Taxanord reviews

Taxanord reviews

5.4

Et taxafirma som ikke er interesseret i at lette kundens ønsker i KBH?

Lørdag d. 29.Marts. Allerede fredag aften ringer undertegnede til 4x48's central i Virum og bestiller en taxa fra Hellerup til Kastrup Lufthavn lørdag morgen kl. 0600. Jeg gør opmærksom på, at jeg netop ringer i forvejen for at sikre mig et taxa firma og en taxa(chauffør) som kender den direkte vej uden om afspærringerne i forbindelse med VM i halvmarathon.
4x48 Call center kvinden i Virum fortæller mig, at politiet da vist ikke sætter vejspærringer op før lørdag kl. 0700 - hvortil jeg må fortælle samme kvinde, at politiet allerede har sat afspærringer op fredag aften og at jeg vil værdsætte en chauffør med den nødvendige viden.
Taxa'en ankommer til tiden (heraf den ene stjerne) - men pga en chaufførs mildest talt elendige kendskab til den berømte begivenhed (og manglende interesse i at kontakte sit taxa-selskab) ender vi med en taxa regning til lufthavnen på hele 497 kroner efter 6 blindgyder. Den normale regning er ca. 300 kroner for den pågældende distance. Flere andre 4x48 chauffører fortæller os at det lyder grotesk.
Vi fik IKKE en chauffør med kendskab til den direkte vej til lufthavnen - på trods af at chaufføren havde kørt hele 12 timer i KBH inden vores tur. Chaufføren havde ej heller mulighed for at trække på viden fra sit taxa-selskabs mange vogne's erfaring med kørsel aftenen forinden og natten over.
Alle kan køre fra A til B. (Den manglende) kvalitet ligger i hvordan kørslen udføres.

Den bestilte taxa kom et kvarter for sent, jeg nåede toget, men kun lige.

Jeg bestilte en taxa til klokken 06.20 lørdag morgen, fordi jeg skulle nå en aftale på Rigshospitalet. Der går ingen busser i Frederikssund på det tidspunkt, så det var eneste mulighed for at nå mit tog. Taxaen kom et kvarter for sent. Da jeg ringede efter 5 minutters ventetid, sagde damen at vognen holdt stille på en sidevej til Frederiksværksvej. Da hun forsøgte at ringe ham op, gik hans telefon på telefonsvarer!
Chaufføren sendte heller ikke en sms, for at meddele at han var på vej. Da jeg ringede 7 minutter inden toget skulle køre fortalte næste telefonmedarbejder mig at vognen var på vej.
Det er den slags stres, jeg forsøger at undgå klokken 6.20 om morgenen ved at bestille en taxa dagen før, men det hjælper jo ikke noget hvis en taxa der er lovet mig klokken 6.20 kommer 6.34!
Øv for en service!
Lea.
Jeg plejer ellers at være nogenlunde tilfreds med jeres service, men I bør lade være med at love en vogn på et bestemt tidspunkt, hvis I ikke kan holde hvad I lover. Havde jeg vidst at I kunne være op til et kvarter forsinket, ja så havde jeg da bestilt min taxa til klokken 6.05!

Du skal selv kende vejen...

Det kan godt være du kender adressen, men chaufføren ved, at det er bedst hvis DU som kunde, er "vejviseren". Og der er til trods for at 4x48 -Taxa Nord, har (iflg chauffør) 2 navi systemer i bilen.
Men chaufføren er "doven", og mener derfor at kunden skal vise vej.

Chafffør - Citat:
"det er tidsbesparende for alle" - ja, muligvis sandt - men det kræver jo at - kunderne (efter en julefrokost f.eks.) holder sig vågen. Altså som BETALENDE kunde hos 4x48 TAXA nord, får du ikke rabat på prisen, for at være vejviser for deres chauffører! (man bør være fuldt ud orienteret om hvad der sker i en taxa og dennes transport.)
(mon blikkenslagerens kunder fortæller, blikkenslageren selv!!! - hvilke "fittings" der skal bruges?
Chaufføreren hos 4x48, gider nemlig ikke at udfører deres arbejde - at finde vej til destinationen! Tænk, hvis man skulle bruge det værktøj man har fået stillet til rådighed (navi) for at kunne finde vej.

Men det er HELLER ikke godt nok.
Service hos "chaufførene" er i den grad manglfuld. - (det endte i et skænderi ml. chauffør og undertegende)

Skal jeg som kunde hos TAXANORD (4x48) virkelig være forpligtet, til at navigere for chaufføren, for at HAN kan finde vej??

Hvorfor har man i 4x4's vogne - indført navigationssystemer?
Får kunden - penge retur (rabat), for at vise chaufføren, vej? (udføre hans arbejde)

Bedste service

Jeg kører konsekvent kun med Taxanord, også selv om dette betyder, at jeg må vente 15 minutter ekstra. Bedste kundeservice, flinkeste chauffører, afdæmpet radio, rolig kørestil, og så kan de rent faktisk finde rundt, uden at spørge kunden om vej! (Har oplevet dette andre steder, og synes det er voldsomt uprofessionelt.)

Super iPhone app

Så bliver det ikke nemmere at bestille taxa

Is Taxanord your company?

Taxanord Details

TaxiNords hjemmeside. Taxaselskab som kører i hele Storkøbenhavn.

Visit Taxanord