Tegneogkontor reviews

Tegneogkontor reviews

8.5

Helt tilfreds

Skulle bruge mine pakker hurtigt, så jeg ringede dem op kl. 17 i går. Blev modtaget meget pænt over telefonen og fik af vide jeg ville få pakkerne i dag og sandt nok pakkerne var der allerede kl. 9 om morgen dagen efter! God service.

Stort udvalg og hurtig levering

De har et godt bredt udvalg og leverer hurtigt. Ved tvivlsspørgsmål ville de give mig et opkald. Jeg har fuld tillid til tegneogkontor.dk

Langt over forventingen -Vi kommer igen!!

Vi bestilte igår d.07/04 ved frokost tid, nogle vare hos TegneOgKontor, som vi betalte online, ikke engang 5 min efter bestllingen ringede De og sagde at de desværre ikke havde varen hjemme, men tilbydder os nogle andre vare om var dyre end dem vi købte, men vi skulle IKKE betale det resterende, det var som beklagelse.. Kl 08:30 idag d 08-04 modtager jeg mine vare på kontoret.

HURTIG, VENLIG OG GOD SERVICE!! Jeg kan kun anbefale.

De bedste Hilsner
Kim Pedersen
PerfectlyClean.dk

Fantastisk service og billige priser!

Til at starte med var jeg skeptisk pga. udseendet af hjemmesiden, som ikke er særlig tiltalende. Til gengæld var de meget billigere i forhold til andre sider (jeg sparede ca. 200 kr. på en vare som andre steder stod til ca. 550 kr.). Da jeg fik varen havde jeg nogle spørgsmål og skrev til dem i weekenden. De ringede mig op mandag og besvarede dem alle. Her er et tilfælde hvor billigere pris bestemt ikke er lig dårligere service! Jeg er meget tilfreds og vil varmt anbefale dem.

Super godt!

Købte nogle Copic Ciao tusser inde på siden. De er utrolig dyre andre steder, men til en helt formidabel pris her på tegneogkontor.dk
Fik en mail med det samme om, at der lige ville gå 8 dage før jeg fik dem, det fungerede super godt. Og fik dem endda før.
Tusind Tak. Nu vil jeg gå ind og købe nogle flere tusser ;-)

Lynhurtig levering til en konkurrencedygtig pris

Jeg bestilte en regnemaskine i går klokken 8. Senere på dagen modtager jeg en faktura og en Track and Trace med GLS. Pakken blev leveret på min adresse klokken 7.40 i dag. Prisen var billigere end hos boghandleren.

Elendigt

De havde alligevel ikke varerne, som det ellers fremgik af deres hjemmeside. Modtog andre end dem jeg oprindeligt ønskede. Den ene tegnepen virkede ikke ( muligvis for gammel). Modtog blokke, der var skødesløst pakket og derfor gået i stykker. Tovtrækkeri om rabat grundet dette, da de ikke havde en ny vare de kunne erstatte den mest ødelagte med. Fandt efterfølgende ud af at jeg kunne have købt det hele i Tutein & Koch ( KBH ) til næsten samme pris ( minus irritationen og besværet).

Mit råd er at gå langt uden om denne forhandler som privatkøber. Det er ikke besværet værd.

13. 09. 2013 - Kommentar til Tegneog kontor:

Kære Edvard,

1) Det er ikke iorden at du som repræsentant for dit firma forsøger at kontakte mig både på mobil og mail efter ( og fordi ) jeg har afgivet min anmeldelse af min købsoplevelse på Trustpilot. Det virker ubehageligt.

2) Jeg anmelder min købsoplevelse nu, fordi jeg ikke havde fået det gjort tidligere, og mener at informationen er relevant.

3) At nå til de 50 kr + moms som du krediterede mig tog alt for mange mails. Dit udgangspunkt var 25 kr, som du holdt ved. En vigtig note i denne sammenhæng er, at når en blok i størrelsen A3 og opad ankommer med et fuldstændig ødelagt omslag er blokken intet værd. Omslaget er til for at beskytte de tynde papirstykker, og udgør derfor en særdelses væsentlig del af selve blokken. Jeg bad dig om en anden blok, hvilket du afslog, da du, i flg. udsagn,ikke havde nogle på lager. Endvidere i relation til spørgsmålet om retur af den fulde ordre, krævede du at jeg selv stod for betaling for denne retur; ergo ville det så koste mig endnu en fragtomkostning at modtage og igen returnere en ordre fuld af fejl og ødelagte varer. Jeg købte for 672,75 kr og skulle så selv betale sammenlagt ca. 140 kr ( frem og tilbage) i fragt, bare for den dejlige oplevelse, hvis jeg returnerede hele ordren. Derfor følte jeg mig faktisk nødsaget til at beholde blokken, og deraf kræve en reduktion i prisen - som også tog lidt tid af få. Alt i alt, synes jeg det er direkte usympatisk.

Så dette udgør summen af min købsoplevelse, og den har jeg ret til at dele med andre købere, uden at du skal forsøge at kontakte mig privat. Uagtet at oplevelsen ligger 3 måneder tilbage.

