TekTag- Alt i Nyt Tag og Tagdækning reviews

TekTag- Alt i Nyt Tag og Tagdækning reviews

6.3

Overholder ikke aftaler

Jeg kan se at folk har bedømt tektag overvejende positivt??

Jeg har en helt anden vinkel på tektag.
Forrige år bad jeg [private data removed] fra tektag om et tilbud på at udskifte lidt tagplader og
lave nogle udluftningskanaler på mit tag.
Hver gang vi aftalte at han skulle komme ud og lave arbejdet, brændte han mig af.
Ikke mindre end 4 gange over en periode på en måned lavede jeg aftaler med tektag og HVER gang måtte jeg skrive og ringe til [private data removed] for at høre hvorfor de ikke havde udført det aftalte arbejde på mit tag.
Det var jo ikke sådan at [private data removed] selv ringede og fortalte han var blevet forhindret.
Nej hver gang måtte man selv konstatere at der intet arbejde var udført.
Til sidst efter jeg har rykket ham 3 - 4 gange, skrev han tilbage, at han havde taget for meget arbejde ind, at der var nogle af hans folk på kursus, at det regnede og flere andre undskyldninger!
Kender ikke kvaliteten af hans/deres arbejde, men [private data removed] kan ikke holde aftaler og så kan det hele være lige meget.

Effektive og pålidelige

Da det gamle tag kom af viste opgaven sig at være større end først antaget. Tektag tog proffesionelt hånd om det og regningen var stadig fornuftig. Alt blev gjort hurtigt og vi føler os rigtig godt behandlet.

Hej Rikke

Tak for din anmeldelse..
Den er vi taknemmelige for, Jeg vil dog sætte pris på at vide om vi kunne gøre noget bedre, så vi kan blive bedre der hvor vi evt. "halter"?? Så længe i er glade og tilfredse er vi det også ;-)
Skulle der blive det mindste ved i hvor vi er..

Sonny

Godt håndværk til god pris

TekTag ved Sonny Hansen Gilleleje
God opstart med rådgivning, faglig vejledning og forhandling af projekt og pris. Vi havde store krav og høje forventninger som blev indfriet til fulde af TekTag. Godt og meget tilfredsstillende samarbejde før, under og efter udførelsen. Vi værdsætter at se på vores nydelig tag med tagpap samt vores loftsrum som nu er meget anvendeligt og praktisk til opbevaring.

Derfor er det, uden tøven, en fornøjelse at give TekTag fuldt hus, 5 stjerner.

Jesper Ørsø & Helle Tolshave, Roskilde

Hej Jesper

Og tak for anmeldelsen..
De betyder meget for os både motivationsmæssigt, men selvfølgelig også markedsføringsmæsssigt.
Jeg synes det var rart at være hos dig, en god atmosfære og boller og kaffe dagligt.. Det sætter tagmanden pris på i November og December..
Rigtg god sommer herfra os...

Nyt tagpap/shingles tag

Super rådgivning, god pris og veludført arbejde.
Endvidere et godt samarbejde omkring det nye tag, så kun stor tilfredshed herfra.
Jeg kan varmt anbefale Tek Tag til alle der skal have renoveret eller udskiftet taget.
Lars Nyborg

Hej Lars

Mange tak for din reference, den betyder meget for os.
Det er rart at vide at vores indsats er påskønnet og at vi lever op til vores høje krav om service, rådgivning og udførelse...
Vi ønsker et godt forår og ikke mindst sommer og kigger forbi i løbet af efteråret til en procedure-gennemgang af taget..
Tak for en rar atmosfære...

Venlig Hilsen
TekTag

Top-professionelt arbejde - og en fornøjelse!

Det var en beslutning af de større at kaste sig ud i at få udskiftet et ældre eternittag med et diagonalskifer-tag. Men da der under alle omstændigheder skulle et stillads op for at gennemføre projektet, besluttede vi at tage den helt store tur og få udskiftet det nedslidte træværk på husets gavle med cedertræ, samt alle vinduer i tagfladen og gavlene. TekTag blev fundet på nettet og kontaktet primært pga. at hjemmesiden signalerede erfaring med diagonalskifer. Mødet med Sonni var en ren fornøjelse og der var ingen tvivl om at den rådgivning som her blev tilbudt var i en klasse for sig. Der skal derfor ikke være nogen tvivl om at selv om fastpris-aftalen var helt igennem i orden, så var det følelsen af at være i super-kompetente hænder der gjorde udslaget i forhold til at TekTag skulle have den samlede entreprise.
Heldigvis var det ikke kun rådgivningen som var i top: Fra stilladset blev sat op og til vi med stor tilfredshed kunne godkende det færdige resultat ca. 11 uger senere (et par uger mere end planlagt – en konsekvens af den våde danske sommer anno 2011) har det været en ren fornøjelse at have håndværkere omkring huset. Sonni, Michael og Louis var alle utroligt behagelige bekendtskaber og leverede en topprofessionel indsats hver eneste dag. På trods af opgavens størrelse, skred projektet frem fuldkommen som planlagt (kun vejret drillede) og Sonni var lynhurtig til at foreslå og gennemføre løsninger af de få uforudsete småting som opstod undervejs. Efter endt arbejde var oprydningen 100% upåklagelig og vi fik lejlighed til grundigt at gennemgå det færdige arbejde med Sonni, igen en meget behagelig oplevelse.
Det allervigtigste er dog følgende: Vores nye tag er helt vildt flot, der er ikke den mindste finger at sætte på noget!!! (og det er ikke nogen selvfølge, da diagonalskifer vist ikke er det nemmeste tagmateriale at lægge…). Det samme kan for resten siges om vores gavle og vinduer, så det kunne de også klare med bravour. Alt i alt må vi give TekTag vores absolut varmeste anbefaling!

