Taxaselandia reviews

Taxaselandia reviews

6.1

Dårlig og uvenlig service

Bestilte en vogn via telefon og der ville gå ti min. Jeg går ind og siger farvel og er ude 9 minutter efter endt samtale. Der har jeg to ubesvaret opkald, jeg ringer op og for fat i en meget uforskammet taxamand som siger han holdte og ventede i alt for lang tid og derfor er kørt. Jeg prøver at forklare manden at det er mindre end 10 min siden jeg ringede og jeg for et surt svar og så knalder han på. Jeg ringer senere til taxacentralen da jeg ikke mener sådan en behandling er rimelig, men der var ingen forståelse og jeg måtte lægge på med endnu en dårlig oplevelse fra Taxaselandia.

Utrolig lav service fra en service virksomhed og det er absolut sidste gang jeg benytter dem!

Is Taxaselandia your company?

Taxa Selandia Team Holbæk Details

Visit Taxaselandia