CLK
Tegne- og Kontorleverandøren A/S

Reply from Tegne- og Kontorleverandøren A/S

Hej Christina
Ordren du klager over, er d.d. ca. 3 måneder gammel. (13-09-2013)
For 3 måneder siden, fik vi tilsendt billeder af varen, som var gået istykker, omslag + 1 ark papir ( 20 ark i blokken) og vi godskrev dig kr. 62,50, for en blok som kostede kr. 121,20.( dette var hvad du selv forslog i den mail du tilsendte os.??)
Engangstuchpen til kr. 17,25, har vi aldrig hørt noget omkring, så det er lidt svært at kommentere her 3 måneder efter.
Vi tilbød dig at tage ordren retur men du ville hellere have afslag på prisen, som du selv har skrevet til os i mail, så ved ikke rigtigt, hvordan vi kunne takle denne sag anderledes, når vi har gjort nøjagtigt, hvad du ønskede, som skrevet i de mails, vi har fået fra dig.
At ordren, desværre, ikke kom frem i hel stand, for ca. 3 måneder siden, det vil vi dog gerne beklage, men vi sender med de muligheder der findes i DK og beklageligvis kan der være forsendelser som ødelægges, men det ordner vi så, som vi også fik gjort med dig, så forstår ikke rigtig din reklamation 3 måneder senere ??.

Hej Christina
Forstår ikke din reklamation, derfor prøvede jeg at tage kontakt til dig.
Her er hvad du skrev til mig for ca. 3 måneder siden efter vi havde krediteret dig for aftalt beløb.

From: christina (efternavn fjernet)
Sent: Friday, June 21, 2013 1:09 PM
To: Edvard
Subject: Re: kreditnota fra tegneogkontor

Hej Edvard

Tak for god kundeservice. Også god weekend til dig.

Christina

Sendt fra min iPhone

Den 21/06/2013 kl. 12.22 skrev Edvard(mail fjernet)

Hej
Hermed fremsendes kreditnota, beløbet tilbageføres på dankort

God weekend
Edvard

Rådgivning i top!

Bestilte en vare, som viste sig at være i restordre.
Blev rådgivet til et mindst ligeså godt produkt til færre penge.
Fin service, hurtig levering, god rådgivning.
De bedste anbefalinger herfra!!
Mvh Ole

Virkelig grim webshop men...

...jeg sparede næsten 150 kr. ved at handle der fremfor et andet sted, så det er absolut til at leve med :-)

Og varerne blev sendt hurtigt

De bedste priser

Jeg bestilte et par Linex linealer mandag eftermiddag og modtog dem i dag (onsdag). Jeg fik track & trace fra GLS direkte, det var helt perfekt. Priserne var konsekvent de laveste jeg lige kunne finde. Fedt! :)

Delvist tilfredstillende

Siden kunne godt trænge til en opfriskning. OK priser. Stort udvalg. Men forsendelsesomkostningerne er noget for høje. Man kunne godt ønske sig en bekræftelse med leveringstid og måske et tracking nummer. Den bekræftelse man modtager kort efter bestilling siger intet om dette. Leveringstiden på et par dage var OK.

Professionelt firma der tager ansvar

Aldrig har jeg oplevet et firma som på den måde behandler Deres kunder godt.

Jeg kan klart anbefale dem til andre

Falsk markedsføring og dårlig kvalitet

Købte nogle stempler ved butikken i efteråret. Jeg troede det var af mærket Reiner (det var den kategori jeg fandt dem i), men da de dukkede op viste det sig at det bare var Deskmate. Jeg har dårlig erfaring med "antal stemplinger" i Deskmate, så jeg blev noget ærgelig over at have fået det mærke. Samtidig kunne jeg dog også se at der var fusket med stemplerne. Selve stemplet var inverteret i forhold til de gængse stempler, og så var der sat en papirlap oven på det eksisterende stempelmærke. Intet af dette fremgik af hjemmesiden, da jeg bestilte.

Forholdt dette svarede tegneogkontor.dk at det skam var et meget bedre stempel. Det kunne holde til 2000 tryk, mod Deskmates 500 tryk. De gad ikke forholde sig til min anker vedr. falsk markedsføring.

I dag, godt et halvt års tid og 500 tryk senere, kan jeg konstatere at deres "lovpriste" hjemmefuskede stempel er af lige så ringe kvalitet som Deskmate.

Jeg handler ikke ved tegneogkontor.dk længere. Primært fordi de i bund og grund er utroværdige.

Mussemåtter

Har købt nogle mussemåtter - Relief Gel musemåtte m/håndleds støtte,
og de ankom som forventet 2 dage efter bestillingen.

Priser og fragt var helt fint.

Meget billig, og hurtig levering!

Først vil jeg pointere at jeg på ingen måde har haft problemer med Tegneogkontor.dk. Jeg kan ikke genkende det som Per Christensen skriver...

Når det er sagt, så startede jeg for en uge siden med at kigge lidt på TI lommeregnere da jeg skal bruge dem til min skole.

På trods af en smule rodet side, tog jeg chancen og bestilte hos Tegneogkontor.dk da de havde den billigste. Jeg endte med at skulle give 1218,- inkl fragt for en TI nSpire CX CAS. Det er topmodellen, og jeg var lidt skeptisk, da det er en rimelig dyr vare...

