Tastecity reviews

Tastecity reviews

8.0

Fin service - fornuftige priser, god kvalitet og hurtig levering

Jeg giver hermed min varmeste anbefaling - jeg har flere gange handlet hos tastecity og har hvergang fået en super god service...hurtig og korrekt leverance + besked ved evt. ændringer - kvaliteten af det leverede har været fremragende og betjeningen venlig og effektiv.

Gode oplevelser

Har flere gange handlet med tastecity og der har ikke været problemer. Er der en vare der ikke passer i størrelse bliver den uden problemer byttet eller pengene kommer retur.
Hurtig levering.

God oplevelse

Jeg har kun roser til overs for firmaet. Jeg bestilte varer om tirsdagen og allerede torsdag var de her med posten - undtaget enkelte ting som var udsolgte - men det sker jo alle steder. Varerne svarede nøjagtig til det jeg regnede med at have bestilt. Så 5 stjerner herfra

Får ikke tilgodehavende retur

Jeg har returneret betalte varer d. 23. februar 2009 og her d. 25. marts 2009 har jeg stadigvæk ikke modtaget mit tilgodehavende.
Jeg har mailet og ringet til indehaveren, men hun vender ikke tilbage.
Der er åbenlyst tale om fusk, når hun hverken vil tilbagebetale eller svare på mine henvendelser.

ca. 1 år efter – altså marts 2010 modtager jeg en mail fra Tastecity, hvor de fortæller om deres nye tiltag med tøj o.s.v. Jeg benytter lige chancen til endnu en gang at gøre dem opmærksom på den elendige kundeservice – og der sidder åbenbart et fornuftigt menneske i den anden ende, for hun handler på mailen – og jeg har nu fået mine penge retur.

Min opfordring til andre internet-kunder - LAD VÆRE MED AT HANDLE HOS TASTECITY.

www.tastecity.dk Details

Visit Tastecity