Taxa reviews

Taxa reviews

4.9

Det var sidste gang!

Jeg vinkede til ham og han kørte ind til siden, jeg åbnede bagdøren og skulle ind i bilen da en mand kom løbende og satte sig ind foran, undskyld sagde jeg til chaufføren men var det ikke min tur, jeg fik ikke noget svar ,ham chaufføren løftede bare skylderen og sagde at han var nød til at køre, og det vil han også gøre i fremtiden uden mig, det er en stinkende -100% service, aldrig mere taxa hos mig.

Bevidst elendig service!

Bestiller en taxa mod lufthavnen på deres ellers gode iPhone app.

Chaufføren kommer, men holder ikke foran adressen, men 200 m væk. Da jeg kommer ind i bilen er det som om chaufføren tænker "han har travlt, så jeg tager det stille og roligt". På intet tidspunkt er vi i nærheden af den tilladte hastighed og alle lyskryds kørte chaufføren stille hen imod og satte farten ned, så vi ikke kunne nå med over.

Som tak var jeg lige ved at misse mit fly - min kuffert nåede ikke flyet og kom først frem flere timer senere. Positivt set fik jeg da motion, da jeg skulle løbe igennem lufthavnen for at nå flyet.

Så 4x35 er kun hvis du har masser af tid!

Ubehøvlet telefonbetjening

Ved forsøg på at bestille en taxa til et specifikt sted hvor der var mange folk sagde sericemedarbejderen blot, "du kan tage én af dem der kører forbi", hvorefter han smed røret på.

Det er godt nok en ringe kundeservice.

Is Taxa your company?

Visit Taxa