TDC A/S reviewed by

Fantastisk produkt og super service.

Jeg vil til enhver tid anbefale TDC`s produkter.
Jeg har hometrio - hvilket betyder at jeg både har internet , tv og telefon.
Når man først har fået hometrio - så bliver man så forvent med at kunne optage og leje film - og der er kæmpe udvalg - både betalings film men også masser af gratis film.
I mit hjem er det vigtigt at internettet kører perfekt - der er ofte mange unge mennesker som sidder med op til 10 bærbare og spiller - og det skal ikke lacke men kører for fuld skrue til de helt store spil.
Jeg har ofte snakket med folk som har anden udbyder, og enten betaler vi det samme når alt regnes sammen eller også ender jeg på en 50`er mere om måneden - og det giver jeg gladeligt - jeg har nemlig ikke de samme problemer som de har med internet eller telefon - jeg får bare lige det mere kvalitet og service end de gør.Jeg har ALTID oplevet super service fra TDC - er egentlig noget chokeret over de anmeldelser der er kommet herinde - for det er så langt fra det jeg har oplevet. Jeg har en gang været ude for at internettet ikke kørte optimalt og det blev ændret øjeblikkeligt over en telefonsamtale.
2 gang havde jeg problemer med fjernsynet - jeg fik guiding over telefonen og den friske fyr i telefonen ringede tilbage efter en halv time for at sikre sig at alting fungerede optimalt - samtidig opgraderede han internettet så det blev endnu hurtigere uden beregning. Jeg vil til enhver tid anbefale TDC - det fås ikke bedre.
Glædelig juuuuuuuuuul
    TDC A/S
    TrustScore 2 / 10
    2,115 Reviews

Reply from TDC A/S

Hej Louise,

Hvor er vi glade for denne anmeldelse herinde.

Tak for rosen, der vil få alle vores medarbejdere til at smile.
    Dejligt at du får fuld udbytte at dine produkter herinde, og oplever den service vil rigtig gerne vil ud med.

Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig også ;-)

Hilsen

Betine