betjening, super produkter, feks deres boller med ost. Alt er hjemmelavet. UHM.
Webbutikken har et pænt udvalg og er godt opbygget, nemt at navigere. 1-2 dages leveringstid og normalt med små overraskelser i pakken. Denne gang chokolade og grøn kvædete (som smagte fortræffelig, den bestiller jeg næste gang).

Hurtig levering og hygge

Dejligt hjemmeside, nem at bruge og så kommer ens bestilling hurtigt. Dog er mine katte allemest glade for den sorn der er om pakken og nogle gange bliver den leget med til den ikke er længere end 10 cm, men så kan man jo bare bestille noget mere te.
Tak for en god hjemmeside.

Is Tante-t your company?

Visit Tante-t