Fuld tilfredshed!

I sommeren 2011 skulle husets gamle eternit tag udskiftes med et nyt eternit tag. Uden at kende firmaet på forhånd blev Tektag kontaktet via deres formular på hjemmesiden, og derpå var resten en lang positiv oplevelse!
Sonny reagerede hurtigt og venligt på alle henvendelser, og samtlige aftaler blev overholdt. Prisen blev sammenholdt med et tilbud fra den lokale tømrermester, og var meget konkurrencedygtig, og naturligvis et prisfast tilbud. Arbejdet blev udført præcist og omhyggeligt og der blev virkelig knoklet igennem: På grund af den meget våde sommer måtte Tektag stå i venteposition indtil vejrudsigten lovede tørvejr og derpå blev alt udført på kun 3 (meget lange) dage! Vi var på ferie imens, og da vi kom hjem var der ryddet op i en grad så vi ikke kunne se der havde været håndværkere.
Ergo: Fuld tilfredshed under hele projektet og min uforbeholdne anbefaling.

Hej Karsten

Mange tak for dine pæne ord, de er meget vel modtaget..
Det er med stor stolthed jeg læser din anbefaling..
Alle ønsker om en rigtig god sensommer, når nu sommeren svigtede som den gjorde..

TekTag

Hurtig og Professionel udførsel.

Kontaktede Sonny fra Tektag.dk da jeg skulle have nyt tagpap på vores tag. Grunden til jeg valgte dem frem for nogle andre, var at han kom med tilbudet til tiden og virkede troværdig. Da de gik i gang med opgaven, arbejdede de igennem og blev hurtigt færdig. De forventninger jeg havde blev i den grad indfriet og vil helt sikkert anbefale dem til venner og familie.

Super løsning til en super pris

Samarbejdet med Tektag har været en fornøjelse. På trods op til 5-10 graders frost i store del af perioden, har Sonny og hans folk udført et flot stykke arbejde (et nyt naturskiffertag på mit hus). Alt er udført tilfredsstillende og opfylder til fulde de forventinger, jeg havde fra starten - og til en rigtig god pris. Kommunikationen har været særdeles velfungerende, og i en fin og hyggelig atmosfære. Jeg kan på det varmeste anbefale Tektag.

Hej Anders
Og tak for din udtalelse, det "varmer" ovenpå den kolde omgang..
Iøvrigt er jeg ret overbevist om at det var tættere på -20 graders frost.

Herfra ønskes du en fantastisk god sommer til både dig og din familie.
Og skulle der være nogle komplikationer, svarer vi altid på 2611 2781.

De bedste Hilsener

2611 2781

Tektag kom med en god løsning på vores utætte tag i kolonihaven. De klarede opgaven hurtigt og yders tilfredsstillende, og vi fik god kommunikation og service undervejs. Kan bestemt anbefales.

Simon Tingstrup
Frederiksberg

Positiv oplevelse

Det er med stor fornøjelsen at jeg anbefaler TekTag. De har udført et flot stykke arbejde på den aftalte tid og der har været en vældig god og positiv kommunikation med TekTag.
TekTag har leveret høj kvalitet i deres udførelse og har fulgt op med et årligt eftersyn af taget. De kan varmt anbefales

Toni Brehmer Nielsen
2630 Taastrup

Tektag Details

Vi arbejder dagligt på at gøre TekTag til Danmarks førende tagvirksomhed. Ikke så meget i størrelse, men mere på det kvalitetsmæssige og erhvervsfaglige område. Vores målsætning er at lave en lille stærk koncern uden alle de fordyrende mellemled og uden de store administrative omkostninger. TekTag leverer alt indenfor Nybyg, Tilbyg, Tagudskiftning, Tagrenovering, Tagreparation, Nyt Tag: Tegltage, Skifertage, Naturskifertage, Eternittage, Ståltage, Tagpaptage, Listeinddækning, mv. Kvalitets Tagdækning til Tiden.

Visit TekTag- Alt i Nyt Tag og Tagdækning

Call us on: 3250 2781