Efter jeg så bestilte grafregneren, modtog jeg hurtigt per mail en bekræftigelse.

Jeg modtog pakken 3 dage efter bestilling hvilket jeg synes er rimeligt prisen taget i betragtning :)

Så jeg vil helt sikkert anbefale Tegnekontor.dk

Elendig service

Tegneogkontor.dk

I februar 2011 købte jeg en Pilot-taske Jupiter til samlet 1.600.- kr.
over nettet.

I juli ringede jeg og reklamerede over tasken. Han kontaktede Esselte og en halv time efter ringede han tilbage at Esselte ville sende ham en ny, de ville gerne se min og lære af skaden.
Fin service af Esselte.

Aftalen blev at han ville ringe til mig når han havde modtaget den nye, så ville han sende den, og så kunne jeg efterfølgende returnere min, da han vidste jeg ikke kunne undvære tasken i mit arbejde.

Ugen efter ringede han og fortalte at han havde modtaget tasken og han ville sende den så jeg havde den næste dag. Jeg spurgte ham hvordan jeg skulle sende min.
Han blev noget fornærmet da det gik op for ham at jeg kendte Købeloven og måtte fortælle ham at returnering var for hans regning.
Til slut konstaterede han at når han havde modtaget min taske
(for min regning) ville han vurdere reklamationen, og hvad der videre
skulle ske, trods han havde modtaget en ny til mig fra Esselte.
Derefter smed han bare røret på.

Da jeg kom hjem fik jeg en e-mail fra ham, jeg ville dagen efter modtage en retur-seddel til Post Danmark. Jeg kunne så sende tasken, og så ville han vurdere reklamationen. Jeg kalder det ren chikane. Esselte havde vurderet reklamationen.

Dette er hans ret efter købeloven. Her i Vestjylland mener vi dog at
en aftale er en aftale, mundtlig eller skriftlig.

Aldrig er jeg blevet behandlet så uartigt.

Jeg kan kun råde andre til ikke at handle med ham.

Svar til besvarelse:
Punkt 1:
At jeg havde lavet huller i tasken betød ikke noget for reklamationen, det var dine ord.

Punkt 2:
Jeg ville gerne sende tasken, men du tilbød selv at sende den nye, og når jeg havde denne, kunne jeg sende min. Du ændrede mening
da du ikke kunne få mig til at sende min retur for min regning.
Som forretningsdrivende burde du kende købeloven? Jeg skal ikke have udgifter på en reklamation.

Punkt 3:
Du tilbød ikke at sende nogen postlabel, men smed røret på.
Ganske uforskammet.

Jeg står ved min anmeldelse. Oveni elendig kundeservice omgås du sandheden meget lemfældigt. Kan anbefale at du sætter dig ind i købeloven.
Tegne- og Kontorleverandøren A/S

Reply from Tegne- og Kontorleverandøren A/S

Hej
Som den der talte med Per Christensen omkring ovennævnte, så vil jeg gerne kommentere på dette.
1. Per fortalte at han havde en taske som var gået i stykker. Han fortalte også, at der var lavet forandringer på denne , boret huller, så den kunne bruges på en bestemt måde. Derfor ville vi havde denne retur så vi kunne se og vurdere reklamationen.
2. Ovennævnte ville han ikke, da han skulle bruge tasken på sin arbejdsplads !!, derfor bad jeg ham om at sende retur, så det kunne gå hurtigt men dette ville han ikke, da han mente det skulle vi betale.
3. Jeg tilbød derfor at sende postlabel, så han kunne indlevere produktet som pakke, på nærmeste posthus.
Jeg har sendt label på tidspunktet hvor han henvendte sig, men har aldrig modtaget pakke retur og derfor er det ikke sket mere i denne sag.

Men ovennævnte returnering står vi stadigvæk ved, så Per Christensen kan stadigvæk nå at returnere ovennævnte produkt, ved at bruge den postlabel, som vi har sendt for længe siden.

God virksomhed

Du får hvad du har bestilt, og kommer hurtigt

God, men fragten er i overkanten.

Fik ret hurtig den dokumentmappe jeg havde bestilt. De har et bredt udvalg af varer, så der er noget at vælge imellem. Dog er fragten lidt pebret.

Bestilte Liftcard holder med halssnor

Modtog 10 x 1 halssnor med en yoyo og ikke som på billede og også på fakturaen en liftcard holder!!
Svindel og humbuk

Super service!

Bestilte i går en glasmagnet tavle til køkkenet. Havde lidt problemer med at få bestillingen igennem og ringede. Fik perfekt hjælp over telefonen, og har modtaget tavlen idag. Den var som sagt i glas, men helt forsvarligt sendt og hel ved ankomst!
Anbefaler gerne siden!

Tegne- og Kontorleverandøren A/S Details

Tegne og Kontor Leverandøren A/S Webshop, alt til kontoret og tegnestuen og et stort udvalg i kunstnerartikler.

Visit Tegneogkontor

We live here: Ravnholtvænget 4