Tbsgrillshop reviews

Tbsgrillshop reviews

9.2

Kan anbefales

Hurtig og effektiv ekspedition - intet at klage over.
Kan varmt anbefales.

Hurtig levering. Havde dog skrevet min arbejdsplads på som leveringsadresse, men pakken blev sendt hjem til min private adresse. Heldigt at der var nogen hjemme til at modtage pakken

Super god

Hurtig og uden problemer.

alt perfekt

Alt var som det skulle være, efter længere søgning var det dem der havde den bedste pris, bestilte pakken søndag aften, bestilte den uden omdeling, og kunne så hente den tirsdag så det kunne jo ikke gå hurtigere.

Hurtigt, billigt og god service

Jeg kan varmt anbefale at købe hos TBS grillshop. Leveringen var hurtig til trods for det travle åbenthus arrangement de havde i weekenden hvor jeg bestilte varen.

Ingen anmærkninger - kommer gerne igen.

Venlig, personlig og imødekommende.

Tal med Michael om tingene. Han svarer med det samme og sørger for at det fungerer.

alt er som forventet. Super god service og råd.

Køb til hurtig levering

Meget hurtig levering!
Firmaet kan anbefales
Mvh Bjarne

Altid god service

Ved Tbs er der aldrig problemer med servicen, som der er ved mange andre netbutikker. Ét er, at varerne afsendes hurtigt, men langt vigtigere er servicen ved reklamationer, og her ligger Tbs helt i top og tager ikke uger og måneder om at få afklaret reklamationerne, som mange andre steder gør.

IMPONERENDE SERVICE

Bestilte kl. 9 modtog det hele kl.17.det kan vist ikke gøres hurtigere.

Meget hurtig og perfekt betjening

Hurtig og perfekt betjening og utrolig hurtig levering af varerne. TAK

SUPER SERVICE

Som sædvanlig fik man en SUPER SERVICE i forbindelse med nogle bestillinger.

Varerne kom hurtigt frem og nu glæder vi os til at få dem i brug :-)

Hilsen
Birthe Steen
8381 Tilst

Hurtigt og effektivt.

Hurtigt og effektivt hvilket er dejligt.

Fremragende service og betjening.

Bestilte om morgenen og modtog varende samme eftermiddag.
Det kan ikke gøres bedre.
Karsten

Bedste Grillshop i DK på kundeservice.

Fremrangende butik. Kanon hurtig levering, god og nem kontakt med medarbejdere. Eneste ønske kunne være et bredere program.

Lynhurtig og god handel

Bestilte i går kl. 11.30 min nye grill og den er allerede modtaget i dag! Det kan bare ikke gøres bedre.
Jeg undrede mig over at kunne vælge mellem Post DK med eller uden omdeling, og så kommer den alligevel med fragtmand. Er glad for jeg valgte den billigste løsning så, men det er småtingsafdelingen - nu skal der grilles i weekenden. Tak TBSGrillshop!! :)

Puha!

Bestilte en vare på siden - får først svar flere dage efter.

Bevares, de havde indtastet en forkert pris i deres shop (FIRE steder under samme menu (weber > tilbehør)) - men derfor kunne de da godt sende den skide grillbørste til den lave pris, nu hvor jeg var så flink at gøre dem opmærksom på deres fejl (bl.a. et rottiserie der stod til 0,- hvor prisen burde være 1.299,-)

Jeg havde endda betalt porto!

Varer og leveringstid er i orden, men transporten...

Jeg er tilfreds med varerne, kvaliteten og leveringstiden (lovet 1-3 dage - fik dem på 3. dagen). Hjemmesiden er fin og udvalget ok.
Men jeg mangler en e-mail, der fortæller, at varerne er blevet sendt.
Pengene blev trukket to arbejdsdage før leveringen fandt sted, og da det var henover en weekend, så nåede jeg at blive urolig for pakken.
LEVERINGEN er ikke i orden. Fik varerne leveret på noget, der nok skulle ligne en lille "palle", men var bare en træramme med et stort hul. Vores fortov er kommunen ved at reparere, hvilket kan undskylde en lille del af den dårlige levering, men at varerne tilsyneladende er blevet tabt er ikke tilfredsstillende. De lå ved modtagelsen tilfældigt anbragt på "pallen", med hul på den ene kulsæk. Lavastenen lå nærmest henkastet mellem to kulsække, hvilket gjorde mig nervøs for, om den havde overlevet. Den klarede det - heldigvis. De enkelte varer vejer ikke ret meget, og kunne nemt have været båret pænt hen til placeringsstedet. Jeg håber, det er noget butikken vil prøve at forbedre i fremtiden.

Perfekt som altid :-)

:-) :-) :-) :-)

TBSgrillshop Support

Hos TBSgrillshop.dk får du

-Fast Lav Fragt -14 dages returret -Support også efter varen er solgt

Om virksomheden

Grill tilbehør – online: Hos www.tbsgrillshop.dk finder du alt til en vellykket grillaften Hvis du er på udkig efter det perfekte grill tilbehør, er www.tbsgrillshop.dk absolut et besøg værd! I den velassorterede online shop, finder du et stort og varieret udvalg af udstyr og redskaber samt krydderier og kogebøger, som er uundværlige for en ægte grillentusiast. I webshoppen kan du også bestille din nye gas- eller kuglegrill og få den leveret lige til døren, uanset hvor i landet du bor. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på 75 38 11 22. Mere om TBS Grillshop TBS Grillshop er ejet af TBS Maskinpower, som er et stort maskincenter i Sønderjylland med afdelinger i Toftlund, Brørup og Starup. TBS Grillshop er en online shop med alt inden for grill tilbehør. Hvad enten du leder efter en Weber, Kamado eller Outdoorchef grill, kan du finde den hos os. Vi forhandler også briketter, trækul, kogebøger og alt hvad der ellers hører til en vellykket grillaften eller -fest. Vi har desuden forskellige arrangementer i løbet af året.

Visit Tbsgrillshop

We live here: Søndergade 56