TDC Hosting reviews

TDC Hosting reviews

4.5

Overfakturering af Hosted Exchange

TDC Hosting har faktureret for store beløb for Hosted Exchange i over et år. Det er først da vi går ind på hjemmesiden og ser, at produktet faktisk koster meget mindre end det de fakturerer, at vi bliver opmærksomme på det. I alt blev der faktureret over kr. 18.000 + moms for meget over en periode. TDC Hosting nægter at betale pengene tilbage, da de påstår at vores mail lå på en anden platform end den de lægger nye kunder ind på. Det vil svare til at man skal betale en højere pris for at tanke f.eks. diesel på en tankstation, hvis man tilfældigvis tanker fra en pumpe/stander som afviger fra de andre i mærke eller alder. Totalt useriøs måde at drive forretning på !

Kundeservice sidder blot på hænderne

For over en måned siden rapporterede jeg en fejl til TDC Hosting. Den første henvendelse var hurtig hvor de bad om ekstra oplysninger - men derefter gik alting i stå og selv om jeg skriver til dem jævnligt for jeg som regel intet svar udover for ti dage siden da jeg fik så en beklagelse over at der ikke var sket ydereligere og at nu skulle de nok tage hånd om sagen, men det var så det eneste der skete og derefter larmende tavshed igen.
Det er virkelig problematisk for mig, da det handler om at deres server sletter indholdet af både nye og gamle mails (jeg kan nogle gange kort se indholdet i preview hvorefter det forsvinder).
Det er ydermere ærgeligt da vi til at starte med var rigtigt glade for den hurtige og professionelle respons fra TDC - men det virker lidt som om det måske mest er forbeholdt nye kunder... rigtigt ærgerligt, øv...

Velfungerende

Spørg ikke hvorfor.
Køb et produkt, and see magical things happen.

TDC ONLINE BACKUP - Det er noget juks

Jeg registrerede mig som online backup som virksomhed.
Valget faldt på TDC udelukkende fordi jeg følte mig sikker på at de også ville væres tilstede imorgen, og mine data dermed var sikret rigtigt godt.

Og så var jeg overbevist om at de havde styr på deres programmer.

Efter registrering og download af uploadprogrammet bliver man slemt skuffet. Interface er meget lidt logisk, og ikke mindst strukturen, hvor man skal oprette flere forskellige brugere inden man kan komme igang. Når man så vil logge ind, så vil programmet ikke godkende ens selvvalgte adgangskoder. Det krævede en internetsøgning at finde ud af at, andre også døjede med den funktion, og istedet lod programmet autogenerere en kode.

Alt i alt, var deres program så ringe at jeg besluttede mig for at skrotte programmet igen. Jeg henvender mig derfor og til TDC og beder dem om at annulere aftalen og kreditere min faktura.

Deres svar: Det er B2B og du har selv skriftligt indgået aftalen, vi vil derfor ikke annullere den indgåede aftale.

Det er også rigtigt nok at de teknisk set har ret til at kræve aftalen gennemført. Men for dælen det er dårlig service. Havde de haft givet mig muligheden for at prøve programmet af først, så havde jeg aldrig signet mig på hos dem.

De er arrogante og kender ikke til begrebet kundeservice.

Jeg er skiftet til [externt link fjernet] istedet. Meget bedre download program, eminent kundeservice, og billigere end TDC.

Det eneste der er godt at sige om TDC er at jeg trods alt valgte kvartårlige betalinger fremfor helårlige. Ellers havde de tvunget mig til at betale for hele året.

Forfærdeligt. Virkelig forfærdeligt.

I flere år har TDC Hosting faktureret mig for et produkt, som jeg har prøvet at opsige mange gange. Under henvisning til, at jeg altid har haft deres produkt, bliver de ved med at sende mig regninger.
Det skal siges, at jeg har haft produktet gennem en forening, som de hele tiden prøver at referere til og inddrage i de alenlange diskussioner med dem.

Dette fik så endelig en slut da jeg truede dem med at lave dårlig reklame for dem internt i foreningen - så kunne de pludselig godt opsige produktet. Sådanne trusler skulle der til før, at de opsagde mit produkt - intet mindre.

De kunne så godt se, at min trussel om dårlig reklame var bluff for at få produktet opsagt, og så sender de en kæmpe regning til inkasso, som jeg nu i stedet må slås med og overbevise om TDC hostings numre.

Heldigvis er inkassofirmaet til at tale med, og de kunne også godt forstå svineriet (de modtager åbenbart klager over lignende sager til TDC hosting hele tiden). Desværre har jeg (foruden mailen, hvor jeg truede med dårlig reklame) ikke noget skriftligt bevis på, at jeg har ønsket produktet opsagt for længst, og hænger derfor i regninger til et produkt, som jeg aldrig har brugt. Inkasso krediterede mig dog for tre måneder da jeg i ovenstående trussel-mail havde bedt om opsigelse og dermed havde et skriftligt bevis på, at jeg ønskede produktet opsagt.

