TDC A/S reviewed by

Ribe, DK

TDC er et selskab, der er ude på at plukke kunderne!

Vi er tidligere brugere af TDC siden TDC blev skabt ud fra Jysk Telefon. I de senere år er service fra selskabet blevet ringere og ringere for til sidst at blive en helt ukendt størrelse:
Hastigheden på vor ADSL-linie blev helt oversolgt og førte til, at vi mistede kontakten med nettet i perioder. Der skulle 6 henvendelser til TDC før vi fik kontakt med en tekniker. Denne var da også helt beklemt ved situationen, da han undersøgte vore teleforhold: Vi var rent ud sagt blevet sultet ud.
Bemærk: alle henvendelser til TDC vedr. opsigelse af abonnementer skal ske telefonisk, og her skal man udruste sig med meget stor tålmodighed, men endelig lykkedes det at komme i kontakt med et fornuftigt menneske, og opsigelsen blev effektueret.
I forbindelse med opsigelsen af vort telefonabonnement kunne vi ikke få vort gamle hovednr, som TDC havde gjort til et binummer, overført til andet selskab uden en gentegning på binummeret og dermed en ufrivillig forlængelse af abonnementet i 6 mdr. De skulle skamme sig de TDC-folk!
Helene found this review useful
    TDC A/S
    TrustScore 2.1 / 10
    2,116 Reviews

Reply from TDC A/S

Hej Peter Andersen,

Jeg vil meget gerne tjekke op på om der er mulighed for, at overføre dit nummer til den ønskede udbyder.

Hvis du sender mig nummeret på thomaswandahl(snabel-a)tdc.dk, så kigger jeg på sagen.

Thomas Wandahl
    Kundeservicechef i TDC