TEKSTILLADEN reviews

TEKSTILLADEN reviews

9.6

God pris og service

Vi skulle have en topmadras og Tekstilladens tilbud var det bedste og billigste.

Varen blev leveret to dage efter via GLS pakkeservice til et nærliggende supermarked, hvilket er fint med os, da Post Danmark ikke altid gider bringe pakkerne ud.

Rigtig hurtig levering og super kvili vare

Det er 3 gang jeg får noget leveret herfra og jeg er 100 tilfreds hver gang. Kviliteten af varene er bare i top, prisen er god og leveringen er super.
Jeg kan klart anbefale alle at handle her.

fik varen dagen efter bestilling - og var som beskrevet

Ingen problemer, havde ellers kommet til at krydse af i erhvervslevering, selvom jeg ville have helt almindelig, men det ordnede de hurtigt for mig.

God oplevelse

Ikke en finger at sætte. Alt fungere fuldstændigt som det skal og så er det en fryd at handle på nettet. Hurtig levering, ordentlige produkter og gode priser:-)

Jeg havde bestilt mine vare, men opdagede at der var mere jeg villa købe. Ringede til firmaet som slettede min ordre, så jeg kunne bestille på ny. Jeg bad om en skriftlig accept på sletningen, og vupti kom der en mail fra jer. 2 dage efter kunne jeg hente mine vare. Helt perfekt.

fint

fungerede godt

Overskueligt - meget hurtig levering!

Siden er godt opbygget og overskuelig.
Gode kategorier, så man nemt kan finde frem til det man søger.
Rigtig gode priser!
Fra vi bestilte til vi modtog vare gik der ikke mere end et par dage.

Den eneste grund til at jeg ikke giver 5 stjerner er, at jeg godt kunne bruge flere og bedre billeder af varerne. Havde de været der, havde jeg nok bestilt mere.

Ingen anmærkning

Alt forløb som planlagt.

Lynhurtig og nemt.

Jeg ledte efter et produkt som ikke er den mest gængse. Fandt det hurtig, læste en fyldestgørende kommentar til netop mit valg.
Klik...klik ... så var købet gjort og få dage efter stod posten ved døren. Mit valg at få det leveret på den måde - måden jeg kender.
Skeptisk er jeg overfor netkøb. Men de gode bedømmelser på Trustpilot fik mig til overbevist om at det var ok.

God kvalitet

Hurtig levering og god kvalitet.

Super hurtig og nem handel!

Jeg skulle bruge sengetøj til dobbeltdyne i str 200×220. Dette er ikke det nemmeste, at finde, men på tekstilladen var der et stort udvalg. Der var heldigvis udsalg, ellers havde det været svært, at finde nogle på mit budget.
Jeg fik både sms og mail om min pakke, og der var hurtig levering! .. og med i pakken var der et magasin så det var da hyggeligt :-)

Helt fantastisk service

Blev ringet op inden de afsendte, fordi de ikke havde den bestilte varer på lager. De spurgte om jeg ville have noget andet senge tøj.

Meget høfligt og venligt.

Jeg blev meget overrasket.

Super god service

Blev ringet da jeg havde bestilt babydyne og junior sengetøj og de ville sikre sig om det var en bestillings fejl eller bevidst, god service.

Hurtig og præcis

Ikke meget mere at sige end hurtig og præcis levering - helt i top

God service.

God service og godt produkt.

Modtog varen næste dag og alt iorden.

Alt som forventet

Hurtig service

For hvad man har bestilt og betalt for.

god sevice

dynen kom til tiden

Fint

Tak , ska du ha !

Gode priser, god kvalitet og hurtig levering

Jeg bestilte 2 ekstra lange dyner med moskusdun, samt sengetøj i 100 % bomuld. De er helt fantastiske at sove med.
Pakken kom ca. efter 3 hverdage og jeg er meget tilfreds.

TekstilLaden.dk Support

Altid den bedste pris!

Hos tekstilladen.dk ved vi godt, at man som forbruger ikke vil betale for meget. Derfor har vi skruet priserne i bund, så du får mere for dine penge.

Etik

Alle vores leverandører er nøje udvalgte udfra kvalitet og pris, men vi sikre også at de kan leve op til strenge miljøkrav, krav om menneskerettigheder og god dyrevelfærd.

At yde en god service overfor vores kunder er ikke kun en behagelig arbejdsgang, det er også god forretning! Markedsføring er dyrt, så det er vigtigt at vores kunder tiden vender tilbage.

Vi pakker fra dag til dag, så du altid kan forvente dine varer hurtigst muligt. 95% af varerne har vi på lager så de kan sendes dagen efter.

Om TekstilLaden

Vi har et stort udvalg af dyner, hovedpuder og sengetøj - Og vi køber ind så du altid får den bedste pris på kvalitets produkter. Har du spørgsmål til os eller til nogle af vores produkter, er du altid velkommen til at ringe på alle hverdage mellem kl. 8.30 - 16.00.

Gå direkte til de gode tilbud på webshoppen:
Dyner
Lagner

Tilbud Dundyne - Moskusdun
Tilbud Sommerdyner

Visit TEKSTILLADEN

Vi er klar til at hjælpe dig:

We live here: Rugaardsvej 5
8680 Ry

Returret og Garanti

10 års Garanti på Dyner

Vi giver 2 års garanti på alle vores varer og op til 10 års garanti på udvalgte dyner. Ubrugte varer kan returneres indenfor 30 dage og pengene betales retur.