Telecomshop reviews

Telecomshop reviews

7.3

Fup eller hvad

Købte en telefon til min datter. 1½ år efter virker telefonen ikke. Sender en mail om problemet som vi aldrig får et svar på, og vi ringer adskillige gange før vi endeligt kommer igennem til en noget studs kundeservice. Han beder om at jeg sender telefonen ind, men oplyser mig ikke om at de skal betale portoen. Nu 1 mdr. senere, har jeg ikke hørt noget til telefonen. Mon ikke telefonen er dumpet i en skraldespand eller sendt til Østeuropa. Jeg antager at "PostDanmark" vil få skylden for den forsvundne telefon. Ærgrer mig over at jeg ikke sendte den anbefalet. Bruger aldrig Telecomshop mere og kan ikke anbefale det til andre

Links du får brug for!

Her er et par råd, jeg ville ønske jeg havde fået, da min telefon gik i stykker:

Du skal ikke betale fragt ved defekt telefon:

Reparationen skal være overstået på et par uger:

Bliv ved med at ringe! De tager telefonen før eller senere.

Held og lykke

Lagervare ?

Jeg bestilte en telefon i sort, som ifølge hjemmesiden var på lager. Blev 2 dage senere ringet op og fik at vide at den sorte var udsolgt, men de kunne tilbyde en meget mørk blå til samme pris. (dyrere på hjemmesiden). Denne modtog jeg så dagen efter.

Sker der noget?

Bestilte en Nokia holder der stod var på lager, her 2 uger senere har jeg ikke modtaget noget, endsige fået nogen reaktion på den mail jeg sendte vedr. min ordre, måske er de gået på vinterferie :-(

Stadig ingen reaktion her 20 dage efter min bestilling

Fuldstændig amatøragtig firma!!!!

købte høretelefoner og de skulle blive sendt afsted dagen efter stod der på hjemmesiden.

men fem dage senere har jeg stadigt ikke modtaget noget!

ringer så til virksomheden og få af vide en masse lort af at de havde problemer med gsl osv osv, så ville de først nu efter mange dage sende min høretelefoner men de sagde de ville sende det til mit addresse dagen efter ville jeg have modtaget det, men gæt hvad, nu er der gået to ekstra dage og stadigt ikke fået noget,
kan sq godt sige jer det er sidste gang jeg handler hos jer......

Dejligt nem og hurtig

Det var nemt at bestille en Sony E 595 og den var fremme efter 2 dage det er flot.

Service i top

Meget nemt at bestille sin vare, og leveringen er superhurtig. På grund af nogle serverproblemer, ville min vare blive leveret på en anden måde end aftalt. Straks blev jeg ringet op, om jeg kunne acceptere dette, naturligvis uden beregning. Venlig og fin betjening, og varen er topklasse. Sådan.

Nettet låver lager, men passer det. NEJ!!

Jeg trode jeg købte en mobiltelefon i virksomheden, på deres hjemmeside stod at modellen var på lager, men flere dage senere måtte jeg selv kontakte virksomheden for at få at vide at modellen ikke var på lager.

Nice price and service, but a tad slow delivery

A while back I ordered the earlier Nokia N9 - 64GB with MeeGo OS, so that the shop had this in storage is a big plus. And next to that the price was right :-)

The delivery time was much longer than I had hoped for, but there was weekend and 1 bank holiday included, so it doesn't seem fair judging Telecomshop for those extra days.

lækkert

hurtigt levering - og dejligt der var et sted som havde klaptelefoner som jeg elsker dem

Skuffet og irriteret!

Jeg synes, Telecomshop har positive og negative sider: I reagerer hurtigt på en bestilling: stort +. At I så ikke kan levere den vare, der er på nettet, og som man ønsker: stort minus! Fik en Samsung oplader i stedet for en Sony Ericsson - fik at vide, den kunne bruges til min telefon,men den virkede ikke. Returnerede og fik - en Nokia oplader!!! Måtte så også returnere den og bestilte så hos et andet firma, der reelt kunne levere den ønskede oplader...
Bare irriteret over 2 gange porto a 16 kr. for at returnere ubrugelige opladere...

Fuldstændig amatøragtig firma

Jeg har nu i 10 dage forsøgt at komme i kontakt med Telecomshop - fuldstændigt umuligt. Ved ikke om der er sendt en vare eller hvad.

Hej Sten

Du har tydeligvis ikke været inde på vores hjemmeside
Som vi har skrevet så er vi kun webshop, derfor er der INGEN butik
Vi tager altid vores telefon, og svare på mails
SÅ det passer ikke

Hurtig opfølgning på leverance

Sørgede for at varen blev fremskaffet på ingen tid

Overholder ikke loven for 14 dages returret ved fjernhandel

Bestilte et stykke tilbehør online men talte med dem hvor de sagde at 14 dages returret ikke gælder tilbehør. Det er ikke sandt så længe varen tilbageleveres i væsentligt samme stand. Annullerede ordren. Derfor kun 1 stjerne.

Dårlig service

Jeg har bestilt en mobil for en uge siden, leveringstiden ifølge hjemmesiden er 1-3 dage. Hvis der går længere tid skal man ifølge hjemmesiden ringe til dem - hvilket jeg nu har gjort cirka 50 gange. Ikke en eneste gang er jeg kommet igennem til en medarbejder.

Telefonen bliver ikke taget og mailen bliver ikke besvaret!
Tænk jer om inden i køber produkter her, I får ikke den service som der loves!!

Helt igennem negativ oplevelse...

Hej Nanna

Vi beklager, men i sommer tiden er vi mindre bemandet,
og derfor skyldes det at vi har haft nogle travle dage hvor vi ikke altid har kunne nået at tage telefonen.
Det er selvfølgelig blevet rettet ved nu

Smadder godt

De havde lige det jeg skulle bruge - forholdsvist overskueligt - og prisen var rigtig fin. Synes dog at det tog lidt lang tid før jeg fik varen, men lige så snart den var sendt, hævede de pengene og sendte mig faktura og trackingnummer.

Useriøst at "lagerføre" en vare man ikke har eller kan skaffe.

Useriøst at "lagerføre" en vare man ikke har eller kan skaffe.

Hej Per

Vi beklager fejltagelsen, men da vi har over 500 produkter, så kommer der desværre nogle gange en smutter

Vi beklager endnu en gang

umulig at kontakte

De skriver leveringstid 1-3 dage - nu har jeg ventet 8 dage. E-mails besvares ikke - telefonen tages ikke. Det kan jeg ikke bruge til noget

Ikke leverede vare

Jeg bestilte en vare den 08.03, og jeg har ikke fået den endnu. Det var min sidste gang at købe noget fra jer. Jeg er bare rigtigt skuffet.

Hej Nanyu

Vi har ellers kontaktet dig og har fortalt at vi har længe leveringstid på denne ordre

www.telecomshop.dk Details

Ny Butik