Taxa4x35 reviews

Taxa4x35 reviews

Very low
2.4

De ejer vejen!

En sjov tur i byen endte igår med at blive mindre sjov, da en 4x35 taxa vælger at påkøre min ven inde ved strøget.
Heldigvis var det ved lav fart og min ven blev umiddlebart ikke voldsomt skadet, men får alligevel en pæn mercedes over foden og ind i benet.

Da vi derefter vælger at konfronterer chufføren, bliver vi mødt af en vred chuffør, som nægter på alle tænkelige måder at det var hans skyld.
Det sker endda at chufføren bag os (fra en ny taxa) kommer ud og begynder at argumenterer for at det vores vens egen skyld taxaen kørte ind i ham.

en ubehagelig oplevelse, hvor man tvivler på om de nogensinde har fået taget det kort der.

Stjælende chauffører og ringe admin service

Ville også give 0 stjerner, hvis jeg kunne.

Chokeret over uærlige og 'stjælende' chauffører i jeres firma, som ikke vil indlevere en kundes telefon, som man har tabt i en af jeres vogne - selvom jeg havde været i kontakt med jeres chauffør via min kærestes telefon. Efter 3 ugers kontakt med kontoret er jeg hverken blevet kompenseret eller en telefon rigere... Politi-anmeldelse hej hej.

Hvis jeg kunne give dem nul stjerner gjorde jeg det!

Bruger aldrig 4x35 igen! De har nu 3 gange været skyld i at jeg har mistet et meget vigtigt tog, da jeg en gang i mellem arbejder i Jylland og det derfor er meget vigtigt at man når det planlagte tog. 3 gang med mellemrum har jeg måtte stå op til 20-30min og vente på en forudbestilt taxa. Og det har næsten været umuligt at komme igennem til deres Kundeservice. Det er bare ikke i orden når man ringer flere timer i forvejen og forudbestiller den. I dag kom den så heller aldrig og det endte med at jeg måtte gå hen og tage en bus i stedet, da det også var umuligt at komme igennem til kundeservice. Missede selvfølgelig mit tog igen i dag. Så tak for det 4x35. I er dybt useriøse! Og har ingen forståelse for at folk faktisk skal nå nogle vigtige ting. Bruger jer aldrig igen!!

Undgå dem

Uacceptabel markedføring overfor Click A Taxi. Jeg har aldrig godkendt at 4*35 må kontakte mig. Håber de bliver hårdt straffet for det.
Vil så vidt muligt undgå Taxi 4*35 i fremtiden.

Spam SMS er uacceptabelt

Fredag d 11 modtog jeg pludselig en spam SMS fra taxa 4x35. Fuldstændig uacceptabelt i mine øjne. Det er mig virkelig ligegyldigt, at de har forladt ClickTAXA, for jeg kan fint undværre 4x45. Det er til gengæld slet ikke ok, at de så prøver, at få mig over til dem og deres app. Jeg har ikke sagt ok til, at bliver kontaktet af dem med den her slags ting. Hvorfor skulle jeg dog det. En service sms om en forsinket vogn, eller ligende er fint med mig, det er jo en service der giver mig noget, men det her. Det vil jeg simpelthen ikke finde mig i.

De sender SPAM SMS'er til Click A Taxi kunder

Efter samarbejdet mellem Click A Taxi og Taxa 4X35 er ophørt, har Taxa 4X35 valgt at sende SPAM SMS'er til alle Click A Taxi's kunder, som på noget tidspunkt har anvendt Taxa 4X35.
I denne SPAM SMS reklamerer Taxa 4X35 for deres egen smartphone app, som de tilsyneladende gerne vil have man henter.
Det er usmagelig markedsføring af vist heller ikke helt lovligt.
Jeg skal gøre hvad jeg kan for, at undgå at anvende Taxa 4X35 igen, og jeg skal ikke holde mig tilbage med at udbrede advarslen mod firmaet videre.

590 kr for en tur som koster 100kr

Der blev trukket 590kr i stedet for 107kr fra min konto d. 28 august og efter 2 måneder med mails til deres kundeservice (med en meget venlig dame)frem og tilbage er de hold op med at prøve at løse problemet. Gem jeres bon!. Nu skal jer få min bank ind i sagen. Det er ikke kun i udlandet at man bliver snyd med taxa!.

Kanon

Jeg skulle bestille en taxa til kl 6.30 næste dag. Da jeg ringede til et andet taxa-selskab (taxa4x48) fik jeg beskeden at de ikke kunne love mig den størrelse vogn jeg ønskede (8pers minibus), og at jeg måtte prøve at ringe om morgenen i stedet, eller bestille 2 alm. vogne. Jeg ringede derfor til Taxa4x35, som lovede mig en minibus til 8 personer. Jeg fik en sms 12 minutter inden taxaen ankom, med et ankomsttidspunkt, samt en sms da vognen holdt ved min dør om at nu var min taxa klar. Kanon service! Dem ringer jeg til næste gang.

