Tatocar reviews

Tatocar reviews

8.5

Super webshop som helt klart kan abefales

Bestilte et nyt sæt nummerplade holdere til min bil, og her er Tatocar klart at fortrække af flere grunde.!

1: Du kan få mere end blot 35 bogstaver, skulle bruge lidt flere da teksten var "BeregnBmi.dk - Når din sundhed tæller". Her var Tatocar den eneste webshop som kunne tilbyde dette, alle andre jeg kiggede på var det 35 bogstaver hver gang.!!

2: Du skal heller ikke betale 75 kr. i forsendelse men kun 37 plus moms, endnu et kæmpe plus.!!

3: Som ekstra bonus fik jeg en lille streamer med også, det kan da kun kaldes klasseservice.!!

Så ved godt hvor jeg skal bestille mine streamere når jeg får brugt dem jeg har til at ligge...

Alt var som det skal være, kan anbefales til både private og erhverv

Har købt firmareklame til mine biler, super super super....

Hurtig ekspedition, hurtig levering, flot kvalitet.
Ikke sidste gang vi handler der.

Super hurtig levering, og har ikke haft nogle problemer de 2 gange jeg har handlet der. Kan anbefales.

Får "kun" 4 stjerner da jeg mangler en mulighed for online betaling. Normalt er jeg ikke meget for at overføre penge til en konto, men tog chancen grundet det lave beløb.

Super god kvalitet og servicce. Fik endda en overraskelse med i pakken. Tusind tak. Handler ihvertfald hos TatoCar igen.

Jeg købte til min varebil og det er super godt lavet af tatocar.dk og jeg køber gerne af Henrik igen. Her får han +++++

klistermærke til bil

super god sælger. giver sig tid til at sætte sig ind i hvad det er men ønsker...
så 5 stjerner her fra os af

"Rigtig flot produkt, godt samarbejde med design, god og fornuftig indpakning. Alt i alt helt PERFEKT, tak" - dette er bare en af mange komentar som kunder har givet www.tatocar.dk for service og produkter. Tatocar.dk sælger også via QXL så derfor kan karakterer da også læses via et link fra websiden. så tjek tatocars karakterer så ved du det er det perfekte sted at handle.

www.tatocar.dk Details

Tatocar.dk - Skilte - Streamer - streamers - Bilreklame - Nummerpladerammer - DKskilte - Vindusreklame - Selvkælbende - Etiketter - Stikkers - Klistermærker -

Visit Tatocar