Teamviewer reviews

Teamviewer reviews

6.5

Good program but many issues

It is very convenient to be able to connect between Mac, Windows and Linux computers without the need to configure the firewall.

What is bad is that there is constantly new versions released without any notice. When a new version is released your old installation stops to work and you are forced to upgrade. When you upgrade you will loose all your settings including your saved login and license key.
After you have found your license key, and your username/password you will discover that you still can not connect to the computer you could connect to yesterday because that computer, on the other side of the world, does not have the correct version. In the end you must find someone who can physically access the computer and upgrade teamviewer.

An other technical issue is that you can not connect to a modern computer, such as a Mac, if the screen is turned of.

Godt men problematisk markedsføring

For det første.. Dette ER det bedste fjernstyringsprogram. Har brugt det siden version 6.

Men et år efter version 6, kom nummer 7... kostede 1100kr at opgradere fra den billige version.
Nu, 2 år efter, igen version 8 koster også en 1100kr..

Dvs. programmet koster et engangsbeløb samt 550kr om året... En ok pris, hvis ikke jeg havde betalt små 4000kr for at købe programmet i version 6 !

Men i deres markedsføring skriver de "Få en prisfordel på op til 70 % sammenlignet med vores konkurrenter."
Og det fordi man køber livslang licens... til den version man har !

Derfir kun 3 af 5, da jeg mener de misvejleder.

Men deres support er GOD og hurtig...

Fantastisk Program - Dårlig Købsoplevelse

Bestilte for 1 år siden 1x Business Licens v7
Bestilte for ~1måned siden endnu en Business Licens v7 (købte dog først forkert licens)- blev tilbudt gratis opgradering af denne til v8 (når den kom), jeg bad om vi ikke kunne få gratis opgradering af begge licenser til v8 - efter at have undersøgt fik jeg ja (og burde have bedt om det skriftligt)
Nu dagen efter v8 er kommet, kan vi ikke opgradere den 1år gamle v7 licens - ringer til TeamViewer support - får endda fat i samme medarbejder, som kan huske "noget med opgradering..." og efter at have konfereret med chefen mener det må være en misforståelse at BEGGE licenser gratis kunne opgraderes... ARGGGHH!!!

Så nu har jeg måttet fortælle min chef at vi skal betale 1029kr ex moms for at OPGRADERE den ene af licenserne - Tak for L*ort TeamViewer
(sørger fremover for at få ALLE aftaler med dem på skrift)

Ellers et fantastisk program, jeg kan anbefale til alle - og kompetent teknisk support

perfektes Tool

Teamviewer nutze ich inzwischen fast täglich, um Leuten aus dem Bekanntenkreis mit größeren und kleineren Computerproblemen zu helfen. Perfekt, man muß sich nichts mehr vorlesen lassen und a la "oben rechts mußt du draufklicken". Einfach selbst schauen, und der andere kann genau zusehen, was man macht.

Nemt og hurtigt

Teamviewer er en nem og stabil løsning til fjernsupport eller hvis man lige skal hjælpe nogle venner

Over 100.000.000 brugere

Teamviewer er et fantastisk program som har sparet mig for meget tid og mange ture i bilen til familie og venner for at hjælpe med selv de mest banale småproblemer.

Det er super nemt at bruge både for dem i den ene ende og dem i den anden ende.

De har nu over 100 millioner brugere så det burde sige alt !

Kan klart anbefales.

Perfekt Løsning

Kan kun være enig med alle andre, det er et super koncept, har virkelig sparet mig for utallige kilometer i bil, når man skal assisterer, venner og bekendte med rep, eller opsætning af deres computer, så kan du klare det hele hjemmefra, ja eller fra arbejdspladsen, der er jo stort set ingen begrænsninger, ja så skulle det da lige være at nettet er nede :)

Super lækker service

Super lækkert, nu hvor microsoft skal afskære os mulighederne for at have fjernskrivebord hvis ikke man køber de helt store windowspakker. Oven i købet er det nemmere end at blinke med øjnene, så kan man få det installeret i den anden ende, hvilet ikke skulle være noget problem, er det så nemt og brugervenligt at 5 stjerner ikke er nok.

Fortsæt i den gode stil :)

SUPER!

Det ord som beskriver det bedst...

Nemt og meget hurtigt

Virkeligt godt, nemt og hurtigt program til fjernkontrol, kan varmt anbefales

Perfect!

Dette program kører og fungere perfekt..

Ekstrem genialt ;)

Det virker perfekt

Selv på linux kører det godt :)

Is Teamviewer your company?

Teamviewer Details

Access any remote computer via Internet just like sitting in front of it - even through firewalls.

Visit Teamviewer