HOLD JER VÆK FRA DEM

¨FÅ STYR PÅ JERES MEDARBEJDER . GIV DEM ET KURSUS OM SERVICE . DET KUNNE VÆRE AT JERES KUNDER VILLE BLIVE HOS JER !!

Første gang jeg som kunde har fået skældud for at købe en vare

Bestilte taxi via app. Jeg aner ikke, om det skyldes en dårlig teknisk løsning eller ringe modtagelse af bestillingsinformation, men ihvertfald fik jeg skældud fordi chaufføren ikke kunne finde mig - det til trods for at jeg havde specificeret det MEGET tydeligt i kommentar feltet i app'en. Det er ikke i orden.

Jamen hurra, Taxinord har fået en ny fast kunde!!!

flabet kundeservice

Bruger jers app, syntes så den er for lang tid om og give mig besked på om jeg for en taxa eller ej. trykker så annullere og ringer istedet for til jer. for fat på den mest flabede nar. forklare ham at jeg lige har brugt jers app men der gik for lang tid før jeg fik svar så jeg trykkede annuller også ville jeg bare lige høre om der var en taxa på vej og hvis ikke ville jeg gerne have en. så begynder han og være flabet og sige tror du der går 1 minut osv. så siger jeg til ham jeg trykkede annuller fordi jeg troed appen var gået i hak. så siger han bare okay og ligger på. mest flabede idiot. og en anden ting, det alle i jers kundeservice der er flabbede. hele lortet er nogle respektløse svin.

Værste kundeservice til dato!!

Kl 15.12 ringer jeg 4x35 for at bestille en taxa. Jeg vælger at bestille min taxa via. jeres smarte husk-adresser-valg. Jeg bestiller taxaen og lægger på. Efter ca. 30 min. tænker jeg.. hmm.. mon ikke snart den kommer. Jeg ringer op til nummeret kl. 15.40 og trykker mig igennem til personlig betjening. I det siger i at i ikke modtager flere bestillinger. Jeg trykker mig igen videre til personlig betjening. Efter 10 min. ventetid giver jeg op og tænker "nå den kommer nok lige om lidt". Yderligere 20 min. går og jeg ringer igen ind til personlig betjening og skal igennem samme omgang om før. Denne gang venter jeg også omkring 10 min. uden svar. Kl. 16.03 ringer jeg endnu en gang til personlig betjening og venter endnu en gang omkring 15min. IGEN INTET SVAR! Da jeg giver op igen modtager jeg gud hjælpende en sms om at MIN VOGN ER AFBESTILT!?!?!?!?! Jeg prøver igen herefter at ringe jer op for at skælde jer ud og spørge til den elendige service, men suprise! Intet svar igen! Jeg må sige at jeg syntes det er EKSTREMT dårlig service at et selskab der skulle have styr på tingene. En ting ved jeg dog.. Jeg bestiller ALDRIG en taxa fra jer igen!!!

4x35 afbestilte min booking

Jeg bookede en taxa i morges kl. 8.26. Jeg ventede i 12 minutter uden at høre/se noget så jeg ringede. Jeg ventede 6 minutter i telefonen inden nogen kom på. De forklarede at der var ingen taxier i nærheden på grund af snevejret og at beskeden som man automatisk får efter bestillingen ("der er nu en vogn på vej til .........") skal ikke forståres bogstaveligt. Men det værste var at 4x35 slettede min booking lige efter vi snakkede!! Og jeg sagde til dem at selvom jeg åbenbart skulle vente, havde jeg ingen andre mugligheder så jeg ønskede at bebeholde bookingen. Men så slettede de det alligivel. Hvis jeg kunne give dem nul stjerne så ville jeg have.

Snyd og elendig service

Jeg bestiller en taxa, har travlt og går ud til vejen og venter for at kunne komme afsted hurtigt. Modtager en sms om at min vog er fremme, det er den bare ikke. Venter yderligere nogle minutter og ringer så til centralen. Kommer endelig igennem efter en masse reklamesnak og ventetid. Får at vide af en sur kvindestemme, at de kan bestille en ny til mig, det tager yderligere 15 min. 40 min efter jeg havde bestilt en taxa var jeg endelig på vej - til min sidste tur med taxa 4 x 35.

Dårlig service!

Jeg var i biografen med min kæreste en almindelig tirsdag aften, og da filmen var færdig, ville vi ikke vente på bussen (som først kom om en halv time) da det var -5 grader udenfor. Nå, vi besluttede os for at ringe til taxa 4x35 tyve min i ni, da der var gået 15 min og taxaen endnu ikke var kommet, ringede vi til dem igen. Manden i telefonen ville sende en ny, men da der igen var gået 15 min til, ringede vi for 2 gang og han sendte en ny taxa. Da der for 3 gang var gået 15 min igen, ringede vi for 3 gang og han sendte en 3 taxa. Så i alt ventede vi over tre kvarter på en taxa, det er ikke i orden!!!

