Teaterbilletter.dk reviews

Teaterbilletter.dk reviews

8.5

God formidling af billetter

Fedt at købe og printe billetter i en håndevending

Fungerer super godt

Nemt at søge, nemt at købe, og billetterne printer man bare selv ud :o)))

hurtigt og nemt

ingen problemer

ikke noget at sætte fingeren på

har godt nok kun prøvet en enkelt gang at bestille billetter. Men ingen problemer overhovedet. Vil helt sikkert benytte mig af Teaterbilletter.dk igen, når det bliver aktuelt.

Teaterbilletter.dk er en overskuelig, praktisk og hurtig måde at købe billetter på.

Teaterbilletter giver mig et hurtigt og godt overblik over forestillinger og over de enkelte teatres ledige pladser.

Dejlig måde at få planlagt det meste af sin teatersæson.

Det er dejligt samlet at kunne bestille billetter til de fleste arrangementer i løbet af året på en gang og med rabat.
Desuden er servicen god og ukompliceret, hvis man finder ud af, at tiderne skal skiftes.
Dog mangler jeg at kunne bestille til visse ting indenfor teaterbilletter. Hvorfor er Betty Nansen ikke med i tilbuddet?
Koncerter ville også være fint at få med, samt at man kan bruge gavekort fra billetnet. Men det er vel en anden tilbudsordning?
Jeg er meget glad for ordningen og min veninde og jeg er blevet meget mere aktive i forhold til både at få set det, der er et must og at prøve noget nyt og anderledes.

Perfekt, også plads til fejltagelser

Jeg bestilte billetter til min kone og mig og vores børnebørn, men kom til at trykke på det forkerte klokkeslet.
Jeg ringede til teaterbilletter, og fik fat i Alex. Jeg forklarede ham problemet, og i løbet af 2 min. var det klaret, og nye billetter var printet ud. Tak for god service.

Peter,
3550 Slangerup

Sådan!

Alt fungerer som det skal.

Meget nemt

meget nemt meget nemt

rikke@billetten

jeg købte søndag 1 billet Grob og ser så ikke på prisen, men betaler kr. 185,00 og jeg er +kunde, derfor skulle prisen være kr 125,00, ringer i går, 29/1, og taler med Rikke, jeg forklarer mit problem, og Rikke går ind og ændre min billet, samtidig beder jeg hende om hjælp hvordan jeg gør det fremover, så jeg ikke igen dummer mig, og det gør hun også, Rikke var fantastisk sød og hjælpsom - nu håber jeg i fortæller hende hvad jeg har skrevet
telf 25705848

Kh
Andreas
Teaterbilletter.dk

Meget fin service

Jeg skulle bytte 4 stk. teaterbilletter pga af ændrede ferieplaner.
Jeg ringede til Teaterbilletter og i løbet af et øjeblik blev datoen ændret - jeg opgav mit banknr. (da der er et gebyr på kr. 10,- pr.billet for ændringen), og de nye billetter blev sendt på et øjeblik, og jeg kunne udskrive dem.
Vivi Thysgaard

Nemt og hurtigt

Det var rigtig nemt og overskueligt at bestille billetter.

Fungerer perfekt med bestilling og forestillinger

Jeg har bestilt billetter flere gange på Teaterbilletter.dk og det er en enkel hjemmeside, hvor bestillingen går nemt og billetterne sendes til dig til udprintning, hvis du ønsker det. Fint - og den første forestilling, vi har set so far, var rigtig god på Mungo Park. Kan anbefale dette site til andre teatergængere.

Fint!

Det fungerer upåklageligt.

Hurtig, nemt og billigt!

Tak for god behandling!

Altid godt.

Nemt at finde rundt, nemt at bestille billet - det er bare neeeemt :-)

Fint nok - MEN

Det er upraktisk og forvirrende at der er flere (konkurrerende) udbydere af teater-og koncertbilletter (Billetnet, billetbillet, teaterbilletter m.fl.)Hvorfor kan disse ikke forenes i én organisation.

Nemt og uden problemer

Nemt og uden problemer

Det fungerer upåklageligt!

Det er nemt og ligetil at bestille på Teaterbilletter, og evt. rabatter fratrækkes automatisk.

Nemt og hurtigt :)

Let overskuelig bestillingsflow, hurtig levering og god service.
Jeg har allerede anbefalet teaterbilletter.dk til familie og venner, og vil klart gøre brug af siden igen - og når der skal købes fødselsdags- og julegaver :)
Tak!

Teaterbilletter.dk Details

Teaterbilletter.dk er Danmarks største rabatordning. Hos os kan du frit vælge mellem mere end 250 teaterforestillinger fra over 100 teaterproducenter. Teaterbilletter.dk favner små som store scener, fra de største musicals på Det Ny Teater og i Forum til alle de mindre, intime scener med dansk såvel som international dramatik, performance & dans, for voksne og børn, ude som inde, sommer og vinter. Hele repertoiret er med. Teaterbilletter.dk står også bag www.scenen.dk, der viser alt teater i hele Danmark. Her kan du finde alt teater og finde ud af, hvor der spiller og bliver solgt.

Visit Teaterbilletter.dk

We live here: Nørrebrogade 52, 2 th