Mit råd er derfor simpelt: Sæt hellere selv en server op. Ja, det er lidt dyrere, men alligevel meget billigere i længden, når du slipper for mærkelige regninger.
Så slipper du også for de lange diskussioner med dem - det er livet simpelthen for kort til.

TDC Hosting virker upåklageligt

Har aldrig haft problemer med TDC Hosting

HOLD JER LANGT VÆK

Den værste service jeg nogen sinde har oplevet.

Det har nu taget over 30 emails at få opsagt mit webhotel samt domæne hos dem. De fatter ikke det mindste af hvad man siger eller skriver til dem.

Eks.
Jeg skriver at jeg har glemt mit bruger login og den email de har registreret på mig er lukket. Beder dem om at sende mig en ny på min nye mail, som er den eneste jeg idag har adgang til.
Får da en mail tilbage hvori de informerer om at mine loginoplysninger er sendt til den registrerede mail. Altså den jeg ikke har adgang til mere. OK det kan ske at man overser det en gang. Men i mit tilfælde er det de første 8 mails at de har sendt mig dette svar. Godt nok flot.

Jeg har mange flere eks, og arbejder stadig på at komme ud af deres klør. Det har nu taget en månede :(

SÅ HOLD JER LANGT VÆK

Hurtig betjening. Utrolig flinke og hjælpsomme

God ydelse

Købte en VPS Mini med henblik på en Joomla 2.5 installation.

- Ydelse 5 ud af 5 – uovertruffen.
- Support pr. telefon. 5 ud af 5 – kompetent.
- Dokumentation på dansk i skrivende stund – stort set ikke eksisterende …hmm

Jeg købte en VPS fordi jeg gerne ville have flere hestekræfter til mit Joomla-CMS projekt.

Jeg kan godt lide at de skriver hvor meget processorkraft der er reserveret – det er det der betyder noget for brugeroplevelsen.

Hvis man som jeg blot har et begrænset kendskab til LAMP så bør man alliere sig med en linux nørd, selv om meget styres via Parallels Plesk Panel. Dokumentationen på parallels.com er lidt uoverskuelig. Så jeg håber at der kommer lidt videoguides på Youtube, samt lidt flere tekniske emner fordelt på produktkategorier på 8049.dk
Jeg valgte TDC Hosting ud fra logoet og efter antagelsen om stabilitet.

Stabile produkter med høj oppetid og god support

Jeg har en hosted exchange.

Jeg har aldrig har problemer med den, og supporten har været rigtig gode til at hjælpe mig.

Jeg kan klart anbefale dem!

Hold jer væk!

Uvidende, ligeglade og uangagerede. Er så træt af at skulle arbejde med TDC Hosting hvis produkter er uigennemtænke, mangelfulde og uden interesse for kunden - kæmper for bedre bundlinje uden at se til kunden.

Top-klasse produkter med 100% oppetid

Min oplevelse med TDCWEBMORE er rigtig god, de produkter jeg har haft erfaring med er : web+mail, vps, hosted exchange, webshop og domæne køb. Alle tjenester er gode, og høj ydelse.

Kundeservice er flinke, uformelle og meget kompetente.

Det eneste jeg savner er lidt mere fleksibilitet mht hosted produkter såsom Wordpress med Dansk sprog, og flere indstillinger. Og så hurtigere betallingsbehandling.

Vil til enhver tid anbefale TDCWEBMORE til alle.

Godt tilfreds

Utroligt hurtig betjening, hurtig og god kundeservice. Ikke en finger at sætte på noget herfra.

Total mangel paa kundeservice

Har netop sendt min femte reminder paa en opsigelse af hosting. Ingen respons overhovedet fra NOGEN af deres e-mail addresser.

Godt produkt - Forfærdelig fakturaservice

Fakturaservice hos TDC Webmore er så rodet at det trækker et ellers godt produkt helt ned i sølet. Faktura sendes samtidig med rykkere og lukning af konti. Ingen ved hvad der sker - "det er "systemet - desværre, vi beklager". Alt imens deaktiveres kundernes hjemmeside. Er det virkelig et søsterfirma til et dansk børsnoteret virksomhed ?

Bedre bliver det ikke!

God service, gode produkter, godt kontrol panel.

Klart et firma som kan anbefales her fra!

Hurtigt, stabilt og med god kunde service.

Jeg har efterhåneden et par produkter hos tdcwebmore.dk og jeg kan kun melde ud at jeg er meget tilfreds. De har nogle gode stabile produkter. Mail er hurtigt fremme og man kan endda selv styre hvor stramt man vil have sit spamfilter.

Firmaets kundeservice er også gode. Ringer du til dem får du hurtig og korrekt hjælp.

Der er ingen tvivl om at jeg vil anbefale firmaet herfra.

TDC Hosting A/S Details

Visit TDC Hosting