Kører omveje = dobbelt betaling, Dårlig service!

Havde en ven på besøg fra jylland, som ikke var kendt i området. Idet han tager en taxa hjem undrer han sig over den store regning, og spørg mig dagen efter. Jeg kan tydeligvis se at den er FOR HØJ, taxachaufføren har bonget ham dobbelt pris. så han har betalt ca. 800kr. istedet for 3-400 kr. Herefter sender jeg en mail til deres reklamationsafdeleing, og de fortæller mig at de vil sende et brev til vognmanden, hvorefter de vil kontakte mig efter 1 uge og refundere pengene. Der er nu gået over 1 måned, og hver gang jeg ringer til dem, bliver jeg sendt videre i telefonen, og røret bliver lagt på. ELENDIG SERVICE OG SNYD!

Hvad bilder de sig ind!?

Jeg skulle afsted med Hamborg toget og bussen dukkede ikke op.. Ergo var taxa den sidste løsning på mit tidsproblem. Jeg står stadig ved busstoppestedet og ringer en taxa hen på adressen på modsatte side.
1½ minut efter jeg havde lagt på, kommer der en taxa med en taxa4x35 på siden og samler mig op.

Der går ikke mere end 3 minutter før jeg får en opringning fra en kvinde inde fra centralen. Hun snakker ned til mig og siger at jeg sidder i den forkerte taxa og at jeg må have bedre styr på hvilken taxa jeg hopper ind i.
Nu mener jeg så ikke at det er mit ansvar at holde styr på de tusinde taxa'er der kører rundt i gaderne, men når der dukker en taxa op fra det selskab jeg har kontaktet, så ville jeg da mene at jeg har taget den rigtige taxa !!
-Jeg spørger hende om hun helt seriøst ville sidde der og skælde mig ud og give mig skylden for at jeg sidder i den forkerte taxa, og om hun ville at jeg kørte tilbage for at få den rigtige taxa...
Hertil kunne hun kun fortælle mig endnu engang at jeg sad i den forkerte taxa og i en tone jeg ikke gad at finde mig i!

Så jeg fortalte hende at jeg ikke gad at sidde og høre på at hun skældte mig ud og så måtte hun have en god dag og lagde røret på.

Fremover vil jeg hellere misse mit tog til Hamborg og fryse røven i laser end at benytte Jeres selskab!
Og jeg har absolut ingen planer om at tie om denne negative oplevelse..

Kørte omvej og efterfølgende bortforklaring af kundeservice

Vi havde bestilt en taxa fra Ørestad til lufthavnen.

Da han henter os spørger han hvilket flyselskab det er og vi svarer KLM. Han ved ikke hvilken terminal de flyver fra og spørger os. Vi ved det ikke men han finder ud af at det må være terminal 3. Han vælger så at køre os til bagsiden (østsiden) af terminal 3. Desværre var det noget tid siden jeg havde været i lufthavnen og han siger det er fordi det er den nye terminal. Det finder vi først ud af er forkert da vi står inde i lufthavnen. Vi finder også ud af at KLM er i terminal 2, så vi kan gå hele vejen gennem lufthavnen med alt vores bagage.

Da vi efterfølgende henvender os til deres reklamations afdeling, skriver de at de kan se vi har kørt 6,8 km og at det burde være 6,7 km. De 100 meter er en acceptabelt forskel. Derfor skriver de at der må være en misforståelse mellem os og forholder sig ikke til vores henvendelse iøvrigt. Når jeg tjekker på www.krak.dk er afstanden kun 6,2, hvilket jeg skriver til dem. Jeg kan gå med til at 100 meters forskel er acceptabelt, men 600 meter på så kort en tur er for stor en forskel. Derefter hører vi intet fra dem. Så nu er vi både blevet snydt af chaufføren og deres reklamations afdeling.

Den bedste app til Android

Efter installation - benyttet app-en 2 gange.
1) Den ene gang lørdag formiddag nov/2011 fra Brønshøj til Kastrup
2) Den anden gang 1/1/2012 mellem 1 og 2.
I begge tilfælde klare beskeder
bestilt dato kl
registrering modtaget, inden for 1 minut fra bestilling
vogn nr xxx på vej, inden for 5 minutter fra bestilling
hvornår vogn xxx forventes
vogn xxx ankommet, inden for 10 minutter fra bestilling
turen startes
turen slut - samt pris

Som sagt den bedste applikation på android.
Anbefaler den til alle,

Verdens fedeste taxa App (Android)

Kan ikke blive nemmere
App'en er integreret med google Map via GPS.
max 5 min ventetid i snit. (Bruger den meget ofte)
ikke noget ventetid på telefon længere
Nice!!!

Is Taxa4x35 your company?

Københavns Taxas Kontoring Details

Visit Taxa4x35